خوانده می‌شوید:

مهم‌ترین دلایل شادی یا احساس ناشادی در زندگی شما کدام است؟

نتایج پژوهش یک موسسه آمریکایی، مردم ایران را از جمله مردم با میزان شادمانی پایین در سطح جهانی دانسته است. مهم‌ترین دلایل شادی یا احساس ناشادی در زندگی شما کدام است؟ این گزارش با دیدگاه های شما کامل می‌شود؟
کد خبر: ۳۴۵۱۷۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶ 15 September 2013
|
39290 بازدید
|
مؤسسه تحقیقاتی «زمین» وابسته به دانشگاه کلمبیا در آمریکا با انتشار گزارشی درباره وضعیت شادی و رضایت از زندگی در ۱۵۶ کشور دنیا، رتبه ایران را ۱۱۵ اعلام کرده است. البته این نتیجه کار موسسه‌ای با فرهنگ متفاوت با مردم ایران است و احتمالا سطح دسترسی پایین آن به جامعه ایران بر نتیجه کار آن تأثیر گذاشته است.

البته شاید عوامل فراوانی بر میزان احساس شادی و رضایت افراد از زندگی خود تأثیر بگذارد و بخش‌های گوناگون جامعه نیز با به دست آوردن موفقیت‌ها و موقعیت‌های گوناگون از زندگی خود احساس شادی و رضایت می‌کنند.

«خوانده می‌شوید» امروز به شرایط احساس شادی شما از زندگی اختصاص دارد.

* مهم‌ترین دلایل شادی یا احساس ناشادی در زندگی شما کدام است؟

* احساس شادی و رضایت تا چه میزان به مسائل مالی وابسته است؟

* ساده‌ترین روش های خلق شادی در جامعه ایرانی کدامند؟

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲۴۰
انتشار یافته: ۵۰۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
سلامتي و پول
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خلایق هر چه لایق!!!
ناشناس
| - |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
شما خوانده می شوید:
چرا باید شاد باشم؟
شاد
| - |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
«یکی در کنج زندان مست و شاد ، وان دگر در باغ ترش و بی مراد»

شادی به پول نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من شادم... چون روحانی رییس جمهور شده
مادر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
راست می گه اگه پول داشتم بچه شیرخوارم را نمی ذاشتم و بیام سرکار و تمام طول روز از غم فراقش گریه کنم و دلم براش تنگ بشه ولی چاره ای نداشته باشم سرمو جلوی هر مرد و نامردی کج کنم که بتونم یک زندگی معمولی داشته باشم چگونه شاد باشم
ناش ناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
به نظرم نتيجه نظرسنجي درسته من خودم يه جونم أصلا تو اين شرايط كشورم احساس شادي نميكنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
حال همه ما خوب است اما تو باور نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
بنظر من که باید جایگاهش چیزی نزدیک به افغانستان باشه 115 خیلی زیادی خوشبینانه است من خودم سه ساله که واقعن نخندیدم اینقدر که درگیر مشکلات بودم اطرافیانی هم که میبینم مثل خودمن حالا یکم بالا یا پایین
محمد معصوم زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
نه به نظر من نظر سنجی درست نیست . تابناک راست می گه ، اونا چون با فرهنگ ما آشنا نیستن رتبه ی صد و پونزده به ما دادن اگر ما که با فرهنگ خودمون آشناییم بخوایم رتبه بدیم حوالی صد و پنجاه می شیم. اونا خیال می کنن ما در نوروز که به هم صدسال به این سالها می گیم واقعا شادیم . خونه ی باجناق و جاری که مهمونی می ریم واقعا شادیم . چهارشنبه سوری ها ترقه می زنیم چون شادیم و ... اینارو فقط کسی که با ما آشنا باشه می تونه درست تحلیل کنه و بعد رتبه بده.
ناشناس
| - |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
نظرسنجی درسته . من محققم . در سال با شرایط بسیار سخت کارمیکنم . مواد مورد نیاز تحقیق از خارج میآید چند برابر قیمت ( دست واسطه بدلیل تحریم هست) هر ماده چندین ماه معطل می شم وقتی نتیجه می گیرم و مقاله می کنم پدرم در می آید تا کنگره ای بروم چون کارت اعتباری ندارم . بعلت واحدهای زیاد تدریس و قوانین دست و پا گیر ( یک شبه جهش علمی برداشته شود) وقفه در نوشتن مقاله ایجاد می شود در کل زحمت زیاد اما پاراش کم و نتیجه زحمتها بسیار دیر و کم دیده می شود.
ناشناس
| - |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
شادمانی های بسیار کم مثل دیدن آسمان آبی هم از ما گرفته شده!! آلودگی هوا و غبارها و گرانی های روز افزون و....احساس عدم امنیت را در ما ایجاد می کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
اقا محمد مردم ايران از ديرباز شاد بودن و رقص و پايكوبي و اميد به زندگي داشتند اما الان.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
محمد جان هزار تا لایک
سعید محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
من شادمان نیستم زیرا:
26 ساله هستم،سربازی رفتم،مدرکمو با معدل کل 17 از دانشگاه سراسری گرفتم،مدرک ICDL از فنی و حرفه ای دارم ولی هیچ جا کار نیست !!!
من کی برم سرم کار،پول دربیارم بعد بخوام ازدواج و تشکیل خانواده و ... !!!
عملا هیچ امیدی ندارم و باید برم دنبال شغل آزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
منظورت از دانشگاه سراسري همون دولتيه!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
بله چون کنکور دانشگاه آزاد غیرسراسری است
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اين قدرا هم نا اميد نباش دلبندم

شما با اين درس خوبت چرا ارشد نخوندي مهندس ؟
كاش رشته تحصيليتو هم مي گفتي
قبلو دارم كار كمه اما نا اميدي هم فايده نداره
چه بخوايم چه نخوايم آينده ايرانمون رو من و شما بايد بسازيم
ايشالله اوضاع رديف ميشه هممون ميريم سر كار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
سرکار هستین خودتان نمی دانید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
حالا من که ارشد از دانشگاه سراسری! گرفتم از سربازی اومدم ازدواجم کردم چه گلی به سرم زدم که حالا اون بنده خدا می خواد بزنه
6 ماهه که بیکارم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
آره..."آرمان" راست میگه الان تعداد قبولی ارشد زیاده... برو ارشدت رو بگیر میشه 28 سالت بعد هم اگه کار نبود برو دکتری بگیر میشه 33 سالت بعد انشاالله کار خوبی گیرت میاد البته اگه اون موقع همه دکتری نداشته باشن!!! فوقش هم تا 7 سال دیگه سرکاری بعدش با افتخار میشی دکتر بیکار!!! خدابزرگه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
نا امید نباش من سربازیمو زمانی رفتم که زن و بچه داشتم به خدا توکل کردم الان خدارو شکر هر روزم بهتر از دیروزه به کار دولتی هم دل نبستم استخدام شدم و نرفتم روزیمو از خدا میگیرم از دست بنده خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
شغل آزاد چه اشكالي داره؟! اتفاقا بركتش بيشتر هم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
آرمان خوان! هممون الانم سر كاريم!
حسین
| Netherlands |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
تو چون بد کنی اختر خویش را بد
مدار از فلاک چشم نیک اختری را
درخت تو گر بار دانش بگیرد
بزیر آوری چرخ نیلوفری را
باید دید این فراز غلط است یا درخت ما باید بار دانش بگیرد و خود آستین بالا بزنیم و همت کنیم و بی تردید برکت می دهد
بدهی است که اگر فرد آهنگر باشد میتواند آهن را خم کند و اگر .....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
بابا ICDL !!!
همچین میگی انگار مدرک برنامه نویسی ویروس های خفن و برنامه های خیلی پیچیده رو داری.
الان دیگه بیشتر مردم کار با کامپیوتر رو بلدن ...حداقلش اینکه باباجون با ICDL توقع کار نداشته باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
طوری گفتی ICDL دارم آدم فکر میکنه مدارک تخصصی CISCO داری بیخیال عمو الان به اینا چیزی نمی دن
حامد
| - |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
بعضی وقت میگم کاش درس نمی خوندم.آخه تو کشور ما تمام تحصیل نکرده ها شغل دارند و تو تحصیل کرده ها هست که شغل کم یابه.شایدم بخاطر توقات بالایی باشه که همه دوست دارند بهترین شغل رو به طرف بدن چون چهار کلاس درس خونده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
آرمان عزیز شما همین الان هم سر کار هستی لازم نیست صبر کنی تا اوضاع ردیف بشه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
خدا وكليلي اينو راست ميگم
من 32سالمه خونه دارم 405صفر دارم 2تا دختر هم دارم
20سالگي ازدواج كردم شرايط خيلي سخت بود
من پدر مادرم شايد 100تومن هم بهم كمك مالي نكردن
كل وامي كه گرفتم25ميليون تومان بوده كه اونم واسه تكميل خونم بوده
روز اولي كه ازدواج كردم يه زمين داشتم و يه موتور ياماها100مدل64شاگرد كارخونه بودم
در ضمن شاگردي درسمو ادامه دادم درسم زياد خوب نبود ولي تلاشمو كردم دانشگاه قبول شدم و سال دوم دانشگاه ازدواج كردم نميگم راحت بود، خيلي هم بهم سخت گذشت ولي نطرم به خدا بود زياد از كسي كمك نميگيرم ولي از خدام هميشه عاجزانه درخواست كمك ميكنم
به بزرگيش قسم تا حالا هرچي خواستم بهش رسيدم
نه پول داشتم
نه پارتي
نه علم آنچنان زياد
نه پدر مادر پولدار
فقط يكي رو داشتم بود بنام خدا
اينا قصه زندگي منه تو همين كشور و با همين شرايط
خدا وكيلي اونايي كه ميگن نميشه يه خورده همتو بيشتر كنن حد اقل به اندازه يه نوزاد گرسنه
علي يارتون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
من جاي شما بودم ميرفتم خلرج از كشور ادامه تحصيل ميدادم و اونجا براي خودم كسي ميشدم و منتمو ميكشيدن مقصر خودتي كه ميخواي براي اين مملكت خودتو فدا كني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
هر زمان گناه نکنم اون روز شادم روزی که گناه کنم چندین روز عذاب وجدان دارم.
پاسخ ها
محسنی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
امیدوارم این سخن از ته دل باشه نه صرفا بخاطر اینکه نظری داده باشی یا احیانا خدای ناکرده بخاطر ریا. من تا آخر مثبت و منفی های شما رو دنبال خواهم کرد.
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خوش به حالت که چنین دل پاکی داری که با گناه عذاب وجدان میگیری، ماها که دلمون تیره و تاریک شده دیگه.
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
حرف اين دوست ناشناس زيبا بود ، لايق اين همه منفي نيست !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
واقعيت همينه كه گفتي. آرامش فقط با حضور محول الحول و الاحوال صورت مي گيرد
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
ابراز تاسف بحال کسانی که به این نظر منفی دادند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
جناب محسنی ریا جایی که فرد رو بشناسید. با نام ناشناس نظر دادن جای ریاکاری نیست.
منصف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
ریا کدومه جناب محسنی؟ ایشون که نظرش رو به صورت ناشناس داده، مطمئن باش نظر واقعیش همینه.
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
زیباترین جمله را گفتی . . . . خیلی بدلم نشست .
ناشناس
| - |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
این دوستمون شادی حقیقی رو پیدا کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
من منفی دادم چون کلا تو باغ نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
آرمان درست میگه. ریا برای چی ماها که اینجا همدیگرو نمیشناسیم. +++
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
وقتی ناشناسه برای کی ریا کنه؟
فروغ
| Australia |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
وزیر شعار خوبی میتونی بشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خلایق هرچه لایق... بعضیا لیاقتشون فقط پولدار شدنه بعضی ادم شدن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
خوش به حال دل خجسته ات که تنها ناراحتیت اینه که گفتی ،
مردم گرسنه اند ، مرضیند دارو گیر نمیاد و ...

خوش بحالت.........
حامد
| - |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
ریا یه چیز درونی هست حتی اگه همه هم ببینند هم نمیشه ریا. اونی هم که به کسی میگه ریا کار چون اصل بر برائت هست میشه تهمت.
اونی هم که میگه تو باغ نیست شاید شادی رو تو پول و خنده و تفریح می دنه.نمگم تو اینا نیست ولی همشه به این هم نیست باید دل آدم خوش باشه که اگه دل خوش باشی با نون خشکم خوش و شاد هست
غلامرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
زده تو خال! واسه همین بعضی ها که وجدان درد گرفتن دارن میزنن به در و دیوار.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
متاسفانه بجایی رسیده ایم گناه را سلب کننده شادی نمیدانیم باکلاسیما نه ؟
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
به قول آقاي بهجت
""ما اومديم قيمتي زندگي كنيم نه اينكه به هر قيمتي زندگي كنيم""
من شخصا به اين نتيجه رسيدم از هر راهي بخواي ميتوني به راحتي پول در بياري
حالا اونش دست خودته از راه درست يا نادرست هردو راه يه خورده همت ميخواد و توكل
البته اگه نخواي ميز نشين بشي چون ميز نشين شدن پول ميخواد و پارتي ولي زندگي خوب داشتن تلاش ميخواد و همت و توكل
با همه اينا قيمتي بودن به همنوع دوستيه به دست هم گرفتنه به ياري رسوندنه و كلا به انسان بودنه
خداكنه كه آدم بشيم خدا كنه.
خواهشن يه خورده با منطق پيام بذارين يه خورده تأمل خوبه
يا حق
محسنی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
ناشناس عزیز و بزرگوار ، خوشحالم که قاطبه کاربران عزیز به نظر شما رای + داده اند و بنده نیز به شما تبریک عرض می کنم. در واقع به قول محمدجعفر خوش بحال شما. نمی دانم مرد یا زن هستید ولی برای همه دعا کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
شعار نده توروخدا....
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
منم با ایشون موافقم.برای کسانی که معنویت در زندگیشون در درجه اول قرار داره این شکلی شاد میشن...و کسانی که منفی دادن قطعا معنویات اولویت اول زندگیشون نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
خوب اینهمه منفی حکایتی داره که همه ی انسان ها عمدا یا سهوا دروغ میگن پس یه روز شاد هم تو زندگیشون نیست!!!! پس رتبه ما 156
محمودی
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
تا جایی که خودم رو میشناسم، شادی من وابسته به افزایش سطح درآمد و کلاً سطح رفاه خوب در زندگی می باشد. داشتن مسکن خوب، ماشین و زمین خوب. درآمد یکی از مهمترین شاخصه ها برای من هست. اگه درآمدم کم بشه، فشار خونم بالا و پایین میشه و حالم بد میشه. خدا رو شکر فعلا که از نظر اقتصادی راضیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
یه مثبت دیگه هم به خاطر صداقتت...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
فعلا داغي. هر وقت يك كم سرد شدي خبرت مي كنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
زمین خوب؟!!!! با شادی؟ بعضی ها دنیای کوچکی دارن
حامد
| - |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
چه شادی تهد خطری.
شنیدی میگن : به خشگلیت نناز که به یک تب بنده
..... به پولت نناز که به یک شب بنده.
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
واقعیت اینه که پول ممکنه خوشبختی نیاره ولی بی پولی حتما بدبختی فلاکت بیچارگی و هزار کوفت و زهر مار دیگه با خودش میاره . کافیه بیکار باشی تا این همه مصیبت رل با هم داشته باشی مگر بابات آقا باشه و خودت هم آقا زاده حساب بشی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
من مثبت دادم ولي فقط اين نيست.محيط شادي نداريم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
از هشت سالگیم جنگ شروع شد تا 14 سالگی

بعد بازسازی و گرانی، بعد سربازی، بعد دنبال کار بگرد ، بعد دنبال وام واسه مسکن و ازدواج

بعد دوباره گرانی بخاطر طرح حذف مندی یارنه ها، نبود برنامه های شاد در صدا و سیما، فیلترینگ

گرانی، نبود شادی و نشاط در جامعه
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اختیار و آزادی در این دوران برای من جوون بی معنی شده. فیلترینگ یعنی تو نفهمی چی خوبه چی بده، بزار ما برات تصمیم بگیریم. کی با اسارت خوشحال خواهد بود؟ و مثال های بیشمار دیگر....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
وقتی دنیا اومدم اول جنگ بود بعد هم که جنگ تموم شد تو مدرسه خیلی سخت می گرفتن بعدش تا حالا روز به روز بدتر از دیروز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
هزار هزار تا مثبت ، متولدین دهه 50
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
درسته که جنگ بوده درسته که برنامه های شاد در تلویزیون نیست اما فیلترینگ باید باشه تمام کشور های دنیا سایت هایی که با شئونات اون کشور مشکل داره رو فیلتر می کنند تا بچه های اون کشور تربیت سالمی رو در پیش بگیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
از 8 تا 14 سالگی میشه 6سال.مگه جنگ 8سال نبود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
اقايي كه ميگي فيلترينگ باشه فكر نكنم تا حالا مجبور شده باشي براي ديدن 5 دقيقه فيلم آموزشي تو يوتيوب از هزار جور كلك با صرف زمان واعصاب خوردي زياداستفاده كرده باشي .
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
اقای علیرضا خان خداوکیلی الان با فیلترینگ تربیت ها درست شده؟؟؟؟؟؟ برو یه امار دربیار ببین میانگین سنی مصرف سیگار به چند سال کشیده شده؟؟الان همه چیز ارومه و ما هم خوشبختیم؟یعنی کسی نمیتونه بره فیسبوک چون فیلتره؟! نه برادر من فیلتر شده چون از اونور با فروش وی پی ان که به وسیله ی خود افراد فیلترچی به فروش میرسه سود میلیاردی بکنن!!!اره عزیزم سخته ولی حقیقته!ما هم هممون سرکاریم هرچند میدونم تابناک شهامت انتشار این پیام رو نداره ولی حرفمو زدم!!!!
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
آقای علیرضا الان که فیلتره اطمینان داری بچه ات فیلتر شکن نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
وضعیت گذشته ام خوب نبوده
وضعیت حال تعریفی نیست
و وضعیت آینده هم نامعلوم
فکر به اینها نمیزاره من شاد باشم
پسر 23 ساله مجرد
پاسخ ها
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
23 سالته تازه اين قدر نا اميد
بابا جون برو بشين سر درست به جا اومدن تو سايت هاي خبري
پري
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
هم درديم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
آرمان چی میگی چند سالته زیر تمام نظرات یه چرت و پرت مینویسی باشه بابا تو درست میگی بسه دیگه
محسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
ببین تابناک عزیز: خودتان میگین احتمالا سطح دسترسی پایین آن به جامعه ایران بر نتیجه کار آن تاثیر گذاشته است.
آخه چرا؟ چرا ما دور خود حصاری آهنین کشیده ایم و بعد در این قفس تنگ انتظار شادی داریم؟ دنیا خیلی بزرگتر از ایران است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
وقتی در زندگی شادم که بتوانم مسافرت بروم. هنگام بیماری به فکر هزینه های بالای درمان نباشم. و مهمتر از همه خانه و ماشین داشته باشم. مهمترین عامل عدم رضایت من از زندگی نداشتن پشتوانه مالی است. واقعا اگه یه موقع یه اتفاقی افتاد و بهم بگن باید 20 میلیون تومن پول بدی واقا چه کار کنم.؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
من نظر شما را تایید میکنم و آنرا تکمیل میکنم.به ترتیب زیر.
در ایران عدم وجود امنیت اقتصادی باعث شده تا مردم هدف از زندگی را گم کنند، عده ای زندگی می کنند تا پول به دست آورند و هر روز بر مقدار آن بیفزایند تا مبادا فردا روز محتاج دیگری شوند بدون آن که ازاین پول استفاده بهینه کنند. عده ای دیگر پول جمع میکنند تا در مسابقه نمایش مادیات خود عقب نمانند غافل از آنکه این مسابقه بی پایان افراد را فرسوده و غمگین می کند. علاوه بر موارد ذکر شده ،،اینجا راههای استفاده از پول نیز بسیار محدود میباشند و بسیاری افراد ترجیح میدهند اینجا پول بدست بیاورند و خارج از ایران آنرا به مصرف بهینه برسانند. چنانچه خود را با یکی از کشورهای جهان آمریکا و کانادا مقایسه کنیم متوجه " هدف " در زندگی و رابطه آن با شاد بودن خواهیم شد. آنجا خریدن ماشین و خانه به عنوان هدف تعریف نشده اند. هدف آنها عبارتست از کار و تعطیلات و مسافرت و تفریحات متنوعی که در اختیار دارند. در اینجا هر برنامه تفریحی که میچینید لازمست تا دو برابر انرژی صرف کنید تا سنگهای جلوی پایتان را بردارید هر چند که این مشکلات چندان مهم نباشند اما فکر را درگیر میکنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
نظر شما و دوست ناشناسی که پاسختون دادن هرد دو منطقی و درسته ولی تو جامعه ما بدبختانه اونهائی هم که وضع اقتصادیشون توپه توپم هست احساس رضایت و شادمانی ندارن به نظر میاد این یه مسئله و بیماری مهم جامعه است که نیاز به بررسی صحیح علمی و ریشه یابی و درمان درست داره اگه کسی واقعا به فکرش باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
تجربه ای به طول تاریخ و به پهنای تمامی ملل و اقوام اثبات کرده که پول خوشبختی نمی آورد ولی بی پولی بدبختی می آورد
دلیل اصلی نارضایتی اکثر افراد در جامعه ایران ناشی از وضعیت بداقتصادی میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
میزان سایر موارد بزهکاری و جرم و جنایت و گناه که از دلایل نارضایتی عمومی است در جامعه ایران بصورت مستقیم و غیرمستقیم به شرایط اقتصادی مملکت و مردم وابسته است که اصلا شرایط خوبی نداره ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
کلن شرایط اقتصادی رو همه چی تاثیر میگذاره اما مخالفت مسئولین هم با هرچی نشانه های نشاط و شادی و خواسته های جوونیه و سرکوب جوانان هم به این نارضایتی دامن میزنه
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
شاید بهترین جواب به سؤا تابناک همین باشه:
پول خوشبختی نمی آورد ولی بی پولی بدبختی می آورد
م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
آقای نا شناس نظرتو اصلاح میکنم بااجازتون
ممکنه پول خوشبختی نیاره ولی بی پولی 100% بدبختی میاره
29 سالمه هنوزم بیکارم درآمدم فقط یارانه ی 45500 تومنیه
چجوری شاد باشم؟؟ وقتی نمیتونم از پس نیازهای اولیه زندگی بربیام؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟