بازدید 8818
۴

اعترافات قاتل مهمان در بازسازی صحنه جنايت

کد خبر: ۳۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ 26 June 2013
جوان ۳۳ ساله اي که مهمان برادرش را با ضربات چاقو کشته بود، صبح روز گذشته در بازسازي صحنه جنايت خود گفت: پس از قتل، گوشي تلفن و ۱۵ هزار تومان پول مقتول را سرقت کردم.

به گزارش خراسان، متهم اين پرونده جنايي در حالي که حلقه هاي قانون بر دستانش گره خورده بود در محل ارتکاب قتل، مقابل دوربين قوه قضاييه ايستاد و به تشريح ماجرا پرداخت. او گفت: روز حادثه من در منزل مادرم خواب بودم و برادر کوچکم به همراه يکي از دوستانش مشغول استعمال کريستال بودند در اين هنگام مشاجره لفظي بين آن ها به خاطر اختلاف مالي اندکي که داشتند شروع شد من هم به پشتيباني از برادرم چاقوي ميوه خوري را برداشتم و به طرف دوست برادرم حمله کردم. او با ديدن من به سمت حياط فرار کرد ولي من داخل حياط او را گرفتم و چند ضربه به گردن و کتفش زدم. وقتي او خون آلود نقش بر زمين شد شانه هايش را گرفتم و پيکر او را به داخل منزل بردم سپس ۱۵ هزار تومان وجه نقد و گوشي تلفن همراهش را دزديدم و فرار کردم اما ساعتي بعد توسط مأموران دستگير شدم.

اين گزارش حاکي است: قبل از آغاز بازسازي صحنه جنايت، کارآگاه حميدفر به تشريح خلاصه اي از پرونده اين جنايت پرداخت و گفت: قتل بعدازظهر سي و يکم ارديبهشت در بولوار طبرسي شمالي اتفاق افتاد که متهم ساعتي بعد با دستورات صريح قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) دستگير شد و ارتکاب جنايت را به گردن گرفت.

گفت وگو با متهم

«مجتبي.ج» متهم اين پرونده جنايي ساعتي قبل از آغاز بازسازي صحنه قتل، گفت: سال ۸۴ ازدواج کردم و يک دختر 3.5 ساله دارم. وي که تا دوره راهنمايي تحصيل کرده است.

او افزود: ۶ ماهه بودم که پدر و مادرم از يکديگر جدا شدند و مادرم هم به اعتياد روي آورد.

مصرف مواد مخدر را از چه زماني شروع کردي؟

از ۱۰ سال قبل مواد مصرف مي کنم و يک بار هم زنداني شده ام به تازگي آزاد شده بودم که اين حادثه رخ داد.

الان پشيماني؟

خيلي پشيمانم! البته وقتي بعد از دستگيري مرا به محل قتل بردند و جسد را ديدم پشيمان شدم! آن روز من قرص متادون خورده بودم و نمي فهميدم چکار مي کنم!

روز حادثه همسر و فرزندت کجا بودند؟

آن ها به شهرستان رفته بودند و من هم چون تنها بودم به خانه مادرم رفتم که حدود ساعت ۱۱ صبح در آن جا اين حادثه اتفاق افتاد. پس از قتل هم در منزل خودم در پنجتن ۷۹ مخفي شدم اما مأموران دستگيرم کردند.

برادرت هم معتاد است؟

بله او با دوستش که با هم همکار هستند در حال مصرف کريستال بودند البته بيشتر به خاطر اين که مقتول با برادرم کريستال مي کشيد من ناراحت شدم!!

سابقه خبر

عدازظهر سي و يکم ارديبهشت گذشته، نزاع و قتل مرد ۴۰ ساله اي در خيابان طبرسي شمالي به پليس ۱۱۰ گزارش شد که بلافاصله قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) و کارآگاهان پليس جنايي آگاهي، براي بررسي موضوع عازم محل درگيري شدند. شاهدان عيني از فرار فردي به نام مجتبي از محل جنايت خبر دادند که مشخص شد او با ضربات چاقو مرتکب قتل شده است.

برادر ناتني متهم که در منزل حضور داشت گفت: من و يکي از دوستانم در منزل بوديم که برادرم از روي ديوار وارد خانه شد و با چاقوي ميوه خوري رضا را به قتل رساند سپس پول ها و گوشي تلفن او را سرقت کرد. در پي اظهارات وي، مأموران انتظامي متهم را ساعتي بعد دستگير کردند. وي هنگام دستگيري در حضور قاضي ويژه قتل عمد به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
فقط اعدام
بايد اعدام شود زن و بچه اش هم راحت مي شوند .
يه قانوني وضع بشه كه معتادان هيچ وقت بچه دار نشن چون اين بچه بدبخت چه گناهي داره كه بدنيا مي ايد اي زنهائيكه مردهايتان معتاد هست و خودتان مي دانيد سعي كنيد باردار نشيد و يك سربار اول براي خود و جامعه به بار نياريد طفل معصوم چه گنهاهي كرده كه بايد با ندانم كاري شما ها بسوزد
آخیییییییییییی طفلکی پشیمونههههههههه
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی