تصویب طرح تعطیلی روزهای پنحشنبه در البرز

کد خبر: ۳۰۸۷۶۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵ 14 March 2013
|
8125 بازدید
شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، طرح آزمایشی تعطیلی روز های پنجشنبه را در این استان تصویب کرد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز روز پنجشنبه به نقل از ˈاصغر عربیانˈ استاندار البرز گزارش داد: این طرح به مدت شش ماه از فروردین تا پایان شهریورماه سال 92 اجرا می شود.

وی اظهار کرد: در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز این موضوع مطرح شد که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با انجام آزمایشی را طرح موافقت به عمل آمد.

استاندار البرز گفت: این مصوبه دارای شروطی است که از جمله آنها می توان به رعایت 44 ساعت کاری برای کارمندان در طول هفته و توزیع آن در پنج روز کاری اشاره کرد.

به گفته استاندار البرز دستگاه های متولی امر بهداشت و درمان و سلامت شامل؛ بیمارستان ها، مراکز درمانی و اورژانس ها، دستگاه های خدمات عمومی و 50 درصد شعب بانک ها 
از جمله دستگاه هایی هستند که مشمول این طرح نمی شوند.

عربیان در رابطه با تعطیلی شهرداری های استان البرز نیز تصریح کرد: در صورتی که شهرداری های استان با تصویب شورای شهر درخواست خود را به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال نمایند می توانند مشمول این طرح شوند.

***کمیته ارزیابی تعطیلی روزهای پنجشنبه تشکیل شد

استاندار البرز از تشکیل کمیته ارزیابی تعطیلی روزهای پنجشنبه در استان خبر داد و گفت: این کمیته در طول مدت اجرای این طرح میزان اثرگذاری مؤلفه های مطرح شده در لایحه پیشنهادی کارگروه کاهش آلودگی هوای استان را بررسی کرده و موظف است ماهانه نتایج بررسی های کارشناسی خود را به این شورا اعلام و ارسال نماید.

وی در زمینه ساعات اداری کارکنان نیز تصریح کرد: در شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز ساعت کاری از 7:30 صبح تا 16 عصر مطرح شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟