بازدید 3056

سایه انتشار اسکناس درشت برتورم

کد خبر: ۳۱۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰ 02 April 2013
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه تزریق یارانه‌ها یعنی افزایش نقدینگی پس باید در انتظار تورم بیشتربود،افزود: با توجه به اینکه در سال جاری انتشار اسکناس درشت در دستور کار بانک مرکزی قراردارد شاهد روند صعودی نرخ تورم در سال جدید خواهیم بود.

ارسلان فتحی‌پور ، با تأکید بر اینکه نرخ تورم درسال گذشته که از سوی بانک مرکزی اعلام شده تورمی نقطه به نقطه و سال به سال بوده تصریح کرد: تورم در کشور با زیاد بودن نقدینگی در دست مردم رو به افزایش است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش آهوراند در مجلس شورای اسلامی‌افزود: با ادامه روند کنونی و انتشار اسکناس درشت شاهد کاهش نرخ تورم در سال جدید نخواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که اگر نرخ تورم کنونی در جامعه را بدون مقایسه با سال پیش محاسبه کنیم نرخ تورم بالای ۳۵ درصد خواهد بود گفت: در حال حاضر حتی نرخ تورم از نرخ اعلام شده از سوی بانک مرکزی نیز پیش گرفته و مدام  بیشتر می‌شود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش آهوراند در مجلس با بیان اینکه با بررسی دقیق بودجه باید از افزایش تورم در جامعه جلوگیری کرد  افزود: باید در بررسی بودجه تمامی هزینه‌ها و درآمد‌هایی که موجبات دامن زدن به تورم می‌شود را از بین برد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش یارانه‌ها در بودجه ۹۲ تصریح کرد: تزریق یارانه‌ها یعنی افزایش نقدینگی پس باید در انتظار تورم بیشتر و بیمار شدن اقتصاد کشوربود.

وی ادامه داد: کاهش تورم نیازمند اقدامات کارشناسی است که در مرحله اول باید در همین مقدار اعلام شده از سوی بانک مرکزی نگه‌داریم تا با اقدامات اساسی جلوی پیشرفت آن گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار