بازدید 3779

دزدی از حساب همكار قديمی

کد خبر: ۳۲۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸ 23 June 2013
كسي که از طريق خريد اينترنتي و به صورت غير قانوني از حساب بانکي يکي از همکاران خود پنج ميليون ريال پول برداشت کرده بود از سوي پليس دستگير شد.
   
به گزارش ایران، سرهنگ سيدعبدالمطلب مرتضويان رئيس پليس فتاي استان کهگيلويه و بويراحمد با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايتي مبني بر برداشت غير قانوني پنج ميليون ريال از حساب بانکي يك نفر با توجه به اينکه کارت عابر بانک نزد خودش بوده و به شخص خاصي نيز مظنون نبود بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.
   
وي در ادامه اظهار داشت: در ادامه تحقيقات پليسي از مالباخته و در بررسي پرينت حسابهاي بانکي وي مشخص شد که اين مقدار برداشت پول از حساب به صورت خريد اينترنتي و به صورت روزانه انجام گرفته است و بيشتر خريدهاي صورت گرفته در قالب خريد شارژ تلفن همراه و خريد بليت هواپيما بوده است.
   
سرهنگ مرتضويان افزود: کارشناسان پليس با انجام تحقيقات پليسي و به کارگيري شيوه هاي کشف نوين جرم سرانجام موفق شدند در همه اين خريدهاي اينترنتي و برداشت پول از حساب شاکي رد پاي مردي را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي و در پي مراجعت به خانه اش وي را دستگير کنند.
   
وي گفت: اين متهم در بازجويي هاي اوليه ماموران منکر هرگونه جرمي شد اما در مواجهه حضوري با شاکي و ادله و مستندات پليس، لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که زماني با مالباخته همکار و در جايي مشغول به کار بوده و يک بار که وي کارت عابر بانک خود را براي انتقال پول در اختيار وي قرار داده است، از اين فرصت استفاده و اقدام به فعال كردن رمز دوم کارت مي کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی