بازدید 3600

گزارش تمرين امروز استقلال

کد خبر: ۳۴۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴ 28 September 2013
تمرين تيم فوتبال استقلال در شرايطي برگزار شد که سرمربي تيم اين تيم نسبت به عملکرد آبي‌پوشان انتقاد کرد.

تيم استقلال اولين تمرين خود را بعد از بازگشت از کشور کره از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد. در تمرين امروز محمد قاضي به دليل مصدوميت از ناحيه دنده و حضور در کلينيک باشگاه استقلال غايب بود و آندرانيک تيموريان نيز با لباس شخصي به محل تمرين آمد و در گوشه‌اي از زمين نظاره‌گر تمرين هم بازيانش بود.

به گزارش فارس، مسئولان کمپ استقلال تا حدودي شرايط بهتري را براي تماشاگران فراهم کردند. آنها در حال احداث سکوها هستند و از سوي ديگر چمن اين ورزشگاه شرايط بسيار خوبي پيدا کرده و کادر فني آبي‌پوشان از اين موضوع ابراز رضايت کرده است.

* قبل از آغاز تمرين تماشاگران در خصوص شکست استقلال در کره با يکديگر صحبت مي‌کردند. تعدادي از آنها اعتقاد داشتند اگر اين تيم در کره يک گل مي‌زد بهتر از اين بود.

* قبل از آنکه تمرين تاکتيکي استقلالي‌ها انجام شود قلعه‌نويي بازيکنان را به گوشه‌اي برد و با تک تک آنها به صحبت پرداخت. سرمربي استقلال از نحوه بازي آبي‌پوشان در ديدار مقابل اف‌سي سئول انتقاد و عملکرد آنها در آن مسابقه را به نقد کشيد. وي طوري با بازيکنان صحبت مي‌کرد که نارضايتي از چهره‌اش مشخص بود و به نوعي نقاط ضعف اين تيم را به بازيکنان گوشزد مي‌کرد.

* پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي وي احمد جمشيديان و ساموئل را کنار کشيد و از مجيدي خواست تا صحبت‌هايش را براي ساموئل ترجمه کند. قلعه‌نويي نکات تاکتکيي تيمش را به هافبک سيه‌چرده استقلال گوشزد کرد و از او مي‌خواست عملکرد بهتري داشته باشد.

* مهدي رحمتي و سيدحسين حسيني زير نظر حميد بابازاده تمرين مي‌کردند.

* نمايندگان باشگاه اف‌سي‌سئول براي در اختيار گرفتن زمين چمن کمپ استقلال به اين مجموعه آمدند و قصد داشتند که تمرينات خود را تا روز بازي در اين زمين انجام دهند اما در نهايت با استقلالي‌ها به توافق نرسيدند. در ابتدا قرار بود استقلالي‌ها به زمين شماره 2 آزادي بروند که با مخالفت قلعه‌نويي اين موضوع منتفي و آبي‌پوشان در کمپ حجازي و کره‌اي‌ها در زمين شماره 2 آزادي تمرين خواهند کرد.

* خسرو حيدري و پژمان نوري نفراتي بودند که امروز زير نظر حاج‌قاسم برنامه‌هاي تاکتيکي را مرور کردند.

* منصور پورحيدري، سيروس دين‌محمدي، شاهرخ بياني و دکتر نوروزي نفراتي بودند که در تمرين امروز حاضر شدند.

* دکتر نوروزي در بخشي از تمرين با سيدمهدي رحمتي به صحبت پرداخت.

* در بخش اول تمرين بازيکنان به دويدن دور زمين پرداختند سپس به دو گروه آبي و نارنجي تبديل شده و با دو دروازه ترکيبي از بازي هندبال و فوتبال را انجام دادند. اين بازي به سبکي بود که استقلالي ها در ابتدا با دست توپ را با يکديگر پاسکاري کرده و در نهايت ضربه آخر را با پا و سر به سمت دروازه‌ مي‌زدند. در اين مسابقه عمران‌زاده و منتظري دروازه‌بانان دو تيم بودند.

* سياوش اکبرپور پس از رفع مصدوميت و بهبودي کامل در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شد.

*در جريان تمرين مدد جباري عضو تدارکات استقلال به دليل جا گذاشتن يکي از جعبه هاي لباس تيم در کره جنوبي ناراحت بود.

تمرين تيم فوتبال استقلال فردا مجددا از سر گرفته خواهد شد و آبي‌پوشان در ادامه روند آماده سازي خود از ساعت 16 تمرين خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری