بازدید 2673

سرخپوشان در انديشه شروع توفاني در سال 92

در ادامه مسابقات هفته سي‌ويکم ليگ برتر پرسپوليس ميزبان پيکان تهران است.
کد خبر: ۳۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳ 30 March 2013
در ادامه هفته سي و يکم ليگ برتر فوتبال ايران پرسپوليس به مصاف پيکان تهران مي رود.

به گزارش فارس،پيکان بعد از شکست پر گل 6 بر صفري که در نيم فصل اول مقابل پرسپوليس متحمل شد ديگر نتوانست قد علم کند و دوران افت اين تيم آغاز شد. پيکان به خصوص در نيم فصل اول نتوانست نتايج خوبي کسب کند و اين عملکرد به قدري ضعيف بود که آن ها فاصله چنداني با سقوط به ليگ دسته اول ندارند.

رفتن عبدالله ويسي و آمدن فيروز کريمي هم در نتايج اين تيم تأثيري نداشت و پيکان اکنون با کسب تنها 24 امتياز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

در طرف مقابل پرسپوليس در نيم فصل دوم با حضور يحيي گل محمدي متحول شد و نتايج بسيار بهتري نسبت به قبل گرفته است. البته سرخپوشان پايتخت با حواشي زيادي دست و پنجه نرم مي کنند و بعيد نيست که اين مشکلات روي روند کاري اين تيم تأثير بگذارد. خداحافظي غير منتظره مهدوي کيا در روزهاي پاياني سال و استعفاي يحيي گل محمدي مسائلي بود که باعث شد تا آرامش را از اردوي سرخپوشان دور کند.

در ديدار رفت پرسپوليس تيم برتر ميدان بود و توانست با درخشش مهدوي کيا و کريم انصاري فرد به پيروزي پرگلي دست يابد. نيمکت فني هر 2 تيم نسبت به بازي رفت دچار تغيير شده است. گل محمدي به جاي ژوزه و کريمي به جاي ويسي اکنون هدايت پرسپوليس و پيکان را برعهده دارند.

مطمئنا پرسپوليس به دنبال فتح باب جديدي در سال 92 است. سرخپوشان مي خواهند با شروعي توفاني اتفاقات بد 2 سال گذشته را فراموش کنند. التبه پيکان با توجه به شرايطي که دارد اين باخت مي تواند برايش پايان اميدواري باشد از اين رو آن ها هرچه دارند بايد در اين ديدار بگذارند تا همچنان به ماندن در ليگ برتر اميد داشته باشند.

پرسپوليس و پيکان در چارچوب هفته سي و يکم ليگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل