بازدید 4159

خداداد عزيزي: نفس راحتي کشيديم

کد خبر: ۳۲۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲ 18 June 2013
بازيکن اسبق تيم فوتبال گفت: خوشحالم که همشهري‌ام توانست گل پيروزي بخش تيم ملي را به ثمر برساند.

خداداد عزيزي پس از پيروزي يک بر صفر ايران مقابل کره جنوبي و صعود مستقيم تيم ملي فوتبال کشورمان به جام جهاني عنوان کرد: در ابتدا اين موضوع را تبريک مي‌گويم. صعود خوب، قشنگ و مقتدرانه‌اي بود. اميدوارم اين خوشحالي‌هاي فوتبالي ادامه داشته باشد.

افشين پيرواني که در استوديو شبکه سه حضور داشت با تمجيد از خداداد عزيزي گفت: خداداد بازيکني است که هر وقت که توپ دستش بود من که دفاع بودم خيالم راحت بود. عزيزي در واکنش به اين صحبت‌هاي پيرواني، خاطرنشان کرد: واقعا از افشين تشکر مي‌کنم او به من لطف دارد. صدر هم در تمجيد از خداداد عزيزي گفت: زماني که نيمه اول بازيکنان ما توپ را در اختيار نداشتند پيرواني به من گفت اي کاش خداداد در زمين بود.

عزيزي در مورد گلي که رضا قوچان‌نژاد به ثمر رساند، يادآور شد: طبيعي بود، همه ما خوشحال شديم هيچکس باور نمي‌کرد که بتوانيم در کره جنوبي اين تيم را شکست دهيم. اتفاق نادر ديگري در فوتبال ايران رقم خورد. قوچان‌نژاد با توپ دزدي که داشت توانست گل پيروزي بخش ايران را به ثمر برساند.

وي افزود: در کنار برد تيم ملي از اين خوشحال شدم که همشهري‌ام توانست به گل برسد. فکر مي‌کنم قوچان‌نژاد با تعداد بازي‌هاي کمي که براي تيم ملي انجام داده اما تاثيرگذاري زيادي داشته و گل‌هاي حساسي زده است. در زماني که نبود يک مهاجم احساس مي‌شد او به خوبي عمل مي‌کند.

بازيکن اسبق تيم ملي تاکيد کرد: همه چيز در اين هفته قشنگ بود. ما در 5 بازي 7 امتياز گرفته بوديم اما در سه بازي اخير توانستيم 9 امتياز بگيريم. اين 9 امتياز شيرين شادي مردم را در پي داشت که مهم‌ترين مسئله بود و اميدوارم اين شادي‌ها ادامه داشته باشد. همه فکر و ذهن ما شادي مردم است.

در ادامه اين گفت‌وگو هادي طباطبايي در مورد خداداد عزيزي گفت: خداداد حريف تمريني من بود و هيچ موقع يادم نمي‌رود در تمرينات دائما سر توپ مي‌زد اما توپ را به گل تبديل نمي‌کرد و فقط ما را اذيت مي‌کرد.

بار ديگر خداداد از هادي طباطبايي تشکر کرد و گفت: اين افراد جزو معدود دوستاني هستند که پس از دوره فعاليتم با آنها دوست هستم. سه نفر از بزرگان (پيرواني، استيلي و طباطبايي) در استوديوي شبکه سه حضور داشتند و طبيعي است قدم آنها خير است و اميدوارم اين امر ادامه داشته باشد.

حميد استيلي نيز خداداد عزيزي را فردي بااخلاق دانست و ابراز اميدواري کرد هر چه زودتر به فوتبال بازگردد و خداداد از او تشکر کرد و افزود: در فوتبال همين دوستي‌ها و خاطرات باقي مي‌ماند. همه سختي کشيدند و استرس داشتند اما با راهيابي به جام جهاني نفس راحتي کشيديم و باعث پيشرفت فوتبالمان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات