بازدید 8606

اجراي حکم قصاص مادرزن جنايتکار

کد خبر: ۳۴۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸ 26 September 2013

 حکم قصاص زني که داماد جوان خود را با انگيزه حسادت زنانه با 19 ضربه چاقو به قتل رسانده است، در زندان اجرا شد. به گزارش مهر، بعد از ظهر 25 خرداد 83 با پيدا شدن پيکر بي‌جان پسر جواني به نام احمد پشت فرمان پيکان سفيدرنگش در گلشهر کرج، مادرزن وي به اتهام دست داشتن در اين جنايت تحت تعقيب پليس قرار گرفت و چند روز بعد به قتل دامادش اعتراف کرد.

به گزارش مردم سالاری، زن جوان در بازجويي‌ها گفت : از آنجا که به دخترش حسادت مي‌کرد با کشاندن دامادش به محلي خلوت در گلشهر، او را با ضربات چاقو به قتل رساند و پا به فرار گذاشت. با اين اعتراف، پرونده جنايت به شعبه 71 دادگاه کيفري استان تهران ارسال شد.

در نخستين جلسه محاکمه اين زن، وي تمامي اعترافات خود را پس گرفت و مدعي شد به خاطر نجات جان اعضاي خانواده‌اش به قتل داماد جوان اعتراف کرده است. بنابراين پرونده بار ديگر در اختيار پليس قرار گرفت تا تمامي ابهامات موجود در آن رفع شود. نخستين روز تيرماه سال 86، در حالي که 3 سال از اين جنايت مي‌گذاشت، مادرزن جوان براي آخرين بار پاي ميز محاکمه رفت اما اين بار 5شاهد در جلسه دادگاه شهادت دادند که اين زن در قتل تازه‌داماد جوان دست داشته است.

اين در حالي بود که متهم باز هم خود را بي‌گناه مي‌دانست و ادعا مي‌کرد در زير فشار رواني به قتل دامادش اعتراف کرده است.

در پايان اين محاکمه، قضات دادگاه براي صدور راي وارد شور شدند و سرانجام با اکثريت آرا مادرزن را مجرم شناخته و او را به قصاص محکوم کردند.

با اعتراض متهم پرونده به ديوان عالي کشور فرستاده شد که قضات شعبه 17 ديوان عالي کشور حکم قصاص را تاييد کردند.

صبح ديروز زن جنايتکار در زندان به دار مجازات آويخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری