بازدید 5115
رئیس پلیس راه همدان خبر داد

کاهش تلفات جانی در نوروز 92

کد خبر: ۳۱۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸ 04 April 2013
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تاکنون حدود هشت درصد تلفات جانی تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز 92 نسبت به مدت مشابه سال گذشته رخ داده است.
 
محمد خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بازگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود از روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: در حال حاضر با حجم ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان مواجه هستیم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر جاده همدان به ساوه، همدان به تهران و محور همدان ـ کرمانشاه ترافیک سنگینی دارد.

رئیس پلیس راه استان همدان در ادامه افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اعمال نمی‌شود و تردد وسایل نقلیه با توجه به حجم ترافیک روان است.

خیری در ادامه با اشاره به اینکه روز گذشته به علت بارندگی، سطح جاده‌ها لغزنده بود، اضافه کرد: روز گذشته چندین فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان اتفاق افتاد که همه آنها واژگونی خودروها به علت بارش باران و لغزنده بودن سطح جاده‌ها رخ داد.

وی ادامه داد: روز گذشته یک دستگاه مینی‌بوس در محور همدان ـ تهران مقابل کارخانه شیشه واژگون شده که خوشبختانه تلفات جانی نداشت و چند نفر مصدوم شدند که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

خیری در ادامه با بیان اینکه در مرحله پایانی سفرهای نوروزی قرار داریم، تصریح کرد: به همه رانندگان توصیه می‌شود که بدون عجله و شتاب بی‌مورد در بازگشت به شهرهای خود رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان گفت: رانندگان سفر خود را طوری تنظیم کنند که در ساعات پایانی هفته این سفر انجام نشود، در این صورت رانندگان با حجم ترافیکی سنگین مواجه می‌شوند و رعایت سرعت مطمئنه خصوصاً در نقاطی که بارندگی دارد و سطح معابر لغزنده است، مدنظر باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل