بازدید 15057

احتمال ائتلاف حداد، لنکرانی، جلیلی و زاکانی

کد خبر: ۳۲۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴ 20 May 2013
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت که احتمال ائتلاف حدادعادل، لنکرانی، جلیلی و زاکانی در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد.

سیدمسعود میرکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نظر می‌رسد اصولگرایان باید در نهایت به وحدت برسند و بعد از اینکه گفتمان و مطالبات خود را مطرح کردند، با توجه به اینکه دیدگاه‌های اصولگرایان تقریبا مشترک است باید به کاندیدای واحد رای بدهند و ائتلاف کنند که این ضرورت کار است و باید رعایت شود.

وی افزود: من فکر می‌کنم مقدمات خوبی فراهم شده و اصولگرایان آمادگی این کار را دارند که ان‌شاءالله طی روزهای آینده این وحدت تحقق خواهد یافت.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ستادهای آقایان حداد، لنکرانی، جلیلی و زاکانی هم آمادگی این کار را دارند و مقدماتی فراهم شده که بتوانند با هم گفتمان واحد داشته باشند و نهایتا به یک ائتلاف خوبی برسند. تا جایی که من اطلاع دارم اینها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و بقیه اصولگرایان هم ممکن است به این وحدت برسند و در نهایت یک نفر را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کنند.

میرکاظمی اضافه کرد: البته ما امیدواریم که این اتفاق بیفتد اگرچه ممکن است اصولگرایان دو یا سه کاندیدا هم در انتخابات داشته باشند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان خاطرنشان کرد: شرایط ا قتضا می‌کند که گروه‌های مختلف سیاسی در مقاطع مختلف بتوانند تصمیمات متناسبی اتخاذ کنند. مثلا اصلاح‌طلبان با انتقاد شدید از دولت هاشمی سر کار آمدند اما امروز با هم ائتلاف می‌کنند و شاید منافع‌شان را در این می‌بینند. اصولگرایان هم باید در شرایط فعلی اختلاف سلایق خود را کنار بگذارند و ائتلاف لازم را داشته باشند چرا که شرایط ایجاب می‌کند به این ترتیب عمل کنند.

میرکاظمی در پایان خاطرنشان کرد: شاید اگر هاشمی رفسنجانی هم وارد عرصه انتخابات نشده بود ضرورت داشت که اصولگرایان در مقابل اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی بتوانند به ائتلاف برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان