بازدید 3911
۲

پرونده قربانی اسیدپاشی اشتباهی، در اجرای احکام

کد خبر: ۳۰۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶ 18 February 2013
پرونده قربانی اسیدپاشی ، پس از هشت سال از حادثه برای رفع نواقص به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی بازگشت.

به گزارش قانون، این پرونده از دوم آبان ماه سال 84 همزمان با اسیدپاشی روی پسر جوانی در مجیدیه تهران تشکیل شد. با گذشت هشت سال از این ماجرا هنوز حکم مرد اسیدپاش اجرا نشده است .

چندی قبل قربانی اسیدپاشی نامه‌اي به رئیس قوه قضايیه نوشت و خواستار اجرای حکم شد که پرونده در ادامه برای بررسی ادعاهای قربانی اسید پاشی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری نیز با توجه به وجود نقص در پرونده آن را دوباره به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاد تا با رفع نقص به این پرونده رسیدگی شود.

قربانی اسیدپاشی هم اکنون منتظر اجرای حکم خود است تا با دریافت دیه بتواند بخشی از هزینه های درمان خود را پرداخت کند. او درباره روز حادثه می‌گوید:«حدود سه هفته‌ از زمانی که به دلیل لاغری از سربازی معاف شده بودم می‌گذشت و در جست‌وجوی کاری بودم . ساعت 11 و 30 دقیقه در حوالی محله مجیدیه مشغول رفتن به پارکی بودم که جوانی ناشناس که مرا می‌شناخت و تعقیبم می‌کرد،‌ مقابلم ظاهر شد و ظرف حاوی اسید را رویم پاشید. پس از آن که اسید به صورتم ریخته شد، دیگر متوجه چیزی نشدم اما پس از آن شهروندان با اورژانس تماس گرفته و مرد اسیدپاش به نام «حمید – ص» را نیز در محل دستگیر کردند.

وی هر بار بهانه‌های مختلفی را برای انگیزه‌اش اعلام می‌کرد از جمله اینکه توسط من مورد آزار قرار گرفته و ... که آخرین بار نیز مدعی شد که من را با فرد دیگری اشتباه گرفته است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
بر روی خرید و فروش اسید نظارت شود .
به همین راحتی تباهی یک زندگی با گفتن تو را اشتباه گرفته ام.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل