بازدید 5265
۲

محاکمه عامل جنايت در باغ متروکه

کد خبر: ۳۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸ 23 June 2013
مرد تبهکار که 13 فقره سابقه کيفري در پرونده خود دارد امروز به اتهام قتل پسر جواني در باغ متروکه پاي ميز محاکمه قرار گرفت.

در اين پرونده مجتبي 32 ساله متهم است در تاريخ 14 تيرماه سال گذشته در يک باغ متروکه در فرحزاد تهران مرتکب قتل پسر جواني به نام مجيد شده است.

صبح روز گذشته جلسه محاکمه متهم در شعبه 113 دادگاه کيفري استان تهران و به رياست قاضي همت يار برگزار شد.در ابتداي اين جلسه نماينده دادستان با تشريح کيفرخواست گفت: مجتبي 32 ساله، سابقه دار از تاريخ 24 تيرماه سال گذشته بازداشت مي‌باشد که با توجه به اقرار او در بازجويي‌ها و بازسازي صحنه قتل تقاضاي مجازات قانوني دارد.اولياي دم مقتول نيز خواستار قصاص متهم به قتل شدند.

مجتبي پس از قرار گرفتن در جايگاه گفت: اتهام قتل را قبول دارم اما مرتکب زورگيري نشده ام. مقتول و دوستش مي‌خواستند دو گوشي تلفن همراه سرقتي را بفروشند که بر سر اين موضوع با هم درگير شده و من با ضربه چاقو مقتول را به قتل رساندم. مقتول تصور مي‌کرد که قصد سرقت از او را دارم و به همين خاطر با دوستش به طرف من حمله ور شد. چند سالي است به خاطر مصرف شيشه از خانواده ام طرد شده و در يک باغ متروکه زندگي مي‌کردم.رئيس دادگاه سپس از شاهد ماجرا خواست به تشريح روز حادثه بپردازد.

او نيز پس از قرار گرفتن در جايگاه گفت: روز حادثه قرار بود مقتول نزد خانواده اش در دزفول برود. ما در حال عبور از باغ متروکه بوديم که متهم سد راه ما شد و با تهديد چاقو قصد داشت پول‌هاي مجيد را بگيرد. مجيد نيز در برابر او مقاومت کرد که در جريان اين درگيري متهم به قتل با چاقو ضربه اي به قلب دوستم وارد کرد.

وکيل متهم نيز در دفاع از موکلش گفت: مجتبي يک بيمار رواني است، او يک بار در جريان درگيري با برادرش انگشت او را قطع کرده است، همچنين آثاري از سوختگي و جراحت بر روي بدن برادر و مادر متهم وجود دارد که مجتبي آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داده است به همين خاطر از دادگاه تقاضا دارم او را براي بررسي سلامت روحي و رواني به پزشکي قانوني معرفي کند.

پس از آخرين دفاعيات متهم، رئيس دادگاه ختم جلسه را اعلام و همراه چهار قاضي مستشار براي صدور حکم وارد شور شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
شیشه، توهم، تنگدستی، فشار های مالی، خانواده های درب و داغون بی چاره جوانان که قربانی همه ی این ها می شوند.
بايد اعدام شود بدون تعلل چرا كه اگر قبلاً اعدام شده بود الان اين جوان بيچاره زنده بود .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی