بازدید 5192

ارثيه خانوادگی بوی مرگ می‌داد

کد خبر: ۳۲۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰ 26 June 2013
پسر جواني كه متهم است اواخر فروردين ماه امسال با همدستي برادرانش پسرعمويشان را به قتل رسانده است، دستگير و به جرم خودش اقرار كرد.

به گزارش جوان، عصر روز يك شنبه ۲۵ فروردين ماه امسال مأموران پليس از ماجراي يك درگيري خونين در يك بنگاه املاك حوالي ميدان قزوين با خبر و راهي محل شدند. بررسي‌ها نشان داد صاحب بنگاه و برادرانش با پسرعموهايشان دعوا كرده‌اند. در جريان دعوا صاحب ۴۰ساله بنگاه كه فريدون نام داشت، زخمي و راهي بيمارستان لقمان شده بود. اولين تحقيقات پليسي نشان داد دعوا بر سر اختلاف ملكي ايجاد شده بود و پسر‌عموها بعد از حادثه فرار كرده‌اند. زماني كه مأموران در بيمارستان حاضر شدند، فهميدند فريدون به دليل شدت جراحت فوت شده است.

بعد از تأييد خبر از سوي پليس، قاضي قريشي زاده، بازپرس كشيك قتل از دادسراي امورجنايي به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شدند.

برادر مقتول گفت: ما با پسرعموهايمان از مدت‌ها قبل بر سر قطعه زميني در شهرستان اردبيل كه ارثيه خانوادگي است اختلاف داشتيم تا اينكه روز حادثه سه پسر‌عمو به همراه دو برادر‌زاده ديگرشان به بنگاه املاك ما آمدند تا درباره اختلاف‌هايمان حرف بزنيم. بعد از كمي صحبت با هم درگير شديم و ناگهان يكي از آنها با قمه به ما حمله كرد و ضربه‌اي به برادرم زد و بعد همگي فرار كردند. ما برادرمان را به بيمارستان رسانديم اما او تسليم مرگ شد.

كارآگاهان تحقيقات گسترده‌اي براي رديابي عاملان حادثه آغاز كردند تا اينكه هفته گذشته كارآگاهان سه پسر‌عمو و دو برادر‌زاده را شناسايي و دستگير كردند.

يكي از متهمان در بازجويي با اعتراف به قتل پسر‌عموي خودش اقرار كرد و گفت: روز درگيري من با مقتول تن به تن درگير بودم كه ناگهان فريدون با قمه به من حمله كرد. در اين لحظه من دستش را گرفتم و پيچاندم و قمه را در شكمش فرو كردم و بعد چند ضربه به دست و پايش زدم. بعد از اين هم به يكي ديگر از آنها ضربه‌اي زدم و فرار كردم.

تحقيقات از متهمان به دستور قاضي قريشي‌زاده توسط كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی