بازدید 14806

فروش فیلم غیراخلاقی در اینترنت

کد خبر: ۳۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴ 01 June 2013
ماموران پلیس فتای غرب استان تهران یک زوج جوان را که با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی، فیلم‌های غیراخلاقی می‌فروختند، دستگیر کردند.

به گزارش جام جم، سرهنگ تراب نوراللهی، رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره دستگیری یک زوج که در اینترنت فیلم های غیر اخلاقی می فروختند، گفت: چندروز پیش ماموران فتای غرب استان تهران هنگام رصد در فضای مجازی متوجه یک سایت اینترنتی شدند که در زمینه فروش انواع فیلم های غیراخلاقی فعالیت می کرد.

وی افزود: با شروع تحقیقات، ماموران فروشنده فیلم های غیر اخلاقی را شناسایی و دستگیر کردند.

نوراللهی یاد آور شد:با انتقال متهم به پلیس فتا، وی در تحقیقات اولیه مدعی شد از مشخصات و کارت بانکی وی که مدتی پیش گم شده، سوءاستفاده کرده اند تا این که در ادامه تحقیقات اعتراف کرد با همدستی همسرش، سایت فروش اینترنتی فیلم های غیراخلاقی را راه اندازی کرده است.

فروش فیلم غیر اخلاقی برای پرداخت بدهی

متهم در ارتباط با انگیزه اش از این کار گفت: چندی پیش ورشکسته شده و مبالغ کلانی بدهکار شدم و به پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتیم یک سایت فروش فیلم راه اندازی کنیم. به این ترتیب که او با دانلود فیلم های غیراخلاقی و تبدیل آن به سی دی، آنها را در اختیارم قرار می داد و من هم پس از دریافت اینترنتی پول آنها، سی دی ها را از طریق پیک موتوری به خانه هایشان می فرستادم.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران گفت: در پی اعتراف مرد متهم، همسرش نیز دستگیر شد و به همدستی با شوهرش در راه اندازی سایت فروش فیلم های غیراخلاقی اعتراف کرد.

برای متهمان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی