بازدید 6266
۱

مجرم با پای خودش به پلیس فتا رفت

کد خبر: ۳۲۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰ 08 June 2013
مجرمي كه به تخصص و چيرگي پليس فتا آگاه بود با حضور در پليس فتاي استان خراسان شمالي ضمن اظهار ندامت، خود را تسليم كرد.
  
سرپرست پليس فتاي استان خراسان شمالي افزود: در پي مراجعه فردي به نام علي و ارائه شكواييه يي به اين پليس با موضوع تخريب اطلاعات محرمانه اينترنتي و رايانه يي، بلافاصله مراتب در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرگرد «سهيل خاكشور» تصريح كرد: شاكي در اظهاراتش عنوان كرده كه دانشجو بوده و جهت انتخاب واحد اين ترم، تعدادي دروس انتخاب كرده و هزينه دروس را نيز پرداخت كرده است ولي با ورود به سامانه دانشگاهي متوجه حذف ناگهاني درس هاي انتخابي شده كه مشخص شده فرد يا افرادي با در دست داشتن پسورد دانشجويي به سايت دانشگاه وارد شده ودروس انتخابي او را حذف كرده اند.
 
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه شاكي از پليس فتا درخواست رسيدگي به موضوع را داشت، بيان كرد: مراتب بلافاصله در دستور كار تيم عملياتي پليس فتاي استان خراسان شمالي قرارگرفت و ماموران با انجام يكسري اقدامات فني و پليسي و همچنين رصد و پايش سامانه دانشگاهي و تحقيقات گسترده فرد موردنظر را كه از دانشجويان همان دانشگاه بوده شناسايي كردند.
   
وي در ادامه خاطرنشان كرد: در اين رابطه متهم به نام رضا با كسب اطلاع از شكايت شاكي به اين پليس مراجعه و اذعان داشته كه از دوستان قديمي شاكي پرونده است و اتهام خود را گردن گرفت.
   
سرپرست پليس فتاي استان خراسان شمالي همچنين اضافه كرد: تحقيقات پليس فتا حكايت از اين داشت كه حذف دروس شاكي كار متهم بوده است و در حال حاضر با تكميل تحقيقات، پرونده تحويل دادسراي عمومي و انقلاب بجنورد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
بالاخره پلیس پیداش کرده یا خودش خودش رو معرفی کرده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار