بازدید 3325

همه مربيان غرض و مرض داشتند؟

کد خبر: ۳۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴ 10 April 2013
دبير فدراسيون تيراندازي گفت: به برخورداري يادآور شدم که تو اصلاً کجا هستي که ادعا مي‌کني رکوردهايت بهترين است؟

 نواب نوري در خصوص انتقادات ابراهيم برخورداري مبني بر غرض داشتن مسئولان فدراسيون و کادر فني به اين تيرانداز گفت: برخورداري روز گذشته در جلسه‌اي با من شرکت کرد و اتفاقا همين موارد را هم مطرح کرد که در پاسخ به وي گفتم که سرمربي اختيار دارد تا نفرات اعزامي و ملي‌پوشانش را مشخص کند که او گفت آنها با من غرض و مرض دارند و رکوردهاي من خيلي بالاتر است که مجدداً در پاسخ به وي گفتم که تو اصلاً کجا هستي که چنين ادعايي را مي‌کني.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: از برخورداري خواستم تا کمي منصف باشد، چراکه نجفي، سرمربي تيم ملي با وجود مخالفت من، از اختياراتش استفاده کرده و از من درخواست کرد تا به خاطر شرايط اين تيرانداز، وي فقط در رکوردگيري‌ها شرکت کرده تا به هر ترتيب در تيم ملي باقي بماند. بنابراين به برخورداري گفتم که پشت سر کسي که چند ماه پيش از وي دفاع کرد، بدگويي نکند. در حالي که بنده با عنوان دبير فدراسيون همان زمان هم با حضور اينچنيني در تيم ملي مخالف بودم و به برخورداري تأکيد کردم که نجفي همان زمان هم مي‌توانست تو را کنار بگذارد تا چنين عواقبي گريبانگيرش نباشد.

نوري با بيان اينکه در همين مدت اخير در تيم ملي تپانچه 3 مربي حضور داشته‌اند، يادآور شد: آيا تمام اين مربيان با برخورداري غرض و مرض داشته‌اند؟ حالا هم ملي‌پوشي که مرتب در تيم ملي بوده و جوان‌تر است و رکوردهاي بهتري هم دارد بايد به مسابقات بين‌المللي اعزام شود.

دبير فدراسيون تيراندازي گفت: يکي از ملي‌پوشان اعتراض مي‌کرد که چرا من حتي يک شب هم نمي‌توانم اردو را ترک کنم، اما چنين فردي بايد براي حضور در تيم ملي فقط در رکوردگيري‌ها شرکت کند. بنابراين از برخورداري خواستم تا يک‌طرفه به مسائل نگاه نکند و همه جوانب را بسنجد. اگر غرض‌ورزي در کار بود، هيچگاه برخورداري را در ليست اوليه اعزام به آلمان قرار نمي‌داديم.

نوري تأکيد کرد: ورزشکار به خاطر زحمتي که مي‌کشد در چنين مواقعي به حق يا ناحق ناراحت مي‌شود. اگر ناحق هم اعتراض کند، نبايد وي را نابود کرد. اگر به طور مثال وي را ديگر دعوت نکنيم، مگر چه اتفاقي خواهد افتاد؟ بنابراين نبايد يک ورزشکار را به خاطر يک مصاحبه له کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری