بازدید 5632

گزارش تمرين استقلال

کد خبر: ۳۲۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲ 03 July 2013
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب فرهاد مجيدي و با حضور منتظري و صادقي برگزار شد.

تيم فوتبال استقلال که صبح امروز تمرينات خود را در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار کرده بود از ساعت 18.30 در کمپ زنده‌ياد حجازي برنامه‌هاي تمريني خود را پيگيري کرد.

به نقل از فارس، حدود 800 نفر از طرفداران اين تيم حاضر بودند و به تشويق بازيکنان محبوب خود پرداختند.

*فرهاد مجيدي که در تمرين صبح امروز آبي‌پوشان غايب بود باز هم در تمرين نوبت عصر شرکت نکرد.

*قبل از آغاز تمرين امروز يکي از هواداران بانوي استقلال با اهداي شاخه گل به بازيکنان اين تيم از آنها استقبال کرد.

*امير قلعه‌نويي در ابتدا با بازيکنان تيمش صحبت کرد و برنامه‌هاي تمريني را به آنها توضيح داد.

*مهدي رحمتي و نيکبخت واحدي که از روز گذشته در تمرين حاضر بودند امروز پا به پاي ديگر بازيکنان در کارهاي گروهي شرکت کردند.

*تماشاگران تيم استقلال در خصوص پيوستن قاسم دهنوي به پرسپوليس صحبت کرده و اعتقاد داشتند اين بازيکن فصل گذشته همين کار را با استقلال انجام داد. تعدادي از تماشاگران مي‌گفتند دهنوي بايد يک سال محروم شود.

*شاهرخ بياني، سيروس دين محمدي و منصور پور حيدري در تمرين امروز حاضر بودند.

*تماشاگران تيم استقلال امروز شور و اشتياق زيادي داشتند. آنها در ابتدا مجددا لقب مالديني را به نيکبخت واحدي دادند و او را با مدافع پرسابقه و محبوب سابق تيم ملي ايتاليا قياس کردند.

علاوه بر اين تماشاگران استقلال عليه علي دايي شعار دادند که اين مسئله با واکنش قلعه‌نويي مواجه شد. آنها در ادامه در جهت حمايت از رحمتي شعارهايي را عليه دروازه‌بان سپاهان، رحمان احمدي دادند و از کي‌روش مي‌خواستند تا رحمتي را به تيم ملي برگرداند.

*با گذشت 40 دقيقه از تمرين آبي‌پوشان پژمان منتظري و اميرحسين صادقي به محل تمرين آمده و با سرمربي استقلال خوش و بش کردند. تماشاگران تيم استقلال نيز به شدت اين دو بازيکن را تشويق کردند. منتظري و صادقي بلافاصله بعد از رسيدن بازيکنان به سمت آنها رفته و با هم‌تيمي‌هايشان خوش و بش کردند. البته صادقي زودتر محل تمرين را ترک کرد.

*مرحله ابتدايي تمرين به انجام کارهاي تاکتيکي اختصاص داشت. سپس بازيکنان به ارسال از جناحين رو آوردند و بقيه در قالب دو تيم فوتبال درون تيمي را پشت سر گذاشتند. مرحله پاياني تمرين شوت به سمت دروازه بود که سرمربي استقلال تاکيد زيادي روي آن داشت تا بازيکنان با دقت اين ضربه‌ها را بزنند.

*قرار است بازيکنان استقلال فردا در ديداري دوستانه به مصاف منتخب کرج بروند.

آبي‌پوشان روز جمعه تهران را به مقصد اوکراين ترک خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات