بازدید 2525

دايي:مذاکره‌اي بابازيکنان پرسپوليس نداشته ايم

کد خبر: ۳۱۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱ 04 April 2013
سرمربي راه‌آهن با بيان اين که هنوز وضعيتش در راه‌آهن مشخص نيست، گفت: با هيچ بازيکني مذاکره اي نکرده است، اما اگر در راه‌آهن بماند فکرهاي بزرگي به همراه کادرش براي اين تيم دارد.

به گزارش ايسنا، علي دايي، سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در نشست خبري پيش از بازي با ذوب آهن در هفته‌ سي و يکم ليگ برتر، اظهار کرد: ابتدا سال نو را با تاخير تبريک مي گويم. درباره بازي فردا هم شرايط را مي‌دانيم. ذوب آهن چيزي براي از دست دادن ندارد. اين تيم دوست دارد که اين سه امتياز را بگيرد. ما با توجه به جدول هم مي‌توانيم خودمان را بالا برسانيم. تمرينات خوبي را هم بعد از تعطيلات انجام داده‌ايم و خودمان را آماده ‌کرده‌ايم تا فردا اين سه امتياز را بگيريم. بازي سختي خواهد بود، اما ما به دنبال اين سه امتياز هستيم و دوست نداريم در بازي خانگي امتياز از دست دهيم.

وي ادامه داد: کسب سهميه آسيايي سخت است، اما ما چهار بازي پيش‌رو داريم و سعي مي‌کنيم که 12 امتياز را بگيريم. من اين توانايي را در بازيکنانم مي‌بينم که 12 امتياز را بگيرند. در آخر هم هر چه که خدا بخواهد به دست مي‌آيد. ما بايد نسبت به سال‌هاي قبل پيشرفت داشته باشيم و با توجه به شرايطي که در ابتداي فصل داشتيم، مطمئنم تا اينجا خوب بوديم، اما چهار بازي بعدي را بر خلاف اين که فکر مي‌کنند خيالمان راحت است، اما برايمان حکم فينال دارند.

دايي همچنين درباره پرسش خبرنگاري مبني بر اين که در رسانه‌ها عنوان شده است که او با سه بازيکن پرسپوليس مذاکره کرده است؟ توضيح داد : من ابتدا براي اين خبرگزاري يا سايتي که اين اخباري را منتشر کرده‌اند متاسفم. مطمئنا اعتبار هر خبرگزاري به خبرهاي صادقانه‌اش است، نه اين که هر چه که دلش خواست را منتشر کند. همچنين اگر شما نگاه کنيد راه‌آهن جزو باشگاه‌هاي است که در نقل و انتقالات، حرفه‌اي عمل کرده است و درخواستش را به صورت مکتوب و نامه به باشگاه‌ها ارسال کرده است. از طرفي هم شرايط خودم در راه‌آهن مشخص نيست، چطور مي‌توانم براي سال آينده با بازيکن مذاکره کنم؟

سرمربي راه‌آهن، ادامه داد: يک خرده هم شيطنت‌هايي از سوي برخي‌ها صورت مي‌گيرد چون پرسپوليس در جام حذفي بازي با داماش دارد و اين حاشيه‌ها روي تمرکز مربي‌اش اثر مي‌گذارد. ما نيز هفته‌ ديگر با مديريت باشگاه صحبت مي‌کنيم و براي فصل آينده تصميم گيري خواهيم کرد. هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده است که راجع به جذب بازيکن صحبتي انجام دهيم. اگر گروه ما در راه‌آهن بماند فکرهاي بزرگي برايش داريم، اما با هم انديشي همکاران و دستياران. اين خبرها هم کذب است. من با هيچ کسي گفت و گو نکرده ام. هر موقع سازمان ليگ به ما اجازه دهد از حق قانوني‌مان استفاده و با هر کسي که دوست داشتيم صحبت مي‌کنيم. البته با توجه به بودجه باشگاه مي‌توانيم اين کار را انجام دهيم.

سرمربي سابق پرسپوليس همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا مطالباتش را از پرسپوليس دريافت کرده است يا نه؟ عنوان کرد: کميته‌ انضباطي تصميم گيرنده است و ما تمام مدارکمان را به آنها ارائه ‌کرده‌ايم و حقانيتم اثبات شده است، هر تصميمي که آنها بگيرند محترم خواهد بود. هميشه گفته‌ام که احترام خاصي براي پرسپوليس قائلم. اما الان خودم را راه آهني مي‌دانم. همچنين با برد پرسپوليس خوشحال مي شوم و هميشه گفته‌ام که نمي‌توانم خودم را فريب دهم يا چهره ديگري از خودم نشان دهم. شايد خيلي‌ها خودشان را در حرف عاشق نشان مي‌دهند، اما در محفل‌هاي خصوصي صحبت‌هاي ديگري انجام مي‌دهند، اما ما جزو آن طور آدم‌ها نيستيم. من در هر تيمي کار کنم آن تيم برايم ارجح است و احساساتم را دخيل نمي‌کنم. براي هر تيمي که کار مي‌کنم از جان و دل مايه مي گذارم. وظيفه آنهايي که با پرسپوليس بوده‌اند حمايت است، چون اين تيم ميليون هوادار دارد و من از خدايم است که جايگاه خوبي در ليگ و جام حذفي کسب کند، چون خوشحال کردن مردم ساده نيست. مردمي که دلخوشي‌شان فقط فوتبال است و با نتيجه‌ گرفتن تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال خوشحال مي‌شوند.

وي همچنين درباره جوانگرايي در تيم راه‌آهن، اظهار کرد: تمام سعيم اين است که از کساني که مي‌توانند کمک کنند استفاده کنيم در کنار جوان‌ها نيز بايد با تجربه‌ها باشند تا به آنها کمک کنند جوانگرايي تا الان جواب داده و سعي مي‌کنيم در آينده بيشتر روي آن تمرکز کنيم.

علي دايي در پايان نيز با بيان اين که تيمش در بازي فردا محرومي ندارد، افزود: دو، سه بازيکن مصدوميت شان را پشت سر گذاشته‌اند اما هنوز به شرايط آرماني نرسيده اند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل