بازدید 21801
۳

قتل دومين كودک گمشده در بهارستان

کد خبر: ۳۰۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۱ 28 February 2013
با پيدا شدن جسد دومين پسربچه گمشده در شهرستان بهارستان، معماي پيچيده اي پيش روي پليس قرار گرفت. معاينه جسد نشان داده است که اين پسر خردسال در جنايتي مشابه با نخستين پسر در سلطان آباد از پاي درآمده است.
    
جسدي در بيابان
   
به گزارش ایران، شامگاه دوشنبه هفتم اسفندماه سال جاري رهگذري در يکي از مناطق بياباني وقتي بوي بدي را احساس کرد به جست وجو پرداخت و با صحنه اي وحشتناک روبه رو شد.

دقايقي بعد ماجراي پيدا شدن
   
يک جسد به پليس مخابره شد و ماموران با رساندن خود بالاي سر اين جنازه پي بردند که قرباني ناشناس پسربچه اي بود که مشخص است از زمان مرگ وي روزهاي زيادي گذشته و حتماً خانواده نگرانش براي جست وجوي وي به پليس مراجعه کرده اند.

32 روز پيش
   
پنجم بهمن ماه سال جاري يعني 32روز پيش از پيدا شدن جسد پسربچه، «اميرعلي مسرور» در محله سبزدشت وقتي براي خريد تخم مرغ خانه شان را ترک کرده، گم شده و همه را نگران کرده بود. وقتي خانواده اين پسربچه شنيدند جسدي پيدا شده است با وجود اين که با ديدن آن قادر نبودند چهره اش را شناسايي کنند لباس ها و علائم ديگر را ديدند و گريه کنان تاييد کردند که جسد متعلق به اميرعلي است.
   
ماموران که به دليل فاسد شدن جسد قادر به تشخيص ابتدايي مرگ و بررسي آثار برجاي مانده نبودند با دستور بازپرس پرونده از پزشکي قانوني خواستند تا بررسي هاي خود را براي تشخيص مرگ پسربچه انجام دهند. بدين ترتيب متخصصان پزشکي قانوني نيز در تجسس هاي ابتدايي دريافتند که «اميرعلي» همانند ديگر قرباني پرونده به نام «اميرمهدي» و دقيقاً به همان شيوه قرباني جنايتکاران بي رحم شده است. آثار شکستگي جمجمه نيز نشان مي داد که وي نيز با وارد آمدن ضرباتي به سر از پاي درآمده است.

پرونده قتل 2 کودک پسر
   
روز چهارشنبه 11 بهمن ماه سال جاري در صفحات شوک روزنامه ماجراي گم شدن مشابه دو پسربچه 6 ساله در سلطان آباد و سبزدشت شهرستان بهارستان و شايعات زيادي مبني بر گم شدن پسربچه ديگري انتشار يافت.
   
در ابتدا تصور مي شد که اين دوکودک قرباني حادثه هاي سريالي شده اند تا اين که پليس توانست 2 مرد افيوني را بازداشت کند.
   
مرتضي و منصور که در محله «اميرمهدي» ميناوند، زندگي مي کردند سابقه هاي سياهي از آدم ربايي و تبهکاري داشتند و هر دو شيشه اي هستند. آن دو در بازجويي ها با اشاره به شب 28 دي ماه سال جاري اعترافات دردناکي داشتند..
   
«مرتضي» عامل اصلي جنايت در بازجويي ها اعتراف کرد که با همدستي «منصور» نخستين پسر گمشده را در حال بازگشت به خانه اش غافلگير کرده و وي را ربوده اند و به نزديکي کارخانه بستني سازي برده اند و پس از اجراي نقشه شوم خود با کوبيدن سنگ بزرگي بر سرش وي را کشته اند. مرتضي که سابقه 9 آدم ربايي و سرقت از کودکان را دارد در مراحل بازجويي ادعا مي کرد که منصور وي را تشويق به قتل اميرمهدي کرده و وي پس از مصرف شيشه همراه با منصور دست به اين اقدام هولناک زده است.
   
جالب اين که وي در بخشي از اعترافاتش ادعا کرده بود که منصور پس از مصرف شيشه و با ديدن پسربچه گفته که با پدر اميرمهدي اختلاف دارد و مي خواهد با اين شيوه از وي انتقام بگيرد اما وقتي پدر اين پسربچه در پليس آگاهي با قاتل پسرش روبه رو شد، همه ديدند که آنها هيچ شناختي از هم ندارند و اين انگيزه، دروغ بافي بوده است. عاملان جنايت پدر اميرمهدي را نشناختند و در ادعايي جديد گفتند که آن شب شيشه کشيده و دچار توهم شده بودند و به دروغ ادعا کرده اند که پدر پسربچه را مي شناسند!

فقط يک جنايت؟!
   
منصور و مرتضي وقتي در برابر سرنوشت دومين پسربچه قرار گرفتند قاطعانه گفتند که نمي دانند چه بلايي بر سر اميرعلي آمده و اصلاً در سبزدشت نبوده اند!
  
در برابر اين اعتراف وقتي جسد دومين پسربچه پيدا شد و پزشکي قانوني نيز با معاينه جسد اعلام کرد که «اميرعلي» نيز با ضربات سنگين به جمجمه کشته شده و در همان روزهاي نخست گم شدن (32 روز پيش) به قتل رسيده است، معماي پيچيده اي پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت.
   
دو مرد افيوني در برابر اتهام قتل مشابه ديگري قرار دارند و پليس در شاخه ويژ ه اي در حال بررسي مظنونان احتمالي در اين جنايت دردناک است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۳
من ساکن نسیم شهر نظرم اینکه خیلی دردناک بوداین خبروجنایت بی رحمانه ای بود واز مسئولین خواهش میکنم قاتلین پرونده روبه اشد مجازات اعدام محکوم کنند
براي اين جور افراد اعدام يك حكم كوچك است آنهارا در ديگ قير داغ قرار دهند تا شايد كمي جرم شان كم شود
سلام من اهل سلطان ابادام من این خانواده رامیشناسم انها در12متری ساکن اند واقع باید این قاتل هاراسنگ سارکرد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات