بازدید 4133

تهدید به خودکشی؛ شگرد فرار از دست پلیس

کد خبر: ۳۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴ 08 June 2013
سارق مسلح وقتي خود را در محاصره پليس ديد با قرار دادن اسلحه بر روي سرش تهديد به خودکشي کرد که با عمليات رواني پليس خود را تسليم کرد.

به گزارش مردم سالاری، شامگاه 12 خرداد امسال وقوع يک فقره سرقت مسلحانه ناکام از طلافروشي در خيابان ستارخان به ماموران پليس گزارش شد. پس از اطلاع تيمي از ماموران سرکلانتري دوم پليس پايتخت در محل سرقت حاضر شده و در بررسي هاي اوليه متوجه شدند دو مرد موتورسوار با شليک تير هوايي قصد سرقت از طلافروشي را داشته اند که پس از ناکامي در اجراي نقشه خود از محل گريخته بودند.

بلافاصله طرح مهار در منطقه اجرا شد و مشخصات سارقان در اختيار گشتي هاي پليس قرار گرفت. سرانجام يکي از واحدهاي گشت پليس به دو موتور سوار که در حال مخفي کردن وسيله اي آهني در ميان خودروهاي پارک شده در خيابان جلال آل احمد بودند مشکوک شدند. ماموران با بررسي موضوع اطمينان پيدا کردند که آنها همان سارقان مسلح تحت تعقيب پليس هستند. سريع عمليات دستگيري دزدان آغاز شد که در همان ابتدا يکي از متهمان موفق به فرار شد. همدست او نيز وقتي خود را در محاصره ماموران ديد از زير لباس خود يک کلت را بيرون آورد و تهديد کرد اگر ماموران به او نزديک شوند خودکشي مي‌کند.

ماموران سپس با عمليات رواني مرد مسلح را آرام کرده و سارق طلافروشي با گذاشتن اسلحه بر روي زمين خود را تسليم ماموران کرد.در بازرسي محل نيز يک پتک آهني و يک کلاه مخصوص سرقت مسلحانه کشف شد. متهم به نام سعيد پس از انتقال به اداره آگاهي در بازجويي ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: از يک ماه قبل با همدستي يکي از دوستانم نقشه سرقت از اين طلافروشي را طراحي کرده بوديم. امروز بر اساس نقشه در خيابان شمشيري يک دستگاه موتوسيکلت را سرقت کرده و در ساعات پاياني شب که خيابان خلوت بود وارد طلافروشي شديم. در ابتدا دو تير شليک کرده و همدستم با پتک چند ضربه به شيشه ويترين زد اما به دليل اينکه شيشه محکم بود موفق به سرقت نشده و از محل فرار کرديم.

مرکز اطلاع رساني پليس تهران با تائيد اين خبر به مهر اعلام کرد، صاحب طلافروشي هم با مراجعه به کلانتري سارق دستگير شده را شناسايي کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم