بازدید 6337

وزیر اطلاعات: با «یا زهرا» وارد وزارتخانه شدم

کد خبر: ۳۴۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵ 22 August 2013
وزیر اطلاعات در مشهد گفت: به برکت وجود امام رضا(ع)، مشهد از امنیت بالایی برخوردار است و به برکت نور ثامن الحجج(ع) کشور نیز امن است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی عصر روز پنجشنبه پس از دیدار با امام جمعه مشهد و آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: ارادتمندان ثامن الحجج(ع) و سربازان گمنام امام زمان (عج) با عشق رضوی تلاش می‌کنند و ثمره مجاهدت خاموش این عزیزان در مشهد و سایر نقاط کشور، حکمفرما شدن امنیتی فراگیر است.

وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مخدوش کردن امنیت کشور گفت: برای آنها سنگین است که با وجود آشوب در اطراف کشور، ایران اسلامی از امنیت پایداری برخوردار است. آنها درصددند که به امنیت کشور آسیب برسانند، اما سربازان گمنام امام زمان(عج) ترفندهای آنها را خنثی کرده و می‌کنند.

علوی ادامه داد: ان‌شاءالله با رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری از این به بعد هم سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات با قدرت و قوت این راه را ادامه می‌دهند و با دقت نظر امنیت پایدار را تداوم می‌بخشند تا مردم عزیز بتوانند با آرامش زندگی کنند.

مراجع تقلید به مسوولان کمک‌های خوبی می‌کنند

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: مطلع هستید که حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی و حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام در مشهد حضور دارند. برنامه‌ریزی شد که مراجع تقلید قم و تولیت آستان قدس رضوی و امام جمعه محترم مشهد و سایر مراجع و علمای شهر شرفیاب شویم و از پندها و منویات آنان استفاده کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به جایگاه مراجع تقلید و اثرگذار آنها، گفت: این بزرگواران با تجربه‌ای که دارند و با نیتی که در نگاهشان وجود دارد، ان‌شاءالله به مسوولان کشور کمک‌های خوبی می‌کنند و این فرصت را محترم می‌شماریم و ان‌شاءالله از این فرصت استفاده بکنیم و باز هم به خدمت‌شان برسیم.

علوی یادآور شد: مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به مراجع تقلید دارند و ریاست جمهوری هم شخصا به دیدار مراجع عظام قم رفتند.

وی افزود: در مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند، برای خودمان یک فرصت می‌دانیم که خدمت علما شرفیاب شویم و این را هم از برکات پابوسی حضرت ثامن الحجج(ع) می‌دانیم.

با «یا زهرا (س)» وارد وزارتخانه شدم

علوی در مورد نحوه پذیرش مسوولیت وزارت اطلاعات گفت: زمانی که مقام محترم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی به من پیشنهاد دادند، ابتدا مقاومت می‌کردم. آقای دکتر روحانی گفتند برو از خدا استمداد بطلب و از مادرت فاطمه (س) کمک بخواه.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اسم حضرت فاطمه زهرا (س) را که آوردند، تسلیم شدم و گفتم لحظه ورود به وزارت‌خانه را با یا زهرا (س) شروع می‌کنم.

علوی گفت: عهد کردم پنجشنبه اول کاری را با پابوس آستان مقدس امام رضا (ع) و پنجشنبه بعد را به زیارت خواهر گرامی ثامن الحجج (ع) یعنی حضرت معصومه (س) در قم بروم.

علوی در پایان گفت: مراجع تقلید و علما از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در جهت برقراری آرامش و امنیت در کشور تشکر کردند و برای آنان آرزوی توفیق داشتند.

وزیر اطلاعات صبح امروز هم با آیات عظام صافی گلپایگانی و سیدان دیدار و گفت‌وگو کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی