بازدید 5329

رويانيان: نکونام را مي‌خواهيم

کد خبر: ۳۳۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷ 20 July 2013
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: جواد نکونام را مي‌خواهيم و او استقلالي نيست.

محمد رويانيان پس از خروج از جلسه رسيدگي به وضعيت باشگاه‌هاي بدهکار گفت: اين واقعيت بدهي‌هاي ما نيست. برخي افراد با شخصيت و با تعصب هستند که به دليل عرق خود هنوز از تيم شکايت نکرده‌اند. برخي ديگر نيز شکايت خود را به مراجع ديگر اعلام کردند. شايد بدهي‌هاي ما بيشتر از مبلغي که کميته انضباطي معلوم کرده باشد. هرکسي که کميته انضباطي محکوم کند بدهکار نيست. اين بدهي‌ها حقيقي نيست.

به نقل از فارس، وي افزود: بايد بدانيم که فوتبال ايران درآمدزا نيست، بلکه هزينه‌بر است. هيچ باشگاهي درآمدزايي ندارد چرا که در فوتبال زيرساخت اقتصادي نداريم. تجارت فوتبال نداريم. توسعه فوتبالي نداريم. برخي باشگاه‌ها از کارخانه‌هاي صنعتي خرج مي‌کنند و در برخي از باشگاه‌هاي ديگر از جيب خرج مي‌شود. هيچکس درآمد ندارد و کل فوتبال بدهکار است.

رويانيان خاطرنشان کرد: حقوق ما را نمي‌دهند آن‌وقت محکوم مي‌شويم، حق پخش تلويزيوني، بليت‌فروشي و تبليغات را ندادند آن‌وقت محکوم مي‌کنند. اين تعليق يک‌طرفه و اشتباه است. مي‌گويند هشت تيم را تعليق مي‌کنيم. اين کار را انجام دهند، 16 تيم ليگ برتري داريم هشت تيم هم کم شود، ليگ هشت تيمي خواهد شد.

مديرعامل پرسپوليس در مورد اينکه آيا ناراحت شده که جلسه را زودتر از سايرين ترک کرده است، عنوان کرد: چون جلسه مهمي در ساعت 17:30 داشتم اجازه گرفتم و بيرون آمدم. ما در جلسه گفتيم حق پخش و تبليغات و بليط‌فروشي را به ما بدهيد تمام اين مسائل حل مي‌شود.

رويانيان افزود: سازمان ليگ و فدراسيون هماهنگ نيستند. اگر اسناد مالي مشخص شود و هماهنگي صورت بگيرد اين بدهي‌ها نيز درست خواهد شد. مي‌خواهم کميته رسيدگي به بدهي را درست کنم و ابتدا آن افرادي را که به خاطر عرق به تيم شکايت نکردند، محق مي‌دانم و اول سعي مي‌کنيم به آنها پول بدهيم.

وي در مورد اينکه آيا با فتح‌الله‌زاده در جلسه دچار مشکل نشد، عنوان کرد: طبق معمول وقتي فتح‌الله‌زاده را ديدم با هم شوخي کرديم و بعداً دعوا خواهد شد. ما هرچه شوخي مي‌کنيم فتح‌الله‌زاده جدي مي‌گيرد و بعداً دعوا مي‌شود.

رويانيان در مورد وضعيت خلعتبري و اينکه آيا نکونام را مي‌خواهند، اظهار داشت: پيگير وضعيت خلعتبري هستيم و ان‌شاءلله دولت نيز براي گرفتن رضايتنامه او بايد کمک کند. نکونام و همه را مي‌خواهيم، اين درست نيست که مي‌گويند نکونام استقلالي است. او يک سال در اين تيم حضور داشته و بازيکن ملي ايران است. او سال‌ها در پاس بازي کرده و استقلالي نيست. فاميل‌هاي او استقلالي هستند و اين بازيکن را به آن سمت مي‌برند.

مديرعامل پرسپوليس در مورد اينکه اگر رويانيان استقلالي نيست پس چرا بازوبند تيم ملي که آبي‌رنگ بود را بوسيد، گفت:‌ نکونام نمي‌دانست بازوبند آبي است و وقتي آن را بوسيد متوجه اين موضوع شد که ناچار آن کار را انجام داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل