بازدید 15040
۹

تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در بزرگراه قم – تهران

کد خبر: ۳۴۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷ 25 September 2013
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وقوع تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو در بزرگراه تهران – قم خبر داد و گفت: در تصادفات روز گذشته در جاده‌های کشور ۱۴ نفر مجروح و ۸ نفر کشته شدند.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح مهمترین تصادفات رخ داده در روز گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راه استان قم روز سه شنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه اتوبوس ولوو و یک دستگاه سواری پژو پارس، دو دستگاه سمند، دو دستگاه پژو 405، یک دستگاه پراید و یک دستگاه هیوندا در آزادراه قم - تهران 2 نفر مجروح شدند.

وی افزود: در این روز بر اثر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه سواری سمند در جاده ایرانشهر به خاش 2 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

سلبی ادامه داد: برابر اعلام پلیس راه استان کرمان بر اثر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه وانت تویوتا در جاده فرعی کوژگین 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

به گفته وی بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با موانع اداره راه در جاده اندیمشک به اهواز 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند که  کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را ترکیب و تقارن دو خطای عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب اداره راه و شهرسازی مربوطه به علت انسداد راه اصلی بدون علائم لازم و کافی هشداردهنده اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان اصفهان بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در جاده فولادشهر به نجف آباد 5 نفر مجروح شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
آقایون محترم لطفا نام ان بزرگراه را به بزرگراه مرگ تغییر دهید تا هرکس با ریسک خودشان وارد ان بزرگراه شود
چه جالب بازم تصادف شد 8 نفر که چیزی نیست کلاس ما ایرانی ها رفته بالا زیر 40 50 تا که اهمیت خبری نداره چیزی که تو ایران بی ارز ش جان انسانهاست دلار باید الکی 3000 تومان باشه که هست پولدار ها هم که کمتر از بنز و بی ام و سوار نمیشند طبقه فقیر و متوسطم که همین ماشین و موتورهای چینی یا ماشینهای بی کیفیت داخلی بسه شونه لااقل میمیرند از زیر بار بدهی نجات پیدا میکنند
اتوبان تهران قم خیلی فرسوده شده است و نسبت به دیگر اتوبانهای اطراف تهران وضعیت بدتری دارد. متاسفانه آسفالت آن به خوبی تعمیر و نگهداری نمی شود.
تازه ادعاداريم ملت ما فهيم ترين وباگدشت ترين ملت جهانه !!
روزانه فجيعترين آمارتصادفات را داريم!
خداييش خيلي بافرهنگيم!!موتور داخل پياده رو مجال نميده رد بشي!!!
راننده هامون فكرميكنند مثلا مهمترين و هوشمندانه ترين شغل جهان رادارندومسابقه رالي دارن!
این اتوبان تهران قم ظاهرا" مشکلی داره. تمرکز این همه تصادف در یک بازه زمانی کوتاه... باید بررسی فنی بشه. از نظر آماری مشکوکه.
این دفعه تایر یا کدوم ماشین سازی خراب
جاده که درسته؟؟
باور کنید مشکل از سیستم ترمزهاست.
بنده بررسی کرده ام که ترمزها دو برابر مقدار مورد انتظار نگه می دارند و باید فاصله طولی را دو برابر گرفت یا بیشتر از حد انتظار فشار داد.
سلام میشود با کم کردن عوارضیهای اتوبان ساوه تهران و متعادل نمودن نرخ عوارض ان ورودی سلفچگان به سمت قم را کم و از میزان ترافیک اتوبان قم کاست ضمنا اسفالت اتوبان قم انقدر ضخیم شده(بر اثر ترمیمهای پی در پی) که دیگر گارد ریلهای وسط اتوبان کوتاه و کارایی ندارد
اتوبان تهران - قم توی این خبر کشته نداده، جاده های دیگه بوده. خبر رو درست بخونین. کلا یه جاده درست و حسابی ایران داره اونم همین تهران - قم هست.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات