بازدید 2358

شايد با تيم ملي نوجوانان آمريکا بازي کنيم

کد خبر: ۳۱۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵ 03 April 2013
سرپرست تيم ملي نوجوانان ايران اعلام کرد: شايد در سفر به امارات با تيم ملي نوجوانان آمريکا بازي کنيم.

داود پرهيزگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد اردوي تيم ملي نوجوانان گفت: ‌تيم ملي نوجوانان از امروز اردوي خود را آغاز مي‌کند و اين اردو تا 20 فروردين ادامه خواهدداشت.

وي در مورد برنامه‌هاي تيم ملي خاطرنشان کرد: تقريبا اکثر برنامه‌هايي که مدنظرمان بوده انجام شده و تنها مشکل ما کمبود بازي‌هاي تدارکاتي است. با فدراسيون فوتبال و آقاي ماجدي صحبت کرديم و درخواست داشتيم برايمان مسابقات دوستانه داخلي و خارجي بگذارند. به غير از مسئله بازي تدارکاتي مشکل ديگري نداريم.

سرپرست تيم ملي نوجوانان اظهار داشت: از طرف امارات دعوت شديم تا در دو بازي تدارکاتي با تيم ملي نوجوانان اين کشور به ميدان برويم. اين اتفاق احتمالا طي 45 روز آينده رخ مي‌دهد با توجه به اينکه در جام جهاني با تيم‌هاي آمريکايي، آفريقايي و اروپايي روبرو مي‌شويم بايد خودمان را کاملا آماده اين ديدارها کنيم.

وي تاکيد کرد: شنيدم زماني که قرار است به امارات سفر کنيم تيم ملي نوجوانان آمريکا نيز در اين کشور حضور دارد البته از اين موضوع اطلاع دقيق ندارم اما شايد در يک ديدار تدارکاتي نيز به مصاف آمريکا رفتيم.

پرهيزگار يادآور شد: در جام جهاني نمايندگان تمامي قاره‌ها حضور دارند و اکثر تيم‌ها در يک سطح هستند. بايد خودمان را کاملا آماده کنيم تا در اين رقابت‌ها مشکلي نداشته باشيم و بتوانيم عملکرد خوبي ارائه کنيم.

وي خاطرنشان کرد: براي موفقيت به حمايت رسانه‌ها نياز داريم تا جام جهاني 6 ماه فرصت باقي مانده و بايد با يک کار جمعي و گروهي تيم ملي آماده‌اي را راهي رقابت‌ها کنيم.

تيم ملي ايران آبان‌ماه در رقابت‌هاي جام جهاني 2013 امارات به ميدان مي‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل