بازدید 4512

جلوگیری از فرار مغزها از ضرورت‌های اولویت‌دار است

کد خبر: ۳۴۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰ 10 September 2013
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از فارغ التحصیلان دانشگاهی و جذب نیروهای بومی از مهم‌ترین اقدامات در راستای جلوگیری از فرار مغزهای استان است.

به گزارش ایسنا، مجید جلیل در نشست مجمع نمایندگان استان با رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و کمبود اعتبارات، افزود: کمبود اعتبارات گریبان گیر کل کشور است به طوری که در سال جاری تنها 10 درصد از بودجه عمرانی در بخش حمل ونقل ومسکن تحقق یافته است.

وی آموزش را در راس رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: نظارت، بسترسازی و کمک به حل مشکلات دانشگاه از وظایف ذاتی مسئولان دانشگاه است.

جلیل با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: ارتقای کیفیت مباحث آموزشی باید در راستای پیشبرد اهداف نظام در اولویت قرار گیرد.

منتخب مردم لردگان برضرورت جلوگیری از فرار مغزها در استان تاکید و خاطرنشان کرد: اولویت در حمایت از فارغ التحصیلان دانشگاهی و جذب نیروهای بومی از مهم ترین اقداماتی است که باید در این راستا به جد پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود خوابگاه‌ها در استان همچنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: کمبود خوابگاه ها دغدغه ای است که همواره مشکلات اخلاقی و امنیتی به همراه دارد که باید در رفع این معضل تلاش کرد.

جلیل، استان را یک استان چند اقلیمی، چندزبانه و چند فرهنگی معرفی کرد و افزود: تاکنون به طور نسبی مدیریت مطلوبی در راستای پیشبرد اهداف این نظام و پایبندی به اصول آن صورت گرفته است اما بازهم باید در راستای بهبود مدیریت استان آنگونه که شایسته است اقدام کرد.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاه یک فضای آموزشی و فرهنگی است تصریح کرد: دانشگاه یک محیط آموزشی است بنابراین نباید اجازه داده شود که به آرامش سیاسی حاکم در دانشگاه خدشه وارد شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی