بازدید 101151
کیوسک بین‌المللی «تابناک»

آمریکا: آماده مذاکره مستقیم با دولت جدید ایران هستیم

واکنش دولت آمریکا به انتخاب روحانی و ابراز تمایل برای مذاکره مستقیم، درخواست دولت انگلیس از رئیس‌جمهور جدید ایران، استقبال فرانسه از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران و ترس رژیم اسرائیل از روی کار آمدن حسن روحانی، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۳۲۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ 16 June 2013
آمریکا: آماده مذاکره مستقیم با دولت جدید ایران هستیمواکنش دولت آمریکا به انتخاب روحانی و ابراز تمایل برای مذاکره مستقیم، درخواست دولت انگلیس از رئیس جمهور جدید ایران، استقبال فرانسه از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران و ترس رژیم اسرائیل از روی کار آمدن حسن روحانی، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است. 

آمریکا: آماده مذاکره مستقیم با دولت جدید ایران هستیم

به گزارش «تابناک»، بخش عمده مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران، به پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و واکنش کشورهای گوناگون به این موضوع اختصاص دارد.

در این رابطه، روزنامه «واشنگتن پست» واکنش رسمی کاخ سفید به انتخاب حسن روحانی را بازتاب داده که همچون همیشه، حالتی دوپهلو و غیرشفاف دارد. به نوشته این روزنامه، دولت آمریکا به سبب انتخاب رئیس جمهور جدید به ایرانیان تبریک گفته، اما در عین حال مدعی شده حکومت ایران، «جوی مرعوب کننده» را ایجاد کرده که سبب محدود شدن آزادی بیان شده است.

جی کارنی، سخنگوی کاخ سفید گفته ایالات متحده به نتایج انتخابات ایران احترام گذاشته و به مردم ایران بابت شنیده شدن صدایشان تبریک می‌گوید؛ اما در عین حال، بر این باور است که «سانسور و فقدان شفافیت» در روند انتخابات بوده است. وی در ادامه تأکید کرده آمریکا همچنان خواستار یافتن راهکاری دیپلماتیک برای مسأله هسته‌ای ایران است. 

آمریکا: آماده مذاکره مستقیم با دولت جدید ایران هستیم

البته گفتنی است، واکنش آمریکا تنها به اظهارات کارنی محدود نمانده و کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای،‌ رسما نسبت به انتخابات ایران اعلام موضع کرده است. به نوشته خبرگزاری فرانسه، در بیانه کاخ سفید آمده ایالات متحده آمده است تا با رئیس جمهور جدید منتخب مردم ایران، وارد مذاکره مستقیم بر سر موضوع هسته ای شود. دولت آمریکا هدف از چنین مذاکره‌ای را «یافتن راهکاری دیپلماتیک برای از میان بردن کامل نگرانی‌های جامعه جهانی درباره برنامه هسته‌ای ایران» دانسته است. البته در این بیانیه نیز ضمن تکرار ادعاهای کارنی، اظهار امیدواری شده دولت جدید در ایران بتواند در راستای خواسته‌های مردم گام بردارد.

آمریکا: آماده مذاکره مستقیم با دولت جدید ایران هستیم

دولت انگلیس، از جمله دیگر دولت‌های خارجی است که به فاصله اندکی پس از اعلام نتایج انتخابات، اقدام به اعلام موضع خود کرده است. به نوشته «دیلی استار» لبنان، دولت انگلیس از روحانی درخواست کرده در پی پیروزی در انتخابات، ایران را «در مسیری متفاوت» هدایت کند. در بیانیه ای که از سوی سخنگوی وزارات خارجه انگلیس قرائت شده، از روحانی درخواست شده با استفاده از فرصت پیش آمده، ایران را در راهی جدید هدایت کند که شامل توجه به نگرانی‌های جامعه جهانی درباره برنامه هسته‌ای ایران و نیز پیشبرد روابط سازنده با جامعه بین‌المللی است. 

آمریکا: آماده مذاکره مستقیم با دولت جدید ایران هستیم

دولت فرانسه نیز به نوبه خود به انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران واکنش نشان داده و ابراز امیدواری کرده دو کشور بتوانند در دوره جدید، با یکدیگر به همکاری بپردازند. به نوشته «یدیعوت آحارانوت»، لورن فابیوس، وزیر خارجه فرانسه اظهار داشته که مایل است با رئیس جمهور برگزیده مردم ایران، در موضوعات گوناگون به ویژه در موضوع هسته‌‌ای و نیز بحران سوریه همکاری نماید. به نوشته این روزنامه، در بیانیه ای که از سوی وزارت امور خارجه فرانسه منتشر شده، آمده: «فرانسه از تمایل مردم ایران به دمکراسی استقبال می‌کند». 

آمریکا: آماده مذاکره مستقیم با دولت جدید ایران هستیم

اما سرانجام در میان همه واکنش‌ها، موضع رژیم اسرائیل به نتیجه انتخابات ایران بسیار قابل توجه است، زیرا روزنامه «تایمز اسرائیل» با انتشار مطلبی، از «ترس» این رژیم از انتخاب روحانی در ایران خبر داده است.

به نوشته این روزنامه، جانشین وزیر جنگ رژیم اسرائیل گفته، این رژیم نگران است ‌با پیروزی روحانی، ایران بتواند زمان بیشتری ‌در مذاکرات برای خود بخرد. «گیلعاد اردان»، در توضیح این موضوع گفته، شاید غرب با پیروزی روحانی «وسوسه» شده و در حالی که سانتریفیوژها در ایران در حال کار کردن است، با انجام گفت‌و‌گوهای بیشتر با ایران موافقت کند. به این ترتیب، ایران می‌تواند با ‌فرصت پیش آمده، برنامه هسته‌ای خود را بیش از پیش گسترش دهد.

گفتنی است، افزون بر این مطالب ‌که به مواضع دولت‌های خارجی درباره انتخاب روحانی اختصاص دارد، از شب گذشته تاکنون تقریباً همه مطبوعات انگلیسی زبان، یک یا چند مطلب خود را به انتشار گزارش‌هایی از فرایند انتخاباتی در ایران، معرفی رئیس جمهور جدید ایران و همچنین فضای پدید آمده در ایران پس از انتخابات اختصاص داده اند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۳۹
انتشار یافته: ۵۷
ما مردم ایران خواهان جنگ نیستیم . ملت ما همیشه خواهان صلح و آرامش و امنیت و فراوانی و ارزانی در مملکت هستند . امیدوارم هرچه زودتر تحریمها هم علیه ایران خاتمه پیدا کند تا مردم بتوانند زندگی بهتری برای خود رقم بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
با نظرت موافقم خواهان جنگ نیستیم آرامش صلح امنیت ارزانی میخوایم تحریمم نمیخوایم اما از حق خودمون چشم پوشی نمیکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
بله درسته ما خواستار جنگ نیستیم ولی این نکته رو هم باید گفت که اگه جنگ بخواد به سمت ما روی بیاره ازش فرار نمیکینم
درضمن حرف زور هم از طرف هر کشوری هم که باشه نمیپذیریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
دقیقا همین طوره
...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
نظر ليدا رو من تكميل مي كنم
ما ملت دنبال اسلام ناب محمدي هستيم
اسلامي كه امام خميني و امام خامنه اي الگو براي ما ملت هستند .
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ان شا الله با دعای خیر همه مردم تحریم ها تمام بشه و امنیت خاطر برای همه تامین بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
امیدوارم اما اگه فکر میکنی آمریکا با روی کار آمدن فردی مثل روحانی تحریمها را بر میدارد سخت در اشتباهی! تحریمها زمانی برداشته میشود که جمهوری اسلامی از مواضع خود کوتاه بیاید
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
هیچکس جنگ رو دوست نداره ولی مطمئن باش که قدرت های بزرگ خواهان فراوانی و ارزانی در کشور ما نیستند آنها به دنبال عقب مانده نگاه داشتن کشور ما در میان کشورهای جهان سوم میباشند
با گفتگوی فرهنگ ها می توان به تعامل سیاسی رونق بخشید
از وقتي كه اومدم اينجا (امريكا) فهميدم كه كشور ما همه جيز داره، ادم داريم، دين داريم و وسيله هم داريم، انشاالله كه خدا بخواد و همه مشكلات را با تلاش بسياربيشتر حل كنيم و به دنيا نشون بديم كه اكه ايران بيدار بشه ميتونه خيلي از مشكلات دنيا را هم حل كنه،
مذاکره در شرایط برابر و با احترام متقابل یعنی مذاکره در غیر این صورت یعنی وا دادن
خب به درك كه واسشون انتخابات ايران شفاف نيست
همينمون مونده كه دل اونا رو خوش كنيم
واقعاً هنوز براي مردم ايران ثابت نشده است كه انرژي هسته اي بهانه اي براي فشار آوردن به ايران اسلامي است ؟ حتي اگر ما همه تاسيسات هسته اي خود را تعليق كنيم اسرائيل و آمريكا وكشورهاي غربي تا زماني كه سياست جمهوري اسلامي ايران مبارزه با استكبار و ظلم ستيزي است . با ايران واسلام مخالف ومي خواهند كه نباشد مگر اينكه ما هم زندگي با ذلت در زير پرچم ظلم را به مرگ با عزت ترجيح دهيم ما با كسي سرجنگ نداشته ونداريم ولي دشمنان با ما سرجنگ دارند تكليف چيست ؟
ما مردم ایران خواهان جنگ نیستیم . ملت ما همیشه خواهان صلح و آرامش
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
البته اگه کوجکترین تعرضی به خاک و حقوق حقه این کشور بکنن بد جوری مرد جنگیم!
دكتر روحاني با پشتوانه اكثريت ملت صبور مي تواند از همه حقوق ايران دفاع كند
ما مردم ایران اقای حسن روحانی را به ریاست جمهوری منتسب کردیم .و بر خود واجب میدانیم حمایت از ایشان را اما دنیا بداند بر سر اهداف وخاک وطن ذره ای کوتاه نمیاییم و با کسی عقد اخوت نبسته ایم و همیشه منتظر اشاره ولایت هستیم و هرگز تحمل اندوه رهبری را نخواهیم کرد دنیا بداند ریاست جمهوری تا زمانی محبوب و بر سر کار است که عزت ایران را زیر سوال نبرد
اميدواريم درهاي جديد رو به دنيا باز كنيم...
اگرآمریکا و انگلیس و فرانسه فکر میکنند با تغییر رییس جمهور ایران تسلیم خواسته های آنها خواهد شد کور خوانده اندباید بدانند همه مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب میباشند
ماراضي به جنگ نبوده و نيستيم ولي اگر كسي تعدي كند دهانش را خرد مي كنيم
امیدوارم رییس جمهور منتخب در عمل به وعده های انتخاباتی خود در تعامل سازنده با کشورهای دنیا از جمله اروپا و آمریکا با حفظ عزت و اقتدار و آبروی ایرانیان زمینه رفع تحریم ها را فراهم کرده و بتواند موضوع هسته ای را فیصله دهد. که به خدا این مسئله ی هسته ای و تبعات آن حوصله ی همه ایرانیان را سر برده و انهم در حالیکه اصرار بر حقوق هسته ای منافعی برای کشور نداشته.
امیدوارم از این شرایط جدید بیشترین استفاده را ببریم این فرصت بسیار مهمی است که جهان نسبت به حضور مردم و انتخاب مستقیم و واقعی آنها عکس العمل نشان داده تجربه متاسفانه نشان می دهد که ما هیچگاه نتوانسته ایم از فرصت ها استفاده درستی داشته باشیم و بیشتر فرصت ها را به تهدید تبدیل کرده ایم امیدورام همه مسئولین با توجه به شرایط جدید کشور و این روح جدیدی که به رویکردها نسبت به ایران ایجاد شده را ارج نهیم . مبادا با نگرش ها تنگ نظرانه و غیر دیپلماتیک کشور را از این فرصت تاریخی محروم سازیم .شاید فرصت دیگری پیش نیاید !
امیدوارم که دولتمردان عزیز ما با یک اندیشه درست وبا درنظر گرفتن مصالح ملی و مردم وبا حفظ منافع کشور عزیز وبزرگمان ایران،درهای بزرگتری رو به تعامل سازنده ودوستی با تمام کشورها،به منظور ساختن میهن و ریشه کن کردن فقر وبیکاری باز کنند به امید سربلندی ایران وبا آرزوی موفقیت برای دولت آقای روحانی...
حماسه سیاسی کاملا محقق شد.

حماسه اقتصادی و پیگیری حق هسته ای ایران مهمترین اقدام بعدی است.

همکاری همه مردم، آرامش فضای سیاسی کشور برای تحقق حماسه اقتصادی و مذاکره قوی با دشمنان مهمترین چیر است
ما مردم ایران دارای تمدن کهن هستیم ودینمان اسلام عزیز ،مکتبی است که به اصلاح ورفاه وارامش وآسایش وصلح ودوستی وانسجام ووحدت توجه ویژه وخواصی دارد درضمن ماملت ایران انقلاب کرده ایم تا خود سرنوشت خودمان راتعیین کنیم وخودمان برای کشورمان وزندگیمان بر اساس اسلام وقرآن وقانون تصمیم بگیریم وهیچ گاه دنبال جنگ افروزی وتشنج نبوده ونیستیم ،اما اجازه دخالت به هیچ کشور خارجی را درکشورمان نمی دهیم وازآمریکا وهم پیمانانشان می خواهیم سر عقل بیایند وآنچنانکه در1392/03/24همه معادلات تحلیل گران را بهم زده وآنها راشگفت زده نمودیم ودر طول انقلابمان ثابت کرده ایم که پای انقلاب وکشورمان وآرمانهای ارزشیمان تاپای جان ایستاده ایم وفشارها وحرفهای شما هیچ تاثیری در اراده پولادین ما ندارد وریشه تمام فتنه ها ومشکلات راازشما می دانیم لذا شمشیرهایتان را غلاف کنید وحقوق ما رابرگردانید ودرامور ما دخالت نکنید وحق مارابه رسمیت بشناسیدواز تناقض گویی ونیرنگ دست برداریدتا با شما ها مذاکره کنیم
اگر از موضوع انتخابات بگذریم، می بینیم این به خواهش و تمنا افتادن ها نتیجه بصیرت مردم است؛
اگر چه نامزد موردنظر من رای نیاورد ولی دموکراسی یعنی همین و همچون دوره های قبل احترام می گذاریم و امیدوارم رئیس جمهور منتخب به یاد داشته باشد مردم چه سختی هایی کشیدند تا به اینجا رسیده اند که فرانسه ای که تا دو روز پیش حاضر به حضور ایران در کنفرانس ژنو نبود حالا درخواست همکاری می دهد! این نه به خاطر انتخابات نبود بلکه به خاطر نجات خودشان از مشکلات اقتصادی حاصل از قطع ارتباط با ایران بوده است.
آمریکا هم که بیش از 30 سال است به این وضع مبتلاست ولی امیدوارم آقای روحانی از این فرصت به نحو احسن و شایسته در صدد هر چه بیشتر موفق شدن مملکت استفاده کند و با تکیه بر مسائل اقتصادی قدرت ایران را به رخ این کشورها بکشد زیرا همواره ثروتی در ایران وجود دارد که هیچکدام آن کشورها وجود نداشته و ندارند و آن ثروت، چیزی نیست جز مردم.
اميدوارم هرچه كه به نفع ملت و كشور است با تدبير صحيح اتفاق بيفتد.
با سلام
اميدوارم اين فرهنگ غلط مصرف گرايي براساس فروش نفت ازبين برود ونفت در داخل فرآوري شود ولي اين اراده نه در جامعه وجود دارد ونه در ملت خواهان ارزاني تاريخ آلمان وژاپن را بايد ملت ايران بخوانند و ببينندكه چطور آنان به آقايي رسيدند اين منابع بايد در داخل فرآوري شوند جريان انرژي به غرب بايد قطع گردد و خام فروشي در سطح كل كل منابع كشور بايد توسط رهبري ورئيس جمهور جديد ممنوع شود
برای دوستی بین ملت ها حد و مرزی وجود ندارد دوست دارم دولت جدید ایران دست همه ی ملت ها و کشور ها را به گرمی بفشرد و به جزء به صلح و آرامش به چیزی فکر نکند
امیدوارم از این فرصت هایی که در پیش داریم به نفع کشور و مردم عزیزمان استفاده کنیم . شما را بخدا ای مسئولین محترم یه مقدار هم به فکر مردم باشید.
همانگونه كه مقام معظم رهبري هم در فرمايشات اوليه پس از پيروزي روحاني در انتخابات فرمودند؛ آقاي روحاني بايد از فرصت چند ماهه تا شروع رسمي دوره رياست جمهوري باقي است نهايت استفاده را براي تمهيدات لازم به كار بندد.
ما هم امیدواریم تحریم ها تموم بشه ولی دولت آمریکا و دولت های اروپایی همشون تحت سلطه ی سرمایه گزاران یهودی صهیونیستی هستند و فکر نکنم آنها بتونن کاری انجام بدن.
با توجه به تایید مطالب خانم لیدا و تاکید به آن ،فراموش نشود از حق مسلم خودمان دفاع میکنیم چون به این امر آگاهیم که انرژی هسته ای فقط یک بهانه است و مشکل غرب چیز دیگریست امیدواریم با همبستگی میان همه مردم ایران روزهای پرافتخار و شادی برای ملت ما بدنبال داشته باشد . ضمنا انتخاب رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی را هم تبریک عرض میکنم .
به امید خداوند گشایش در کارها ایجاد بشه ان شا الله
چقدر جالب که رژیم صهیونیستی علارغم رویکرد مقاومتی چند سال گذشته در زمینه هسته ای، حالا تعامل دولت روحانی رو مایه تهدید خودش میدونه، شاید این گزینه مهمی باشه که دکتر جلیلی باید در اون تامل بیشتری کنند
واقعا من با نظر لیدا خیلی موافقم. ما جوانها خیلی زیر فشار گرانی و تحریم ها هستیم. از دکتر روحانی عزیر خواهش می کنم به فکر ما جوالنها بیشتر باشد و به حرف های خود عمل کند.
ما خواستار تعامل با مردم دنیا هستیم انزوای ایران در جهان به نفع اسلام و ایرانی نیست نباید بگذاریم سیاسیون غرب مارو به سمت منزوی شدن در جهان سوق بدهند.
مردم ایران بیدار هستند وپیرو ولایت فقیه حرکت میکنند به کاندیدای منتخب خود رای میدهند هرکسی پیروز میدان بشود برایشان محترم است وقرار نیست ملت ایران با هر انتخاباتی با آمریکا دوست بشود ...سرنوشت این همه خونهای با ناحق ریخته -اینهمه ظلم وجفا کشیدن درراه امنیت وآزاد کردن کشور چه میشود .........
ما مردم ایران ازقدیم به وطن دوستی ومهمان نوازی مشهورهستیم اگرغرب صادقانه وبدون سلطه خواهی پای جلوبگذارد مسئولین تصمیم گیر ما هم حاضر به مذاکره هستند.
آرزومیکنیم هیچ کشوری درگیری وخون ریزی نداشته باشدولی اگرموضوع زورگویی وسلطه طلبی رابخواهندبر ما تحمیل کنند حتما تاپای جان ازکشورم ودینم دفاع خواهم کرد.
ما آماده مذاکره با آمریکا هستیم ام به چند شرط
آمریکا یکی باشد ما هم یکی،دوست نداریم کسی به ما زور بگوید
آمریکا بابت جنگ تحمیلی،شهادت شهدای هسته ای،نقض حریم هوایی ایران توسط پهبادها،تحریم و به تنگنا افتادن زندگی مردم دوست داشتنی ایران رسما عذر خواهی کندو آن را جبران نماید
دوستان یادتان نرود که ما فرزندان حسین هستیم که مرگ خود و بهترین انسانهای عصر خویش را بر زندگی با ذلت ترجیح داد یاحسین
ضمن سپاس از خداوند مهربان، اميدوارم رئيس جمهور منتخب با همان شعار عقلانه تدبير و اميد از نخبگان عرصه هاي مختلف در جهت شكوفائي اقتصاد اين ملت زجركشيده تلاش كند و گزينش افراد صرفا بر اساس رسيدن به نتيجه باشد ولو اينكه از يك يا چند جناح استفاده كند
ایران و ایرانی زنده باد که زیبایی آفرید
باقی ربطی به اجنبی ندارد
زنده باد اعتدال و روحانی
خداوند آقای دکتر رضایی را برای این ملت نگه دارد
نعمتی بس ارزنده برای ما جوانان هستند
مردم ایران را چی فرض کردید فکر کردید مردم ایران کلاه سرشان می رود؟می خواهید بگویید تا حالا مشکلتان احمدی نژاد و تفکر ایشان بوده است؟مشکل شما انقلاب اسلامی است که روحانی هم در همین خط است.
اگه مردم به کسی جز آقای روحانی رای داده بودن، همینا میگفتن انتخابات در ایران آزاد نبوده و محدودیت های شدید اعمال شده و اینجور حرفا !!مطمئنم آقای روحانی هم اجازه نمیده ازش استفاده ی ابزاری کنن
ساده لوحیه اگه فکر کنیم شما غربیها حتی یک بار عزت و سربلندی برای ایران خواسته باشید. شما حاضرید ایران و همه مسلمونها را به پای اسرائیل قربانی کنید. منتهی فکر میکنید اگه دولت ایران با شما مذاکره کنه راحتتر به نتیجه میرسید . چطور ممکنه بلایی که سر مردم ما آوردید در جنگ جهانی ، جنگ صدام ، درگیریهای داخلی و .... که مستقیما در همه اونها دخالت داشتید را فراموش کنیم؟
اكنون روحاني رييس جمهور همه ماست چون آقا فرمودند پس بايد كمك كرد به اميد موفقيت
هیچ کدوم از ما خواهان جنگ نیستیم ما فقط به دفاع مقدس اعتقاد داریم! همیشه حق و باطل بوده و هست و خواهد بود و نبرد با باطل تا ظهور حضرت ولی عصر ادامه خواهد داشت.
همه مردم از ته قلب آرزو مي كنند كه آقاي روحاني بتواند ابهامات را برطرف و تحريمها را لغو كند. خدايا كمكش كن و راه را برايش هموار كن .... ما از شرايط فعلي خسته و رنجيده ايم.... خداوندا ...
بسمه تعالی رابطه با اروپا خوبه؟ به شرطی که حق مردم ایران تضعیف نشه؟ از روی عقلانیت صورت بگیره؟تحمیلی نباشه
انشالله هرچه زود تر تحریم از ایران برداشته شود و گرانی ها بیاد پایین.
اسلام وتفکر شیعی دین و مذهب آشتی و رأفت و خواهان گسترش امنیت در تمام جهان است.
مطمئن باشید که ماهیچگاه به سرزمینی نخواهیم تاخت اما با تمام توان از تمامیت ارضی و دینی خود پاسداری خواهیم کرد.
آحاد عالم بدانند که ما نه بمب هسته ای می خواهیم ونه یک وجب خاک کشوری دیگر. ما در چهارچوب قوانین بین المللی خواهان انرژی صلح آمیز هسته ای هستیم.همین و دیگر هییییییییییییییییچ!
اميدوارم كه آاقي روحاني بتواند با در نظر گرفتن حق مسلم ايران انرزي هسته اي را پيش برده و مايه سربلندي ملت شريف ايران و خون پاك شهداي هشت سال دفاع مقدس باشد
در مورد اسراییل نباید کوتاه اومد چون اونا دشمن همه ملتهای جهان هستن خوصوصا" مسلمانان / در مورد مسایل هسته ای باید کمی با غربی ها تعامل کرد ضمن اینکه هرگزازحق خودمون هم نباید کوتاه بیاییم دولت گذشته درخیلی موارد اشتباهاتی داشت . امیداریم که دولت جدید اقای روحانی موفق باشند
با سلام
ایران اسلامی چه به جهت تمدن کهن خود وچه به جهت فرهنگ والای اسلامی خود هیچگاه خواهان جنگ نبوده و نخواهد بود اما دشمنان بدانند که ما مرد دفاعیم انهم دفاع جانانه و پشیمان کننده. ما هر دستی را که برای تجاوز به این اب و خاک دراز شود از بیخ و بن قطع خواهیم کرد .
دشمنان یادشان باشد که ((ازموده را ازمودن خطاست))
به دکتر روحانی تبریک میگم.ما چپی باشیم یا راستی، مهم این است سر اصولمان وحقوقمان ذره ای کوتاه نمیایم.چه حق هسته ای باشه چه حق مقاومت در برابر زورگو
به نظرم کشورهای پیشرفته غربی بیشتر از اینکه از بمب اتم ما بترسن از این میترسن که ما تو صد سال آینده بنیانگذار یه اپک هسته ای باشیم تو خاور میانه.
امیدوارم تمام مشکلات مردم ایران حل بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان