ترکي ‌آماده نبود

کد خبر: ۳۱۷۵۹۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷ 06 May 2013
|
3162 بازدید
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان در مورد قضاوت محسن ترکي در ديدار تيمش مقابل استقلال گفت: ترکي بعد از 4 ماه دوري از مسابقات آماده نبود.

حسين ابن‌قاسم در مورد شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال گفت: بازي خيلي سختي بود. استقلال سه لايه دفاعي در زمين گذاشته بود و توپ‌ها را با ارائه بازي مستقيم از دفاع براي فرهاد مجيدي ارسال مي‌کردند. بارها از اين لايه‌هاي دفاعي عبور کرديم اما متاسفانه يک بار توپ‌مان از 6 قدم به تير دروازه‌ اصابت کرد و يک بار هم پنالتي را از دست داديم. در چندين صحنه نيز رحمتي توپ‌ها را دفع ‌کرد و در کل قدر موقعيت‌هايمان را ندانستيم.

به گزارش فارس، وي افزود: در مجموع بازي بسيار خوبي را انجام داديم. استقلال به طور مطلق در لاک دفاعي بود. همچنين متاسفانه تمام پنالتي‌هاي مهدي نوري به گل تبديل مي‌شد اما در اين مسابقه ضربه او بيرون رفت. البته نبايد فراموش کنيم استقلال تيم بزرگي است و آنها در ليگ ايران و در گروه خود در آسيا به رتبه اول دست يافتند.

سرپرست فولاد در مورد انتخاب محسن ترکي به عنوان داور اين مسابقه پس از ماه‌ها دوري از فوتبال اظهار داشت: احتمال مي‌دهم داور در صحنه‌اي که براي استقلال پنالتي گرفت اشتباه کرده است. داوري که 4 ماه از مسابقات دور بوده است نبايد براي داوري اين بازي حساس انتخاب شود. ترکي آماده نبود. داور هم مثل بازيکن است و وقتي مدت‌ها از شرايط مسابقه دور بوده است نمي‌تواند با آمادگي کامل عمل کند.

ابن قاسم تأکيد کرد:‌ البته محسن ترکي داور خوب و قابل احترامي است و در همه جاي دنيا تمامي داوران اشتباه مي‌کنند. در مورد صحنه پنالتي استقلال خودم به صورت مستقيم اظهار نظر نمي‌کنم و باز هم مي‌گويم کارشناسان داوري در اين ارتباط بايد نظر بدهند اما پس از آن پنالتي داور پشت سر هم به يکي دو بازيکن ما کارت زرد نشان داد و باعث شد شيرازه تيمي‌مان بر هم بخورد.

وي در مورد اينکه آيا به انتخاب محسن ترکي براي اين مسابقه اعتراض مي کنند،‌ اظهار داشت: حسين فرکي در کنفرانس مطبوعاتي به اين موضوع اعتراض کرد اما چه مي شود کرد. انتخاب داور مسئوليت خودشان است و توجهي به اين اعتراض نمي کنند. شايد اگر ما خيلي اعتراض کنيم تنها منجر به يک عذر خواهي شود.

ابن‌قاسم در مورد ديدار پاياني اين تيم در ليگ برتر مقابل نفت تهران و اينکه اين بازي تکليف آخرين نماينده فوتبال ايران در آسيا را مشخص مي‌کند، اظهار داشت: معمولا بيرون از خانه بهتر بازي مي‌کنيم و استرس کمتري داريم. تيم‌هايي که به اهواز مي‌آيند هميشه با لايه‌هاي دفاعي زياد به فکر گل‌ نخوردن هستند. همين موضوع سبب مي‌شود در بيرون از خانه عملکرد بهتري داشته باشند. نفت تيم بسيار خوبي است آنها مدت‌هاست که در رده پنجم جدول قرار دارد. اميدواريم بتوانيم سهميه آسيايي را در اين مسابقه کسب کنيم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟