بازدید 3697

تيم ملي واليبال کشورمان راهي کالينينگراد شد

کد خبر: ۳۲۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۸ 06 June 2013
تيم ملي واليبال کشورمان که در اردوي آمادگي بلغارستان بود، ظهر امروز چهارشنبه صوفيه را به مقصد کالينينگراد روسيه ترک کرد.

 تيم ملي واليبال کشورمان براي رويارويي با روسيه در نخستين بازي خود در ليگ جهاني واليبال، ساعت 12:45 امروز چهارشنبه صوفيه بلغارستان را به مقصد مسکو و سپس کالينينگراد روسيه ترک کرد.

به گزارش ايرنا، ملي پوشان ايران فردا پنجشنبه دو جلسه تمرين در سالن اصلي مسابقه با روسيه برگزار خواهد کرد تا خود را آماده ديدار با تيم اين کشور در چارچوب ليگ جهاني واليبال کند.

ديدار دو تيم ايران و روسيه ساعت 18 به وقت محلي و ساعت 19:30 به وقت تهران در روزهاي جمعه و شنبه( 17 و 18 خرداد ماه) در سالن يانتارني شهر کالينينگراد برگزار خواهد شد.

ملي پوشان واليبال کشورمان روز گذشته (سه شنبه) در آخرين روز حضورشان در اردوي آمادگي بلغارستان دو جلسه تمرين نفس گير را انجام دادند.

خوليو ولاسکو سرمربي تيم واليبال ايران در اين تمرينات باز هم به دريافت بهتر، اشتباه کمتر و استفاده از توپ هاي برگشتي متمرکز بود. ولاسکو بيشتر سعي کرد بر روي فکر بازيکنانش کار کند و از آنها مي خواست تا با فکرشان بازي کنند نه با زور و بازو.

تيم ملي واليبال ايران شب گذشته فيلم آخرين ديدار تيم هاي ملي واليبال روسيه و برزيل را تماشا کرد و کادر فني آناليز و تحليل لازم را براي بازيکنان انجام داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات