بازدید 6918

تحليلي براي آبشار حاج‌صفي ندارم !

کد خبر: ۳۱۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰ 20 April 2013
مديرعامل باشگاه داماش گفت: سپاهان بهتر از ما بازي کرد اما ما مصمم‌تر بوديم و توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم.

امير عابديني در خصوص پيروزي 2 بر يک داماش مقابل سپاهان عنوان کرد: هر دو تيم براي برد به ميدان آمده بودند زيرا نيازمند هر سه امتياز بازي بودند، به همين دليل توجهي به دروازه خودشان نداشتند و به فکر رسيدن به دروازه حريف بودند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: سپاهان بعد از اينکه گل اول را دريافت کرد با سيستم وحشتناک 3-2-1-4 بازي کرد يعني 4 مهاجم داشت که 2 هافبک دفاعي به آنها اضافه مي‌شدند و يک نفر هم پشت آن مهاجمان قرار داشت. سپاهان انتحاري عمل کرد و اين باعث شد که ما دو موقعيت طلايي ديگر به دست بياوريم.

مديرعامل باشگاه داماش با اشاره به تعويض احسان حاج‌صفي بازيکن سپاهان خاطرنشان کرد: حاج‌صفي به علت اينکه در نيمه اول کارت زرد گرفته بود تعويض شد و اين به نفع ما شد زيرا او ديگر در زمين نبود که اوت بلند بياندازد اگر حاج‌صفي در زمين بود و فقط اوت پرتاب مي کرد خطرش بيشتر از بازيکني بود که به جاي او به ميدان آمد.

عابديني تأکيد کرد: سپاهان بهتر از ما بازي کرد، کليشه‌اي حرف نمي‌زنم اما ما مصمم‌تر بوديم. تمام تلاش خود را انجام داديم تا هر سه امتياز بازي را کسب کنيم. بايد در اين ديدار به برتري مي‌رسيديم. دو بازيکن کليدي خود را در اختيار نداشتيم. آنها هم يک بازيکن خود را نداشتند اما در مجموع بازي خوبي ارائه کرديم.

وي افزود: تمام برنامه‌هاي سپاهان روي خلعتبري تمام مي‌شد از جناحين سانتر مي‌کردند. نويدکيا هم روز بسيار خوبي داشت. واقعا بازيکن بزرگي است. شانس ما خوب بود که توپ‌هايمان به گل تبديل شد. اصفهان نبايد ناراحت باشد که شکست خورده است زيرا يک استان ديگر خوشحال شده است. آنها چندين سال است که سهميه آسيايي را کسب مي‌کنند. امسال هم چنين اتفاقي رخ خواهد داد.

مديرعامل باشگاه داماش در مورد ديدار هفته پاياني مقابل استقلال تصريح کرد: اين موضوع به نفع ماست که استقلال براي قهرماني مي‌جنگد اگر استقلال براي برد بازي کند ما هم کارهايي انجام خواهيم داد. پيش از اين گفتم که يک ديدار را از بازي‌هاي مقابل استقلال و سپاهان را مي‌بريم و در ديدار هفته پاياني هم تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد و دست خالي از تهران بازنخواهيم گشت.

عابديني در مورد صحنه‌اي که حاج‌صفي با دست توپ را لمس کرد و خطاي پنالتي به سود داماش گرفته شد، خاطرنشان کرد: بازيکنان سپاهان واقعاً جنگيدند در صحنه‌اي که حاج‌صفي با دست توپ را زد نمي‌توان اظهارنظر کرد بايد فيلم را به دقت نگاه کرد. متوسل‌زاده پشت سرش بود و شايد در آن لحظه فکر کرده که توپ به او برسد برخي بازيکنان کارهايي مي‌کنند که نمي‌توان تحليل کرد من هيچ تحليل براي آبشار او ندارم. عملاً بايد داور به او کارت قرمز نشان مي‌داد.

وي ادامه داد: پس از بازي صحبت‌هايي را شنيدم اما در جريان اين مسائل نيستم و دوست ندارم که چنين مسائلي بشنوم. استنباطم اين است که در آن لحظه بازيکن به فکر خاصي نبوده است. من در آن صحنه درست در جايي بودم که اشراف داشتم و همانجايي بودم که فردوسي‌پور دوست ندارد آنجا باشم.

مديرعامل باشگاه داماش درباره اخراج بازيکنش گفت: اين هم يک فالي است که بايد در مقابل تيم‌هاي بزرگ براي ما به وجود آيد. کارت زرد دوم اصلاً کارت نداشت. در برنامه 90 هم مطمئن هستم اين صحنه نشان داده نمي‌شود. اگر به ضرر ما بود بررسي مي‌کردند اما حالا که به سود ماست به اين موضوع نمي‌پردازند. کارشناسان اين برنامه هم صحبت‌هاي کليشه‌اي مطرح مي‌کنند و عسگري آنها را تهديد مي‌کند و آنها هم از داوران حمايت مي‌کنند.

وي افزود: ‌بحث داوري خوب بود، داور به جاي 5 دقيقه، 7 دقيقه وقت اضافه گرفت که خود 90 دقيقه بازي 91 دقيقه شد و در واقع بازي 98 دقيقه برگزار شد. سوت‌هاي داور دلسوزانه براي سپاهان و خشن براي ما بود. البته من تورج را دوست دارم همه که ما را زدند بگذاريد او هم مارا بزند. دمش گرم.

عابديني درباره وضعيت خريد باشگاه‌ داماش تصريح کرد: دو سه نفر براي خريد باشگاه جلو آمدند و اين طبيعي است البته ما روي برخي افراد حسابي باز نمي‌کنيم چون مي‌آيند عکسي مي‌گيرند و مي‌روند بعد هم التماس دعا اگر نيايند بهتر است، اما روي دو گروه حساب باز کرديم و طي امروز و فردا با آنها وارد مذاکرات جدي مي‌شويم و تا هفته آينده اين موضوع قطعي مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار