بازدید 9565
۳

پسرجوان قربانی هواخواهی مادر شد

کد خبر: ۳۲۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱ 08 June 2013
نزاع دو بردار بر سر پول جان یکی از آنها را گرفت و دیگری را پای میز محاکمه کشاند.

به گزارش قانون، سومین روز از آبان ماه سال گذشته مسئولان درمانگاهی در اسلامشهر جسم بی جان پسرجوانی را که به شدت از ناحیه گردن خونریزی می‌کرد پذیرش کردند.شدت جراحت و میزان خونریزی به حدی بود که آنها نتوانستند جان پسر جوان را که نادر نام داشت نجات دهند.اطرافیان نادر عنوان کردند که این جراحت در نتیجه یک نزاع به وجود آمده است.

به همین خاطر مسئولان بلافاصله یک مورد مرگ در اثر نزاع را به ماموران گزارش دادند. تحقیقات از خانواده نادر سرآغاز جست‌وجو برای پیدا کردن عامل جنایت بود که مشخص کرد قاتل، بهمن 22 ساله و برادر نادر است.

مادر نادر در بازجویی ها به ماموران گفت:«رابطه دو برادر خیلی با هم خوب نبود.آن روز هم بهمن پس از چند روز ناپدید شدن به خانه بازگشت.حالش خیلی خوب نبود و از من پول می‌خواست.هرچه از او می‌پرسیدم تا حالا کجا بوده جواب درستی به من نمی‌داد فقط با پرخاشگری از من پول می‌خواست.به همین خاطر نادر به بهانه طرفداری ازمن با بهمن درگیر شد.درگیری آنها تا آنجا پیش رفت که بهمن رفت و از آشپزخانه یک چاقو آورد.نمی‌دانم چطور شد تنها فهمیدم که نادر زخمی‌شد تا حدی که مجبور شدیم او را به نزدیکترین درمانگاه برسانیم.»

بهمن پس از دستگیری گفته های مادرش را تایید و به قتل برادر 23 ساله‌اش اعتراف کرد. اعترافات بهمن باعث شد تا بازپرس دادسرای جنایی برای او به اتهام قتل قرار مجرمیت صادر کند که با تایید قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قرار است به زودی به این پرونده برادرکشی رسیدگی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
باخواندن این مطالب ادم توی خونه خودش هم دیگه احساس امنیت نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
شما هم که همش دنبال احساس امنیت هستی اینجوری باید بدون همسر و بچه حتی پدر و مادر و.... زنگی کنی تا احساس امنیت کنی
خدا برای هیچ خانواده ای نیاره. خیلی سخته.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار