بازدید 2879

دستور رئیس‌جمهور برای افزایش آمبولانس‌

کد خبر: ۳۱۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۸ 03 April 2013
رئیس اورژانس کشور از قول مساعد و دستور رئیس‌جمهور برای افزایش آمبولانس‌ها و پایگاه‌های اورژانس در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمدتقی طالبیان با اشاره به بازدید سرزده رئیس جمهور از اورژانس تهران اظهار داشت: دکتر احمدی‌نژاد از قسمت‌های مختلف اورژانس از جمله بخش‌های GPS و اعزام آمبولانس‌ها به مناطق حادثه‌دیده بازدید به عمل آورد.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد اورژانس کشور به رئیس جمهور افزود: در این زمینه فعالیت‌های اورژانس در تهران و سایر نقاط کشور به احمدی‌نژاد ارائه شد.

طالبیان با اشاره به کمبودهای اورژانس که: "هنوز از برنامه چهارم توسعه نیز عقب هستیم"، تصریح کرد: ارتقای پایگاه‌های اورژانس، نوسازی آمبولانس‌ها و افزایش برد بی‌سیم‌های اورژانس از جمله تقاضاهایی بود که در این بازدید سرزده رئیس جمهور به وی از طرف اورژانس کشور ارائه شد.

رئیس اورژانس کشور اظهار داشت: رئیس جمهور در این بازدید سرزده قول مساعد داد تا کمبودهای اورژانس از جمله ارتقای پایگاه‌های اورژانس، نوسازی آمبولانس‌های فرسوده و ارتقای برد بی‌سیم‌های اورژانس محقق شود که تمام این موارد نیز به‌صورت کتبی ثبت شد.

طالبیان بیان داشت: در حال حاضر ارتقای 85 درصد پایگاه‌های اورژانس کشور محقق شده است و نیاز بر آن است که 15 درصد مابقی نیز با قول مساعد رئیس جمهور ایجاد شود و بر این اساس به‌دلیل عمر متوسط هر آمبولانس که در ایران 7.5 سال است باید ناوگان آمبولانسی کشور نیز نوسازی شود.

طالبیان در ادامه با اشاره به آخرین آمار اورژانس کشور که تاکنون بیش از 136 مأموریت اورژانسی در سراسر کشور صورت پذیرفته است، گفت: در مجموع از این آمار بالغ بر 25 هزار مأموریت مربوط به حوادث‌های ترافیکی (تصادفات) بوده است که نسبت به سال گذشته با رشد حادثه‌های تصادف مواجه هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار