بازدید 12066

توضیح وزارت ارشاد درباره‌ی معاونان جنتی

کد خبر: ۳۳۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹ 19 August 2013
مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشار برخی اخبار مبنی بر انتصاب معاونان وزیر ارشاد را گمانه‌زنی رسانه‌ای عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مجید صحاف با اعلام این مطلب در مورد انتشار اخبار انتصاب و تعیین معاونان و قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رسانه‌ها گفت: هیچکدام از موارد مطرح شده مورد تایید این وزارتخانه نیست و هرگونه انتصاب و صدور حکم پس از امضای دکتر "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ازطریق سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشاور وزیرارشاد خاطرنشان کرد: مادامی که آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جمع بندی برسند و حکم انتصاب افراد را بزنند از مجاری رسمی خود اعلام خواهد شد.

صحاف اظهار داشت: برخی این گمانه‌زنی‌ها به نقل از افراد است و هر گونه انتصابی غیر از اعلام از راه مجرای قانونی تایید نخواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در ادامه با اشاره به زمان اعلام احکام معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروسه انتصاب‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت تدریجی خواهد بود و این طوری نیست که به صورت یکجا اعلام شود؛ هر وقت وزیر براساس شاخص‌های خود به نتیجه برسند این احکام اعلام خواهد شد.

صحاف یادآور شد: آقای جنتی هم اکنون در حال بررسی وضع موجود هست و گزارش‌های مدیران موجود را می‌شنوند و در نهایت نتیجه مورد نظر را اعلام خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم