بازدید 2740
۱

متکدیان تهران ضربتی جمع‌آوری می‌شوند

کد خبر: ۳۲۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶ 26 June 2013
سرپرست مدیریت ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز اجرای طرح ضربتی شناسایی و جذب متکدیان پایتخت خبر داد.

به گزارش بهار، سعید شاهمیر با اعلام این خبر گفت: «از 25 خرداد به مدت یک ماه این طرح در سطح مناطق 22گانه به‌ویژه مناطق پرآسیب آغاز شده است.» او درباره چگونگی شناسایی مناطق پرآسیب هم ادامه داد: «سعی کردیم با کمک تماس‌های مردمی با سامانه مدیریت پیام، شکایت‌های 1888 و گزارش‌های ناظران و مددکاران، مناطق پرآسیب را احصا کنیم. بر این اساس برنامه‌ای تدوین کردیم که در آن به صورت ستادی و مرحله‌ای این مناطق و حتی محل تردد و فعالیت متکدیان (معابر، تقاطع‌ها و خیابان‌ها) به صورت جزء در آن لحاظ شده است.»

سرپرست مدیریت ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درباره شیفت‌های کاری گشت‌های فوریتی در این مناطق گفت: «برنامه شناسایی و جذب در 2شیفت کاری (8 تا 14 و 14 تا22) متمرکز شده و ما سعی کردیم که نسبت به GIS مناطق مورد نظرمان در پهنه‌های شرق و غرب، از سایر گشت‌های مناطق دیگر به‌طور متمرکز استفاده کنیم.»

شاهمیر درباره اهداف این طرح نیز گفت: «سه هدف در این طرح دنبال می‌شود؛ نخستین هدف شناسایی و جذب مددجویان جامعه هدف است. ناامن‌سازی محیط و افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های گشت‌های فوریتی هم از سایر اهداف این طرح است. همچنین سعی کردیم در این طرح، مراکز نگهداری و غربالگری را در حالت آماده باش قرار دهیم. ما با این طرح سعی کردیم بر ظرفیت و توان مدیریت شهری هم مانور دهیم. ما با اجرای این طرح پایلوت به دنبال رفع چالش‌ها، نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت هستیم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هزاران بار این طرح اجرا شده. وبعد از یکی دوهفته آش همان آش و کاسه همان کاسه است.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی