بازدید 7353

دايي بزرگوارانه300ميليون تومان را پس فرستاد

کد خبر: ۳۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱ 30 September 2013
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت : در جريان حکم کميته استيناف براي سرمربي پرسپوليس نيستم اما به خاطر دارم که علي دايي بزرگوارانه 300 ميليون توماني که برايش فرستاده بودم را نپذيرفت.

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در مورد اعلام خبري مبني بر حکم کميته استيناف درباره تقليل مطالبات دايي به 170 ميليون تومان، گفت : زماني که آقاي دايي سرمربي پرافتخار پرسپوليس براي قبول سرمربي گري تيم وارد مذاکره شدم ابتدا 300 ميليون تومان پول نقد براي ايشان فرستادم تا حسن نيت خود را نشان داده باشم. هرگز از خاطرم نمي رود که همان زمان آقاي دايي بزرگوارانه و براي نشان دادن عشق خود به پرسپوليس وحسن نيت خودشان آن پول را برگرداند و اعلام کرد عجله اي براي دريافت مطالبات به حق خود ندارد و نمي خواهد موضوع مذاکرات خود با پرسپوليس را با مطالبات قبلي اش دخالت داده و از طرفي حالا که احتمال دارد سرمربي گري پرسپوليس را بپذيرد نمي خواهد از اين فرصت اين چنين استفاده نمايد.آن اقدام نيک و پسنديده علي دايي را فراموش نمي کنم.

وي افزود: ايشان در آن مقطع عنوان کردند نمي خواهم فشار مالي به باشگاه وارد شود آن هم در فصل نقل وانتقالات و زماني که بلاتکليفي هايي بر باشگاه حاکم بود بنابراين اين که حالا کميته استيناف اعلام کرده مبلغ مطالبات دايي 170 ميليون تومان است موضوعي نيست که حقيقتا بنده پيگير آن بوده باشم. وقتي که آقاي دايي آن گونه با حسن نيت برخورد کردند بنده پيگير پرونده نشدم و در جريان عبور پرونده از کميته انضباطي به کميته استيناف نيستم. البته مسئولان محترم در کميته استيناف زحمت کشيده و پرونده را بررسي کردند ولي ما اين حرف ها را با سرمربي خود نداريم و خيلي راحت مي نشينيم و با يکديگر توافق مي کنيم و آن توافقي که حاصل شود را انجام خواهيم داد. بنابراين هيچ مشکلي از اين بابت وجود ندارد و تاکيد مي کنم بنده در جريان عبور پرونده مطالبات آقاي دايي از کميته انضباطي به کميته استيناف نيستم.

رويانيان در پايان گفت: درباره مسائل مرتبط با سرمربي تيم فقط بنده اظهار نظر خواهم کرد و از زحمات آقاي دايي نيز ممنونيم که توانسته اند با مديريت و درايت فني خود تيم پرسپوليس را در شرايط مطلوبي قرار داده و انتظارات هواداران را برآورده ساخته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری