بازدید 7129

۲ قاتل در زندان مشهد به دار مجازات آويخته شدند

کد خبر: ۳۴۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴ 22 August 2013

۲ جوان که در جنايت هاي جداگانه اي مرتکب قتل شده بودند، پس از فراهم شدن مقدمات اجراي حکم قصاص، در زندان مرکزي مشهد به دار مجازات آويخته شدند. به گزارش خراسان سپيده دم روز گذشته جواني به نام «ي» که فردي را در روستاي سرهنگ از توابع شهرستان تربت حيدريه با ضربه چاقو به قتل رسانده بود به پاي چوبه دار رفت.

به گزارش خراسان، اين جنايت هنگامي اتفاق افتاد که فردي به دليل برخي مسائل خاص کينه جواني را به دل گرفته بود. او که در ذهن خود به انتقامي خونين مي انديشيد در تاريخ 83.4.13 چاقويي را برداشت و با آن جوان مذکور را به قتل رساند. قاتل پس از آن که توسط ماموران انتظامي دستگير شد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و بدين ترتيب پرونده جنايت به شعبه سوم دادگاه کيفري استان خراسان رضوي ارسال شد.

مقامات قضايي نيز پس از برگزاري چندين جلسه دادگاه او را به قصاص نفس محکوم کردند. حکم صادره از سوي دادگاه به تاييد شعبه ۴۱ ديوان عالي کشور نيز رسيد و پس از تنفيذ رئيس قوه قضاييه، براي اجراي حکم به اجراي احکام دادگستري ارسال شد.

گزارش خراسان حاکي است: صبح روز گذشته با فراهم شدن مقدمات اجراي حکم قصاص، قاتل پاي چوبه دار رفت و پس از طي تشريفات قانوني در حضور قاضي اجراي احکام و پزشک قانوني به دار مجازات آويخته شد.اعدامي ديگري که روز سه شنبه گذشته در زندان مرکزي مشهد به مجازات رسيد جواني به نام «م» بود که او نيز در مورخه 83.5.8 طي يک نزاع مرد ۳۵ ساله اي را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود.

اختلاف ۲ جوان مذکور در روستاي نريماني مشهد آن ها را به دادگاه کشاند ولي پس از آزادي از زندان دوباره با يکديگر درگير شدند که در پي وقوع اين نزاع مرد ۳۵ ساله به قتل رسيد. پرونده اين جنايت توسط قاضي خياط زاده (قاضي ويژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) در شعبه ۱۳۲ دادگاه عمومي رسيدگي شد که مقام قضايي پس از تکميل تحقيقات و اعترافات قاتل، راي به قصاص نفس داد.

 حکم صادره از سوي دادگاه در شعبه ۴۱ ديوان عالي کشور تاييد شد و بدين ترتيب قاتل سپيده دم روز سه شنبه گذشته، در حضور مسئولان ذي ربط و قاضي اجراي احکام، قصاص شد.جسد قاتل پس از انجام معاينات پزشکي و طي تشريفات قانوني، تحويل بستگانش شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی