بازدید 4805

تاريخ مراحل نيمه‌نهايي و فينال ليگ قهرمانان آسيا

کد خبر: ۳۴۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴ 17 September 2013
بر اساس برنامه اعلام شده از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا، تاريخ رقابت‌هاي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شده است.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، رقابت‌هاي دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا فردا چهارشنبه 27 شهريور 92 در شهرهاي سئول کره جنوبي، بوريرام تايلند، دوحه قطر و رياض عربستان انجام مي شود.

فردا و از ساعت 15 و 30 به وقت تهران، استقلال ايران در ورزشگاه بوريرام به مصاف تيم بوريرام تايلند مي رود. ديدار مرحله برگشت در حالي انجام مي شود که بازي رفت را در تهران استقلال يک بر صفر برده است. استقلال در صورت تساوي با هر نتيجه اي به مرحله نيمه نهايي صعود مي کند و حتي در صورت شکست 2 بر يک هم مي تواند به جمع چهار تيم برتر آسيا برسد. البته شکست يک بر صفر استقلال در وقت قانوني 90 دقيقه اي کار را به وقت اضافه مي کشاند.

در ديگر بازي برگشت مرحله يک چهارم نهايي، تيم هاي اف سي سئول کره جنوبي و الاهلي عربستان در سئول به ميدان مي روند. اين بازي ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه جام جهاني سئول برگزار مي شود. بازي رفت تيم هاي اف سي سئول و الاهلي عربستان با نتيجه يک بر يک به پايان رسيده است.

برنده دو ديدار بوريرام - استقلال و سئول - الاهلي روز چهارشنبه سوم مهر ماه اولين بازي دور رفت مرحله نيمه نهايي را برگزار خواهند کرد و اين در حالي است که برنده ديدار بوريرام - استقلال در دور رفت ميهمان و در دور برگشت ديدار نيمه نهايي ميزبان خواهد بود.

در صورت صعود استقلال ايران، اين تيم در بازي برگشت به عربستان يا کره جنوبي خواهد رفت. بازي برگشت يک هفته بعد و در چهارشنبه 10 مهرماه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

در ديگر ديدارهاي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، از ساعت 18 و 45 به وقت تهران تيم هاي لخوياي قطر و گوانگژوي چين به مصاف هم مي روند که ديدار رفت را تيم چيني دو بر صفر به سود خودش به پايان رسانده و با خيالي آسوده به قطر رفته است. از ساعت 20 و 45 هم الشباب عربستان در ورزشگاه بين المللي فهد ميزبان کاشيوا ريسول ژاپن است تا تکليف آخرين تيم مرحله نيمه نهايي مشخص شود. بازي رفت در ژاپن با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيده است.

با توجه به اعلام قبلي کنفدراسيون فوتبال، ديدار رفت مرحله نيمه نهايي سوم و ديدار برگشت اين مرحله دهم مهرماه برگزار مي شود. امسال بر خلاف دوره هاي گذشته فينال ليگ قهرمانان آسيا، به صورت رفت و برگشت برگزار مي شود و تک بازي نيست تا از اين جهت با فينال ليگ قهرمانان اروپا تفاوت داشته باشد.

ديدار رفت فينال هم روز چهارم يا پنجم آبان برگزار مي شود و ديدار برگشت طبق آخرين اعلام و به خاطر همزمان نبودن با فينال جام جهاني نوجوانان امارات، روز 18 آبان برگزار مي شود. استقلال ايران در صورت صعود به ديدار فينال در ديدار رفت ميزبان خواهد بود و در ديدار برگشت ميهمان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری