بازدید 13600

قتل سازمان يافته يك مرد در دسيسه زنانه

کد خبر: ۳۳۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹ 04 August 2013

تصادف ساختگي در قتل شبانه يك مرد نيز نتوانست دسيسه زن خيانتكار را پنهان کند.

به گزارش ایران، سرهنگ طلوعی رئيس پليس آگاهي زنجان در تشریح جزيیات این خبر گفت: ساعت 8 صبح هفتم فروردین‌ماه کارآگاهان در جریان پیداشدن جسد مردی ناشناس در کیلومتر 28 جاده «دندی» در گردنده «قلی‌کندی» قرار گرفتند. دقايقي بعد اکیپی از کارآگاهان در صحنه حاضر شدند و بررسی‌ها نشان داد جسد متعلق به مردی 50 ساله با پیراهن چهارخانه است که قسمت‌هایی از زیربغل و جیب آن پاره شده و با شلوار و جوراب طوسی رنگ است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد جسد به خاطر تصادف از ناحیه سینه، پهلو و پشت دچار کبودی و زخم شده، گفت: جسد از ناحیه صورت، بینی و گوش‌ها آغشته به خون بود و هنگام حضور ماموران، خونریزی از ناحیه بینی ادامه داشت.

با این حال در بازرسی‌های بدنی هیچ‌گونه مدارک شناسایی به جز یک شماره تلفن روی کارت تبلیغاتی متعلق به یک شرکت فیلمبرداری به دست نیامد و جالب اين‌كه کارآگاهان در بررسی‌ صحنه جرم نتوانستند کفش‌های قرباني را پیدا کنند.

سرهنگ طلوعی با بیان اینکه اقدامات لازم برای نمونه‌برداری از محل و جسد مرد ناشناس توسط اکیپ بررسی صحنه جرم انجام شد، گفت: ماموران با انجام انگشت‌نگاری از جسد دریافتند که این جسد متعلق به مردي به نام «محمدعلی» از روستای «مهرآباد» است و خانواده‌اش نيز با حضور در سالن تشریح پزشکی قانونی، وی را شناسایی کردند.

تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این جنایت ادامه داشت تا این که پزشکی قانونی علت ‌مرگ را اصابت جسم سخت بر ناحیه سینه و شکستگی دنده‌های قفسه‌سینه اعلام کرد. همچنين ماموران در تحقیقات از خانواده این مرد متوجه شدند که هیچ‌گونه آثار ناراحتی در چهره خانواده‌اش وجود ندارد و همین مسأله ماموران را بر آن داشت تا با ظرافت خاصي موضوع را پیگیری کنند.

به گفته سرهنگ طلوعی، ماموران در تحقیقات محلی دریافتند که خانواده محمدعلي بويژه همسر و دخترش از وضعیت اخلاقی و اجتماعی خوبی برخوردار نیستند. به همین خاطر برای تحقیقات ويژه همسرش را به پلیس آگاهی احضار و تحت بازجویی قرار دادند که وي نیز از مرگ شوهرش اظهار بی‌اطلاعی کرد.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با بیان اینکه تحقیقات ماموران نشان داد که سکینه رفتارهاي مرموزي دارد و در ادامه مشخص شد وي با مردی به نام «روح‌الله» ارتباط پنهاني داشته است. ردپای این مرد در جنایت خونین مشخص شد و وی در عملیاتی غافلگیرانه در روستای «احمدکندی» دستگیر شد و به ناچار «روح‌الله» لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت برداشت. سرهنگ طلوعی با بیان این‌که روح الله در اعترافات خود گفت یک‌سال پيش یکی از دوستانم شماره تلفن «سکینه» را به من داد و با او از این طریق آشنا شدم.

 قاتل در ادامه ادعا كرد که در طول یک‌سال گذشته حدود 300 میلیون تومان به بهانه‌های مختلف هزینه‌ وی و خانواده‌اش کرده‌ است به گونه‌ای که خانواده قرباني برای خود یک ساختمان خريده‌اند و پولش را پس نمی‌دادند و از طرفی دیگر در این مدت با توجه به ایجاد رابطه پنهان و داشتن علاقه عاطفی با یکدیگر با پیشنهاد و اصرار «سکینه» نقشه قتل «محمدعلی» را کشیده است.

قاتل گفت: با هماهنگی قبلی، محمدعلي را سوار خودروی پیکان کرده و به روستای «احمد کندی» واقع در 27 کیلومتری جاده بیجار برده و در ابتدا بحث طلبم را پیش کشیدم که «محمدعلی» گفت هیچ پولی ندارد و به همین دلیل با وی بحث و جدل کرده و وی را با اجبار از خودرو پیدا کردم که «محمدعلی» به جاده اصلی آمد تا از آنجا راهی خانه‌اش شود که من فرصت را مناسب دیده و از آنجایی که تنها راه رسیدن به «سکینه» را قتل وی می‌دانستم، با خودرو وي را زیر گرفته و سه بار از روی سینه‌اش رد شدم و بار چهارم با خودرو روی سینه‌اش ایستاده و پس از اطمینان از مرگ وی، به تنهایی جسد را پشت صندلی قرار داده و چند کیلومتر آن‌ طرف‌تر در بیابان‌ها رها کرده و متواری شدم.

بنابر اين گزارش، زن دسيسه‌چين نيز وقتي اعترافات مرد مورد علاقه‌اش را ديد لب به اعتراف گشود و پرده از طراحي قتل همسرش برداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری