بازدید 2343

یک کشته در انفجار منزل مسکونی در تهرانپارس

کد خبر: ۳۰۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵ 11 March 2013
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: انفجار در یک منزل مسکونی در تهرانپارس یک جوان 21 ساله را به کام مرگ کشاند.

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی از انفجار یک منزل مسکونی خبر داد و اظهار داشت: ساعت 2:21 بامداد امروز خبر انفجار یک منزل مسکونی در خیابان 214 تهرانپارس به سامانه 125 اطلاع داده شد و 2 ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک سوئیت حدودا 40 متری در زیر زمین یک ساختمان 2 طبقه مسکونی بود، ادامه داد: شدت انفجار زیاد بود به طوری که علاوه بر تخریب کامل 3 باب مغازه در طبقه همکف، در و پنجره‌های این ساختمان و ساختمان‌های اطراف کاملا تخریب شد و 3 دستگاه خودروی سواری که در پارکینگ این ساختمان پارک شده بود نیز دچار خسارت زیادی  شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی زیر آوار گرفتار هستند، با تلاش مأموران آتش‌نشانی یک جوان 21 ساله از زیر آوار خارج شد ولی متأسفانه مشخص شد این جوان فوت کرده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است مواد محترقه دلیل وقوع انفجار بوده باشد؟ گفت: خیر مأموران آتش‌نشانی اثری از وجود مواد محترقه ندیدند و ممکن است دلیل آن نشت گاز بوده باشد به هر ترتیب علت حادثه در دست بررسی است.

ملکی از شهروندان خواستار شد با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال خانواده‌ها به خانه‌ تکانی می‌پردازند ممکن است اقدام به جا به جایی وسایل گاز سوز کنند که در این صورت باید با استفاده از آب و کف از عدم نشت گاز اطمینان حاصل کنند تا این روزها بدون بروز حادثه سپری شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات