بازدید 7426

سارق دختران كوهنورد به دام افتاد

کد خبر: ۳۲۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴ 08 June 2013
پسر جواني كه با شيوه‌هاي مختلف از دختران و زناني كه به كوهنوردي مي‌رفتند، سرقت مي‌كرد توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش ابتکار، در پي شکايت برخي از دختراني که براي کوه نوردي به دارآباد مي‌روند در خصوص کيف قاپي و سرقت اموالشان ماموران کلانتري موظف شدند تا به صورت ويژه موضوع را رسيدگي کنند. پس از چندين روز فعاليت گسترده اطلاعاتي و رصد دوربين‌هاي امنيتي در ورودي دارآباد ماموران يک جوان حدوداً 25 ساله را شناسايي کردند.

با اعلام مشخصات ظاهري متهم به تمامي واحد‌هاي گشتي در نهايت يگان امداد پليس پايتخت در محدوده دارآباد توانست متهم را با يک دستگاه موتور سيکلت شناسايي و رديابي کند. در نهايت پس از چندين دقيقه تعقيب و گريز ماموران يگان امداد پليس پايتخت با رعايت کليه قوانين به کار گيري سلاح، اقدام به شليک تير هوايي کرده و موفق مي‌شوند موتورسيکلت را متوقف و راکب را دستگير کنند.

سرهنگ اردشير مطهري با اعلام اين خبر گفت: با دستگيري متهم و بازرسي بدني يک عدد گوشي تلفن، يک عدد کيف زنانه و چندين عدد دفترچه بيمه کشف و ضبط شد در همين حين با تلفن همراه مکشوفه تماس گرفته شد و فرد تماس گيرنده خود را مژگان معرفي کرد و اظهار داشت که گوشي متعلق به او بوده و روز گذشته در دارآباد به سرقت رفته است.

لازم به ذکر است متهم به هويت”علي اصغر" با اعتراف به ده‌ها فقره جهت سير مراحل قانوني تحويل کلانتري 164 قائم داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم