هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

از افشاگری تا پخش درگیری جنجال دایی و مایلی کهن!

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰‌ پیرامون بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ بر‌تر، به ویژه بازی جنجالی پرسپولیس و صبا و حاشیه آن خصوصا درگیری لفظی دایی و مایلی کهن و نیز رأی ستاد منشوری درباره تبانی فوتبال بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود: ‌بهترین گل دو ماه اخیر کدام گل بود؟ ۱ ـ سمیر بکریچ ۲ ـ تیموریان ۳ ـ سیدصالحی ۴‌ـ صادقی ۵ ـ رسول علیزاده ۶ ـ ایمان موسوی که در پایان نزدیک ۵۴ درصد به تیموریان، ۲۹ درصد به سید صالحی و ۱۷ درصد به ۴ گزینه دیگر رأی دادند.
کد خبر: ۳۴۹۷۸۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۵ 08 October 2013
|
95791 بازدید
|
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشتیازدهمین برنامه ۹۰ در لیگ ۹۲ از ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه آغاز شد و ‌به مانند همیشه دیدنی بود و همانند گذشته، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ بر‌تر و حاشیه آن پرداخت.

به گزارش «تابناک»، فردوسی‌پور مجری ۹۰ در آغاز برنامه این هفته، قهرمانی تیم والیبال ایران در آسیا را تبریک گفت و اظهار داشت: در گذشته اگر یک ست از کشورهای شرق آسیا می‌گرفتیم، در بوق و کرنا می‌کردیم اما حالا شرقی‌ها باید برای گرفتن یک ست از ما تلاش کنند.

‌در ادامه برنامه، آیتم ۹۰ درجه به نمایش درآمد و سپس قرعه‌کشی هفته گذشته نیز انجام شد. علیرضا یزدانی، سخنگوی کانون داوری کار‌شناس داوری فوتبال مهمان برنامه ۹۰ بود. وی تقریبا همه داوری‌های لیگ را بدون ایراد عنوان کرد! و در بازی پرسپولیس و صبا در حالی که خطای پنالتی مدافع صبا روی خلعتبری آشکار بود، گفت که بازیکن قرمز جلوی دید من را گرفت!؟ متوجه نشدیم هدف سخنگوی کانون داوری حمایت از داوران بود یا؟

کنایه فردوسی‌پور به بابک زنجانی!

در آیتم ۹۰ درجه فردوسی‌پور به بابک زنجانی کنایه جالبی زد! به تازگی پروژه تجاری اداری خیابان ایران زمین واقع در شهرک قدس (غرب) تهران، متعلق به هلدینگ سورینت به دلیل نشست زمین و تخریب قسمتی از پروژه و خیابان‌های اطراف متوقف شد.

در این حادثه بخشی از ضلع شمالی پروژه تخریب و آسیب قابل ملاحظه‌ای به خیابان و خانه‌های اطراف وارد شد. همچنین براثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان در مجاور قطعه زمینی به وسعت ۵ هزار متر مربع با عمق ۴۰ م‌تر، نشست کرد و همچنین ترک‌های عمیقی در سطح خیابان و دیوارهای ساختمان‌های اطراف پدیدار شد.

این اتفاق باعث شد بار دیگر بابک زنجانی به تیتر رسانه‌ها تبدیل شود و البته فردوسی‌پور نیز با اشاره به این حادثه به مالک متمول راه آهن کنایه زد.
 
اعتراف تکان دهنده مولایی به درخواست مابقی رش. قهرمانی

قهرمانی گفت پنج میلیون طلب دارم، بازی را در‌آوردم ولی پولم را ندادند!؟
‌مولایی مربی بدنساز پرسپولیس در برنامه ۹۰ افشاگری تازه‌ای در مورد پرونده محسن قهرمانی انجام داد. وی گفت: قهرمانی خواست بقیه پولش را از راه‌آهنی‌ها بگیرم!
محمدرضا مولایی مربی بدنساز پرسپولیس که به عنوان مطلع در پرونده شکایت پرسپولیس از محسن قهرمانی به اظهارنظر پرداخت، خودش نیز ‌محروم‌ شد.

وی در مورد این اتفاق گفت: من گناهی ندارم و نمی‌دانم چرا مرا محروم کرده‌اند. من فقط تماسی دریافت کردم و هر چه شنیدم را منتقل کردم.

مولایی افزود: محسن قهرمانی با من تماس گرفت و گفت بخشی از پولی که باید راه آهنی‌ها به وی می‌داده‌اند مانده و ازمن خواست برایش این پول را زنده کنم!

وی تأکید کرد: آن زمان من در تیم استقلال بودم و سمتی در راه آهن نداشتم. تنها کاری که از دستم بر آمد این بود که به علی دایی اطلاع دهم. در جریان دیگر مسائل هم نیستم و نمی‌دانم چرا به خاطر این افشاگری‌ها خودم محروم شده‌ام.

ایلدروم: با آبروی پدرم بازی شد

در ادامه برنامه علیرضا ایلدروم کمک داور دیدار پرحاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان‌ گفت: انصافا اتفاق مشکوکی که در بازی با سپاهان رخ داد را به عنوان کمک داور بازی ندیدم زیرا تمرکزم برروی صحنه‌ای بود که مسئولیتم دیدن آن بود و مطمئن باشید اگر آن صحنه را می‌دیدم به داور بازی کمک می‌کردم.

وی افزود: یک جوان ۳۳ ساله هستم که سه سال است وارد لیگ شدم و اگر فیلم‌های بازی‌های سابق من را ببینید، متوجه می‌شوید بسیار کم اشتباه بوده‌ام.

کمک داور دیدار پرسپولیس و سپاهان‌ گفت: تا این لحظه حتی از فدراسیون فوتبال با من تماسی درخصوص ارایه توضیحات نگرفته‌اند اما من محروم شدم.

وی تصریح کرد: امروز با آبروی من و پدرم که از کمک داوران خوش نام فوتبال ایران بوده بازی شده؛ این آقایان به چه حقی آبروی من و پدرم را زیر سئوال برده‌اند. اگر متهم هستم باید مرا بخواهند تا از خودم دفاع کنم اما حتی یک کلمه هم از من توضیح نخواسته‌اند.

وی اظهار داشت: امسال کاندید لیست بین‌المللی بودم و یکی از بهترین سال‌های قضاوت خود را پشت سر می‌گذاشتم؛ اما آقایان این تصمیم را گرفتند. چگونه آبروی یک فرد را در جامعه می‌برند و من چگونه باید سر خود را بالا بگیریم؟
 
پیشنهاد منشوری فردوسی‌پور به مهاجم فولاد!

‌لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی فولاد به دلیل گل‌های زیادی که در لیگ امسال زده است، به برنامه ۹۰ رفت تا از موفقیتش برای مردم بگوید.
 
‌عادل فردوسی‌پور در گفت‌و‌گو با لوسیانو پریرا مهمان ویژه برنامه‌اش همزمان با نمایش شادی بعد از گل یار برزیلی فولاد درباره پشتک و وارو‌هایش پرسید که او گفت: «به این پشتک‌ها می‌گویند پشتک مرگ. من این کار را از بچگی‌هایم در برزیل یاد گرفتم. عادل در ادامه از مهمانش پرسید چرا به رسم برزیلی‌ها سامبا اجرا نمی‌کنی که او گفت: اتفاقا فکر خوبی است. چرا که نه. اتفاقا سامبا هم خوب بلدم. از گل‌های بعدی حتما! فردوسی‌پور بلافاصله گفت: ‌ای بابا منشوری شدی نگویی فردوسی‌پور گفت‌ها! راستی منشور اخلاقی را چه باید ترجمه‌اش کنند؟

پخش جنجال دایی و مایلی کهن در ۹۰

در بخشی از برنامه ۹۰ حرف‌های جنجال دایی و مایلی کهن پخش شد که در واقع تأسف‌بار بود، دایی از این که دو بار مایلی کهن را محکوم کرد حرف زد و مایلی کهن از فرار مالیاتی دایی و از دخالت دایی در بیشتر امورات گفت! دعوا و این حاشیه‌ها را‌‌ همان افرادی به راه انداختند که همواره منت اسطوره بودن و یا دلسوزی برای فوتبال را مطرح می‌کنند. از علی دایی گرفته که بسیاری او را نماد فوتبال ایران می‌دانند تا مایلی کهنی که همواره حرف از اخلاق و اخلاق گرایی می‌زند. هر دو هم در یک مورد مشترک هستند. اینکه خود را پاک می‌دانند و دیگران را ناپاک. هم علی دایی می‌گوید پشت پرده فوتبال ایران ناپاک است، هم مایلی کهن بار‌ها و بار‌ها این جمله را بر زبان آورده است.
 از افشاگری تا پخش درگیری جنجال دایی و مایلی کهن!
این در حالی است که رفتاری از این دو مربی پرمدعای فوتبال ایران شاهد بودیم که به هیچ عنوان با حرف‌های و ادعاهای آنان در یک راستا نبود. محمد مایلی کهن در شرایطی به علی دایی معترض و به سمت وی حمله‌ور می‌شود که سرمربی سرخپوشان در یک صحنه معتقد به اشتباه داور بود و نسبت به تصمیم قاضی میدان اعتراض کرد. از سوی دیگر در قبل این رفتار تند مایلی کهن، علی دایی نیز حق استاد بر شاگرد را به فراموشی سپرد و چنان مقابل مایلی کهن قد علم کرد که اگر داوران و عوامل کنار زمین حضور نداشتند، این دو مربی نامدار فوتبال ایران حسابی از خجالت یکدیگر درمی‌آمدند.
 
محمد مایلی کهن، سرمربی صبای قم که مسبب آغاز درگیری‌هایش با علی دایی بود، بعد از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی اظهاراتی ‌بر زبان آورد که برخی از مطالب مطرح ‌از سوی وی به عنوان یک مربی مدعی اخلاق مداری، جای پرسش و بحث ‌دارد. مایلی کهن به غیر از حملاتی که به علی دایی و اطرافیانش داشت، پایش را فرا‌تر از فوتبال گذاشت و از قوه قضائیه گرفته تا آموزش و پرورش و کلانتری‌ها را هم زیر سؤال برد. سرمربی صبای قم در شرایطی در مخالفت با علی دایی بر برخی ارگان‌های رسمی کشور تاخت که حتی در صورت وجود تخلف در این ارگان‌ها، افرادی نیز حضور دارند که پاک دست بوده و نسبت دادن رفتار و اشتباه احتمالی یک فرد به کل یک مجموعه خلاف موازین اخلاقی است که مایلی کهن دائما از آن دم می‌زند.

سخنان علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای

دوربین نود پس از جلسه روز دوشنبه کمیته اخلاق، با دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفت‌وگویی داشت که حجت الاسلام علیپور در این باره عنوان کرد: فعلا دستور موقت برای مته‌ان صادر شده و حکم قطعی نیست. مستندات مشاهده شده و دستور قطعی در آینده اعلام خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: محسن قهرمانی، کرمانشاهی و ایلدروم افرادی بودند که از فعالیت‌های داوری محروم شدند. محمدرضا مولایی و علی حاتم هم از پرسپولیس و منوچهر بادیه از باشگاه نفتون هم از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی محروم شدند و دلیل عمده محرومیت این افراد به غیر از داوران کتمان حقایق بوده است. ما فرصت‌های زیادی در نظر گرفتیم تا افراد صادقانه مسائل را بیان کنند تا جو تلطیف شود.

سپس مهدی تارتار روی خط تلفنی آمد و گفت: در زمان مربیگری من قهرمانی داوری بازی ما را نمی‌کرد، در لیگ دهم که من مربی بودم، هیچ داوری بحث برانگیزی را شاهد نبودیم.
مولایی روی خط آمد و عنوان کرد: من ظهر دوشنبه پیش شما بودم و شما گفتید من می‌خواهم این مشکل را در دایره‌ای محدود حل کنم، در این قسمت فردوسی‌پور نسبت به این صحبت واکنش نشان داد و گفت: تمام مشکل ما همین دایره محدود است و نباید چنین باشد.

علیپور در این باره گفت: من گفتم یا باید در محدوده فدراسیون فوتبال این مسئله را حل کنم و یا اینکه این مسئله با کمک دوستان و صحبتهای شاهدان این مسائل بطور کلی ریشه کن شود، اگر این مسئله در فدراسیون و با کمک شما حل نشود باید نفرات و افراد حقوقی دیگر به این قضیه ورود کنند.

یزدانی خطاب به علیپور گفت: گویا این مسائل مدرک مستندی ندارد، دو سال پیش مشکلاتی پیش امد و مستندات نیز وجود داشت ولی شما هیچ اقدامی نکردید ولی امروز شما ایلدروم را محکوم کردید!

براتی: رأی صادره مشروعیت ندارد

براتی کار‌شناس مسائل حقوقی فوتبال ایران گفت: این مسأله فقط در اختیار کمیته اخلاق است اما فدراسیون فوتبال ایران در چارت سازمانی خود عنوان کمیته اخلاق را ندارد. براتی در خصوص رأی صادره از سوی ستاد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال عنوان کرد: با این حساب رأی صادره هم پذیرفته نیست و صدور دستور موقت در دست ستاد اخلاق نیست.

وی در پایان یادآور شد: آقای کفاشیان می‌تواند به آسانی کمیته اخلاق فدراسیون را همین فردا راه‌اندازی کرده و اعضای آن را مشخص کند.
 
پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

‌پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین گل دو ماه اخیر کدام گل بود؟
۱ ـ  سمیر بکریچ ۲ ـ  تیموریان ۳ ـ  سیدصالحی ۴ ـ  صادقی ۵ ـ  رسول علیزاده ۶ ـ  ایمان موسوی که در پایان نزدیک ۵۴ درصد به تیموریان، ۲۹ درصد به سید صالحی و ۱۷ درصد به ۴ گزینه دیگر رأی دادند
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۶۱
انتشار یافته: ۱۸۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
همه این ماجرها تقصیر تیم استقلال است
پاسخ ها
نازنین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
خدای راست گفتی
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سپاهان یادت رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جالبه به پرسپولیس پیشنهاد شده، فصل پیش هم از تیم آقای دایی پول گرفته آقای قهرمانی...
همین فصل هم بازی پرسپولیس تراکتور کاملا واضح بازی برای پرسپولیس درآورده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا حرف بیخود میزنی؟ تنها تیمی که حرفی ازش نبود استقلال بود، تیمای درگیر این ماجرا ، راه آهن و سپاهان بودن، تازه مربی فصل پیش راه آهن هم دایی بود
بازی این فصل پرسپولیس تراکتور هم خیلی مشکوک بود
ایرانی
| - |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری بیچاره آقای ایلدروم
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
مایلی کهن راستی این وسط چی میگه بابا همه میدونن چرا جلو پرسپولیس وقتی نتیجه میگیره میخای حاشیه بسازی والا در حد مربیگری پرسپولیس نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اسمی از استقلال نبود ولی همیشه گفته میشه مربیش پای ثابت مافیا وتبانیه ما در جایگاهی نیستم که قضاوت کنیم ولی سالهاس که این شائبه وجود داره امیدوارم روزی پشت پرده فوتبال ایران برملاشود هر چند امید دور و درازی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
بدبخت
چون تو آسيا راهتان نميدن عقده اي شدين
همينجور ادامه بدين شايد چندسال ديگه رنگ آسيا را ديدين
hosein
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جالبه هر وقت قرمز ها باختند همه تقصيرها به گردن داور و اين و آن! ولي وقتي مي برند همه خوب هستند بس كنيد تاكي ميخواهيد قبول كنيد كه ضعيف هستيد آقايان مشكل اصلي سرمربي بي تجربه تيم هست و بس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
قلعه نوعی که هر بار با استقلال یا سپاهان رفته آسیا ، یه دسته گل به آب دادن برگشتن، یا اون منصوریان استقلالی که یه بار بهش مسئولیت تیم ملی سپردن با اون حافظه ضعیفش تو کارت زرد ها آبرو ایران بردن ، نکنه یادتون رفته ؟؟؟
4
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
توصیه پدرانه من به شما پرسپولیسی ها این است که زندگی را از زودپز یاد بگیرید که در این گونه مواقع سوت می زند!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
با این نوشته میخواستم شما استقلالیها را اعصبانی کنم بابا شما برید تو اسیا چهار تا بخورید خدای تا این جا هم شانسی رفتید باید درک کنید تیم های شرق اسیا از ما قویتر هستن از گروه تیم های عربی بالا رفتن خوشحالی نداره
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جنجال مایلی کهن کار خودش رو کرد و پنالتی پرسپولیس روی خلعتبری گرفته نشد
hadi
| - |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اصلا اينجور نيستش تقصير پرسپوليس هستش با اون تيمش خاك بر سر پرسپوليس با اين تيمش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
آخه چه ربطی به استقلال داره.دنبال اصل قضیه باشید.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
این فوتبال رو باید برا سالها تعطیل کرد . از نوزادان تازه متولد شده برنامه ریزی کرد . والا ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
وقتی پای علی دایی و تیم پارسالش هم گیره باید در این فوتبال رو تخته کرد، شاید خود دایی داور رو نخریده ولی پارسال از کادرش یکی این کارو کرده برای راه آهن...
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
کاملا موافقم
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ا..قهرمانی اینم مدرک...خجالت خجالت..
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
تقصیر سپاهان هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اصلا شما حرف از سپاهان شنيدي ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اقای قهرمانی پارسال تو دربی 4-3 تا پنالتی پرسپولیسو نگرفت مظنه هر پنالتی رو باید از مسئولای استقلال پرسید!!!
پاسخ ها
66666
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
فقط داوری نیست مظنه خرید بازیکنای حرف روهم باید ازشون پرسید!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
داور دربی فقط خارجی
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آخه اون روز مربی پرسپولیس دائی نیود اون موقع باید به نفع را آهن میگرفت که گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
3-4 تا چیه. 7-8 تا شایدم بیشتر
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نه بابا راست میگی؟
اینجاست که میگن شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
بدبخت لنگی توهم زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
مگه پنالتی بال بوده؟
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
موندم عزیزانی که بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان از قهرمانی طرفداری میکردن و میگفتن بش تهمت زدن الان چی میخوان بگن؟
حالا قهرمانی رو ولش کن که خودشو بسته بود به امام رضا و میخواست شکایت کنه شدید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
شما الان بیطرف بودی؟ !!!!
الان هم میگم اونی که یک پاش میلنگه ع د هست و بس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
حکم کمک داور ومولایی مشخصه روهوا صادر شده والا اگه مولایی تقصیر داشت که خودش نمیومد افشا کنه دایره محدود یعنی یه سری بیگناه که محروم میشن اقای علیپور چرا پرونده قلعه نوعی رو پیگیری نکردی در ضمن اگه دایی اونموقع اومده موضوع 5ملیونو گفته دیگه نیاز بود مولاییم پاشه بیاد بگه؟!
پاسخ ها
اکبری
| - |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا باید قهرمانی با مولایی تماس بگیره، به جز اینه که اینا با هم سر و سری از قبل داشتند ؟؟؟
کوروش
|
United States
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
پس بنا براین قهرمانی های استقلال و سپاهان کاملا مشخص شد پفکی و باناداوری بوده است مرد باشید مثل ایتالیا این تیمها را کسر امتیاز کنید و ب دسته اول بترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
ما طرفدارهای استقلال دسته سه روترجیح میدیم چون با جو اونجا اشنایی دیرینه داریم!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چه ربطی به سپاهان داره برادر من؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
قهرمانی های استقلال پفکی بود . تنها جام کاملاً حقیقی ، جام ولایت شما لنگیا بود لابد
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سپاهان و استقلال حالاحالاها تا این داورا هستن قهرمانه ..نوبتی هم شد که ناراحت هم دیگه نباشن ...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
باید بازی مجدد برگزار شود
یاداشت
|
United States
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
برای همه مردم ثابت شده که کل فوتبال ایران فاسده. اقا تعطیلش کنید . بزار رو رشته های دیگه سرمایه گزاری کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
اونوخت فک میکنی رشته های دیگه از این فساد مصون می مونند ؟ چه خیال باطلی
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
برنامه که تموم نشده شما گزارش رو تو سایت گذاشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
آقاي ناشناس با پرچم آمريكا تو هم هر هفته همين نظر را ميدي ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چرا عکس پرچمش امریکاست؟
از امریکا پیام میده؟؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟