وقتی جریانات خاص، شهر موش‌ها را به صهیونیست‌ها مرتبط می‌کنند!

داستان شهر موش‌ها خیلی سر‌راست و بدون پیچیدگی درباره قومی آواره از موش‌هاست (قوم آواره یهود) که به زعامت معلمشان، (معلم یا ربی در یهودیت که یکی از صفات موسی است) رهسپار شهری می‌شوند که به تعبیر معلم، دارای مغازه‌های زیبا و کوچه‌های تمیز و پر از گردو و میوه است (نهرهای شیر و عسل وعده داده شده به یهودیان در سرزمین موعود)و...
کد خبر: ۳۴۰۴۵۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴ 24 August 2013
|
90545 بازدید
|
فیلم «شهر موش‌ها» از خاطره‌انگیز‌ترین آثار کودک تولید شده پس از انقلاب است که یک نسل با آن و البته مجموعه «شهر موش‌ها» خاطره دارد؛ اما ظاهراً این خاطره‌ها در دوره ساخت «شهر موش‌های ۲» باید از نظر‌ها محو شود، چرا که نشانه‌شناسان چنین روایت می‌کنند که این کارتون در راستای آرمان صهیونیست است و لابد با این تفاسیر مرضیه برومند نیز در این سال‌ها بابت خدماتش، پول خوبی گرفته ‌است!

به گزارش «تابناک»، هنگامی که به یک عده مدعی کار‌شناسی در نشانه‌شناسی و ...میدان داده می‌شود که در تهران ساختمان‌های دارای نمادهای فراماسونری را شناسایی کرده، کتابی در این باره منتشر کنند و عملاً بسیاری از ساختمان‌ها را نماد فراماسونری قرار داده و طبیعتاً معماران یا طراحان این بنا‌ها را بدون پیگرد قانونی در معرض چنین اتهامی قرار دهند، نباید تعجب کرد که این نشانه‌شناسی به کارتون‌های ایرانی نیز تسری یابد. صهیونیست را‌‌ همان موش کثیف معروف تعبیر می‌کنند که در جنگ جهانی دوم به واسطه بیماری چنین خوانده می‌شده و برای بهبود چهره‌اش در نسل‌ها بعدی، سفارش ساخت تام و جری را داده‌اند و البته به همین هم بسنده نکرده‌اند!

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!
موشیریو میشونه یا همان موشه دایان پیش از زخمی شدن!
روزی یوگی و دوستان نعوذبالله به یکی از پیامبران اولوالعزم تشبیه شد، روز دیگر از بت‌من و ... برداشت باورنکردنی استخراج کردند و در پایان نیز مربی اژد‌ها، انیمیشنی در راستای ترتیب کودک استراتژیست شد اما اساساً کدام نقطه از جهان کودک استراتژیست تربیت کرده و اصولاً یک مملکت چند میلیون استراتژیست (شخصی که نقشه راه را برای یک سیستم و اجزای سیستم طراحی می‌کند) دارد و آیا اساساً جز این است که استراتژی‌ها و مفاهیمش با سرعتی شگرف هرچند سال در حال تغییر است و این‌ها همچون مفاهیم پایه، تعابیر ثابتی ندارند و آیا از آموزش استراتژی دروس مهم‌تری نباید مطرح شود؟ آیا آموزش تمامی اصول قانون اساسی و قوانین مدنی از استراتژی پراهمیت‌تر نیست؟!

در چنین فضایی است که گمان می‌شود باید انیمیشن‌های داخلی را هم روی نمودار برد و دید شبیه کدام نمودار صهیونیست، فراماسونری، فرویدیسم، ایلیمونی و... می‌شود و می‌توان خود را کاشف یک پشت پرده اعلام ‌و کارتون را یکی از دسیسه‌های دشمنان تعبیر کرد که قرار است در ناخودآگاه کودکانمان، ارزش‌های آن‌ها را بکارد! از جمله چنین ندیمان صهیونیست ظاهراً احمد بهبهانی، نویسنده و مرضیه برومند کارگردان «شهر موش‌ها» بوده‌اند که به تازگی کشف شده، کارتونشان داستان صهیونیست‌ها را روایت می‌کند!

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!
هر یک از اینها، نماد کدام یک از صهونیست‌های مشهور است؟!

در تحلیلی که به تازگی در این باره برخی سایت‌ها مروجش شده‌اند، آمده است: «امروز از شبکه دو سیما جمهوری اسلامی، سینمایی «شهر موش‌ها» پخش می‌شد. به یاد ایام قدیم برای تماشای اثر خانم «مرضیه برومند» پای تلویزیون نشستم. وقتی فیلم تمام شد با خودم فکر کردم که دیگر کدام یک از فیلم‌ها و کارتون‌ها و عروسکی‌های ایام کودکی‌ام با مضمون خدمت به آرمان صهیونیسم ساخته شده و من با لذت و بی‌خبر از همه جا آن را تماشا کردم؟

داستان شهر موش‌ها خیلی سر راست و بدون پیچیدگی درباره قومی آواره از موش‌هاست (قوم آواره یهود) که به زعامت معلمشان، (معلم یا ربی در یهودیت که یکی از صفات موسی است) رهسپار شهری می‌شوند که به تعبیر معلم دارای مغازه‌های زیبا و کوچه‌های تمیز و مملو از گردو و میوه است (نهرهای شیر و عسل وعده داده شده به یهودیان در سرزمین موعود) و این شهر را پدران و مادران این بچه موش‌ها برای آن‌ها بنا کرده‌اند (بنای معبد دوم) و مدت‌هاست که منتظرند (پس از ویرانی معبد و آوارگی بزرگ) که فرزندانشان به آنجا برگردند.

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!
بخشی از گروه نقش آفرین در این پروژه ترویج آرمان صهیون!

البته مسیر هم بی‌خطر نیست و بسیاری قصد جان ایشان را می‌کنند که همیشه مسیح‌هایی (ماشیح) هستند تا این قوم برگزیده را نجات دهند. و در آخر به رودخانه‌ای می‌رسند (رود نیل) و یک موجود مهیب و سیاه (فرعون) از پشت سر به ایشان می‌رسد و در ‌‌نهایت در آب رو دخانه غرق می‌شود و این قوم به سلامت از رودخانه عبور می‌کنند و به شهر موعود می‌رسند و با استقبال پدران و مادرانشان مواجه می‌شوند و از میوه‌ها و نعمت‌های موجود منعم می‌گردند
».

با این اوصاف، مرضیه برومند رسماً خدمتگزار صهیونیست‌ها بوده ‌و فیلم یک میلیون و دویست هزار تومانی شهر موش‌ها که سال 1364 شده، یکی از خدماتی بوده که به اسرائیل برای القای حقانیت یهودیان در مهاجرت و تصرف فلسطین بوده است! از این حیث شاید بتوان مرضیه برومند را تا پای چوبه دار نیز برد، چون او مرتکب کاری به مراتب سنگین‌تر از جاسوسی شده و طبیعتاً حکم چنین جرم سنگینی آن هم در راستای مصالح رژیم نامشروع صهیونیستی مشخص است و دست‌کم باید قید ساخت شهر موش‌های 2 را بزند!

موشیرو میشونه همان موشه دایان نیست؟!

در این میان، شاید موشیرو میشونه که قهرمان ماجراست و در جدال با گربه زخمی نیز می‌شود اما زنده می‌ماند، همان موشه دایان معروف است که در مسیر تشکیل رژیم غاصب اسرائیل، زخمی شده و چشمش را از دست می‌دهد و از این حیث برومند تمامی مؤلفه‌های یک انیمشین صهیونیستی را یک جا به خورد کودک معصوم ایرانی داده است!

از شوخی گذشته، ای کاش یک بار شخصی بابت چنین اتهاماتی جلوی این عده می‌ایستاد و من باب مثال، خانم برومند راساً از این گروه شکایت می‌کرد و حکم محکومیت‌شان را می‌گرفت تا از این پس برخی حساب شده سخن بگویند و هر چه به ذهنشان رسید، ولو این که ‌اتهامات سنگینی نداشته باشد، منتشر نکنند. همچنین به این عزیزان و به ویژه دو تن از آنها که بیش از حد تریبون گرفته‌اند، توصیه می‌شود، پیش و پس از هر یک از تحلیل‌هایشان، یک بار دیدن فیلم «ذهن زیبا» را در دستور کار قرار دهند!
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۳۵
انتشار یافته: ۱۶۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
شباهت را از " توشیرو میفونه " گرفته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اگه اینجوری شما تو ادبیات های دنیا کنکاش میکنید تو علم هم کنکاش میکردین الان ایران ابر قدرت بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فیلم گلنار هم پر از مضامین فراماسونری هست
دخر ده رو خرسها میدزدن و مردم با اتحاد میرن نجاتش میدن
خواهش للنتشار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
سلام
چند مدت پیش در دانشگاه... در قالب جلسات فرهنگی اساتید اقای نمیدونم کجا و چطور دکتری گرفته ای را آوردن تا ما اساتید را کسب بصیرت نایل کنند و ایشان جدایی نادر از سیمین را ضد شیعی معرفی نمود زیرا بخش‌هایی از آن را به ماجرای ...علیها ربط داده بود و اینکه این فیلم می خواهد بگوید آن روایت داروغ بوده است! آخر من نمی دونم این نشانه شناسی است یا توهم چیز را کار دشمن نامیدن! اگر اینجور باشد هر کسی ریش بلند داشته باشد صهیونیست است زیرا خاخامهای یهودی هم ریشبلند داردند؟ بعضی ها ... که در تاریکی شب در اتاق خوابشان به ذهن... رسوخ می کند را در عالم اینترنت تحت عنوان نظریه کارشناسانه منتشر می کنند. بدا به حال ملتی که کارشناسش این تفکر داشته باشد.
ناشناس
| Australia |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
یکبار یکی از این اقایان بسیار معروف به دانشگاه ما اومده بود میگفت فوتبالیستها هم کارتون صهیونیستی بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دقیقا! منهم میخواستم همین رو بگم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حالا که فکرش رو میکنم می بینم شعرهایی کودکی ما مثل اتل متل توتوله، عمو زنجر باف و حتی شعر آن مان نباران دو دو اسکاچی هم دارای نمادهای فراماسونری و صهیونیستی در بطن خود هستند!!
وای بر من!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کسی نگفت مرضیه برومند فراماسونه یا به صهیونیست خدمت میکنه اما مشکلی که ما داریم اینه ندانسته در جهت تحقق اهداف صهیونیسم گام بر میداریم اونوقت نادان هایی چون نویسنده این مطلب همه چیز رو به تمسخر می گیرند .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ندانسته نشناخته یعنی چه؟ مثلا می توان گفت چون گوشت خوک نمی خوریم پس ندانسته و نشناخته در خدمت اهداف صهیونیسم ایم تمام این داستانها در قرآن هم بصورتی دیگر آمده پس نعوذ باالله ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تابناك هيچ وقت نظرات من تاييد نمي كني !!! .
در نتيجه از نظر من رسانه بي طرف يا خبرگزار نيستي !!! .
اما اين بار كاملا درست گفتي !!! .
بعضي ها روي دايي جان ناپلئون هم سفيد كردند !!! .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
متاسفانه امروزه عده ای پیدا شده اند که با عمل ضد تبلیغ دقیقا تبلیغ یک موضوع مشخص را می کنند. روزگاری نه چندان دور اصلا روح هیچ کدام از ما جوانان و مسلمانان از این نمادها و آئین های جعلی بی خبر بود و داشتیم راحت زندگی می کردیم که ناگهان عده ای پیداشدند و شروع کردند به بحث کردن و به اصطلاح تقبیح این ایین ها مثل شیطان پرستی و فراماسونری و ... شروع کردند به گفتن علائم و نشانه های این فرقه ها و به اصطلاح بد گفتن از انها. در حالی که اینها نه تنها به نظر من نمی خواستند و نمی خواهند این فرق را از بین ببرند بلکه با منعکس کردن افکار و عقایدشان و در نهایت یک انکار ظاهری، بیشتر به ترویج این عقاید و خرافات کمک کردند تا به طرد آنها.
قلب یخی یکی از این سریال های هفتگی بود که به اصطلاح داشت این فرقه ها را بد جلوه می داد. اما غافل از انکه من نوعی که از این ها بی خبرم را نسبت به انها و فرقه شان حساس تر و کنجکاوتر کرد!!!
یادمان باشد که با ضد تبلیغ اشتباه، تبلیغ چیزی را نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
کاملا موافقم
حرف دلم رو زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
متاسفانه در مورد اعتیاد هم اینگونه عمل شد و نتایج آن را امروز میبینیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اینا که اینطوری شک میکنند پس چرا دانشمند نمیشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اون دونفر حرف حق رو زدن ... تریبون هم به حق دستشونه... شما تابناکی ها دیگه از چشم افتادین.. متاسفم برای شما
پاسخ ها
ناشناس
| South Africa |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
شما هم متاسفانه توهم شدید دارید.
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
باباجون این دو نفر شما هیچ کاری بلد نیستند جز تفسیر کارتون های هاچ زنبور عسل و شهر موش ها و تام وجری ! خوبه ادم هیچی بلد نباشه اونوقت خودش رو کیسینجر ایران بدونه. رو که نیست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
افرین به تو ازادانه فکر می کنی
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فکر کنم شما ی ناشناس همون تحلیل گر .... هستید. یا فامیله ... از لایکاتون مشخصه
خیلی ...... آره!!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
ببین دوست عزیز این کارتونهای زمان ما بودن.و نسل ماها الان حدود 30 تا 35 سال رو دارن. یعنی سنی که میشه گفت دیگه عقلشون رشد رده و میتونن با چیزهایی که در کودکی یاد گرفتن برای بقیه عمر تجربه کسب کنن و بشن عقله زن یل عاقل مرد. یه نگاه به خودنت و دور و برت بکن! ببین این پیامهای به اصطلاح نهفته و مخفی چند درصدشون رو صهیونیست کرده یا اصلن دغدغه ی چند درصد از ماها آوارگی یهودی هاست؟ اگر اینطوری که شما ها و اساتید گرامتون میگن باشه پس تا الان باید خیلی راحت و خزنده صهیونیست ها میتونستن از نیل تا فرات رو صاحب بشن که برادر! دیگه نیازی نبود از دعوای شیعه و سنی استفاده کنن که آخه! پس به جای اینکه از هر مثلث و مربع و دایره و عدد و چه و چه وچه (به خصوص کارتونها)... نماد دربیاربم کمی به اندیشدن نظر کنیم و ساختارهای امت خودمون رو اصلاح کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حتما یکی از اشخاص مورد نظرتان آقای دکتر ح . ع است ( ما هم دیگه حروف الفبا را یاد گرفتیم ! )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
آقای ح.ع دکتر نیست. درسته به هرکی الکی تو این چند ساله دکتر گفتن، اما خواهش میکنم بیاید دیگه نگیم.
محمد از بلفاست
| Ireland |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
تابناک بذار صدای متفاوت هم در اینجا شنیده بشه.... حسن عباسی فقط یکی از سخنرانیهاش اندازه ی یه تز دکترا ارزش داره... فوق العاده هست تحلیلهاش... من بیشترش را میپسندم.... به طور اتفاقی سخنرانیهاش را گوش کردم ببینم چی میگه ولی الان تمام سخنرانیهاش را سعی میکنم گیر بیارم و گوش بدم... من سخنرانی جنگ جهانی چهارمش را که فکر میکنم سال 82 توی دانشگاه صنعتی اصفهان انجام داد را به انگلیسی ترجمه کردم و همکلاسیهای انگلیسی زبان من در دانشگاه که این ترجمه را دیدند، بعضی هاشون بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند. یکیشون میگفت حتی اگه نگیم که این بابا درست میگه، ولی مدلی که از وقایع داره ارائه میده خیلی از وقایع را به خوبی توجیه میکنه. خواهشا یه خورده انصاف داشته باشید و حرفهاش را با دقت گوش بدید و بی طرفانه مقایسه کنید. واقعا بیشتر چیزایی که میگه هم با عقل جور در میاد و هم ترتیب زمانی وقایع با هم همخوانی دارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
"يكي از سخنرانيهاش اندازه يه تز دكترا ارزش داره" آقا ما كه دو ساله داريم رو تز كار ميكنيم در واقع داريم هويج ميكاريم ديگه؟ البته راستم ميگي نتيجه مهمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خب راست می گه دیگه ، طرف فریماسونریه !!!
پاسخ ها
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
فریماسونریه !!!?????
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
اين فريبا سونري كيه ؟؟؟؟؟؟؟؟ بازيگره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
واقعا که! چند وقت پیش هم گفته بودن کلاه قرمزی و پسرخاله نماد فراماسونرها و صهیونیست ها هستند! ... و توهم تا کجا ؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
دوست عزیز
من درباره ی مدرسه ی موش ها نطری ندارم ولی همین ساده انگاری های امثال شما کار دست ما داده و خواهد داد..
تمامی روانشناسان معتقدند پیام های کارتون به صورت ناخودآگاه در ذهن کوکان وارد می شود و ذهن کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.
همانطور که داستان حنا دختری در مزرعه، حاچ زنبور عسل و الا ماشاالله از این کارتون هایی که همه به دنبال مادرشون بودند و مادر در سینما به معنای سرزمین است..
آیا در این باید شک کرد که آرمان یهود را مطرح می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
.... پیشنهاد میدم یه کم ژلوفن مصرف کنی شاید آروم شی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
حاج زنبور عسل نه پسرم! هاچ درسته ...آره قربونش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
عزیزم اگه اینطوره باید تمام اسطوره های جهان صهیونیستی باشند ! همه ملت ها اتوپیای خودشون رو داند و تلاش برای رسیدن به این آرمان ارزش داره! فرهنگ اسلامی ما هم داره!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
انصافا الان که فکر می کنم میبینم چرا ما توی دوران بچگی همش کارتون هایی میدیدیم که پر از اضطراب بود. طرف همش از خونه و خانوادش دور افتاده بود و در به در دنبالشون می گشت.
ص
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خوب اونم نوشته حاچ، يكم بهتر نگاه كن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
مادر نماد سرزمینه؟!!
اگه اینطوریه چی نماد خود مادره؟
خود سرزمین نماد چیه؟
اگه هاچ به جای اینکه زنبور عسل باشه موش فاضلاب بود چی میخواستین بگین امثال شما؟
جون من نظر شما دوست گرامی در مورد چوبین چیه؟
پینوکیو؟
سوباسا؟
واکاشی زوما؟
پسر شجاع؟
زی زی گولو؟
ای بابا...
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خداییش یک کلمه از این حرفهایی رو که گفتی خودت بهشون رسیدی و تحقیق دقیق کردی؟ دیگه شورشو با این جمله زن نماد سرزمینه در آوردین...یه حسن عباسی گفته شما ها ملت رو خفه کردین....تازه اون گفته زن نماد سرزمینه....اینکه مادر نماد سرزمین هست رو نمی دونم از کجا آوردی؟
ناشناس
| Russian Federation |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
قبول اصلا تو درست می گی مادر در سینما به معنای سرزمین، اونوقت خداییش تو وقتی آب نبات چوبی لیس می زدی می فهمیدی که هاچ یک یهودیه که دنبال مادرشه؟!!! خداییش الان که فهمیدی یهودی شدی افتادی دنبال سرزمینتون؟!! وقتی مخاطب پیام نماد رو درک نمی کنه (به فرض که پیام داشته باشه!) خوب به چه دردی می خوره؟ الان توی ذهن منه 30 ساله از هاچ و حنا غیر از آهنگشون و خاطرات خوش، چی باقی مونده؟ بی خیال شو بالام جان!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
... بنده که یک دنیا خندیدم. از خانم برومند عزیز که کودکانه های ما را به زیبایی شکل دادند نیز صمیمانه تشکر میکنم و اعلام میکنم این چرندیات به درد لطیفه شدن میخورند تا تحلیل
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
متاسفانه اونهایی که این ... را میبافند در این 8 سال کارشناسان سیاسی و بین المللی ما بوده ا اند
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟