بازدید 1281

تیموریان:ترجیح می دهند خطری تهدیدم نکند

کد خبر: ۳۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۹ 01 February 2009
یک سوال بزرگ ذهن آنهایی که جزئیات ترکیب تیم ملی را زیر نظر دارند و آن را به دقت بررسی می کنند به خود مشغول کرده است.

به نوشته سرمایه، بعد از بازگشت کریم باقری و قرار گرفتن او در ترکیب اصلی سرنوشت آندرانیک تیموریان ستاره جوان و سرشناس فوتبال ایران که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده بازی می شود چه خواهد بود؟

از جواد نکونام آماده نمی توان گذشت و کریم باقری هم نیامده تا روی نیمکت بنشیند. آیا این وسط آندرانیک جوان که سابقه حضور در جام جهانی را دارد و در لیگ برتر انگلیس هم عضو فولام است باید قربانی شود؟ خودش از رقابت نمی ترسد.
---
علی دایی، کریم باقری را به تیم ملی دعوت کرده و از او در پست تو استفاده می کند.
بله، این چندوقت زیاد شنیدم که با آمدن کریم باقری جایگاه من به خطر خواهد افتاد اما پست من با او فرق می کند. در ضمن من کاری به بزرگی نام ها ندارم. من کار خودم را می کنم؛ با هر بازیکنی رقابت می کنم. مطمئن هستم اگر دوباره به اوج برگردم کادر فنی تیم ملی به راحتی از کنار نامم عبور نخواهد کرد.

اما تو هم اکنون در فولام بازی نمی کنی.
بله، بازی نمی کنم اما مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است و الان آماده آماده هستم و حتی امید زیادی دارم که حتماً نظر کادر فنی را به خودم جلب کنم و دعوت شوم.

تو حتی فرصت هماهنگی با تیم دایی را هم از دست دادی.
کنار اکثر این بچه ها بازی کرده ام و شناخت لازم را دارم. به هر حال من فقط بازی امارات و کره را از دست دادم.

این مصدومیت حسابی تو را عقب انداخت.
بالاخره این هم جزئی از فوتبال است و باید حقایق را پذیرفت. حالا من فقط زمان می خواهم تا خودم را اثبات کنم.
اگر این فرصت در فولام یا تیم ملی به من داده شود مطمئن باشید دوباره به روزهای اوج برمی گردم و نظر کارشناسان را جلب می کنم.

هفته پیش در لیست 18 نفره فولام هم نبودی.
بله، درست است. آنها ترجیح می دهند هیچ خطری از جانب مصدومیت دوباره مرا تهدید نکند. به هر حال منتظر هستم تا مربیان فولام هر زمان که تشخیص بدهند من را به زمین بفرستند. در تلاشم در تمرینات خودم را به آنها نشان دهم.

شرایط تیم چطور است. رتبه یازدهم برای فولام مناسب است؟
بله، از تیمی در سطح فولام بیشتر از این انتظار نمی رود. ما حتی فراتر از انتظار ظاهر شدیم. البته دو هفته است که می بازیم اما این باخت ها هم از روی بدشانسی بوده وگرنه تیم خوبی داریم و در هفته های آینده می توانیم نتایج خوب گذشته را تکرار کنیم.

البته با آندو تیموریان.
(باخنده) اگر اینطور شود که عالی است.

با همین رتبه لیگ را تمام کنید خوب است.
سعی ما این است بتوانیم به لیگ های اروپایی صعود کنیم. کار راحتی نیست و باید خودمان را تا رتبه های بالای جدول بالا بکشیم. تمرکز ما روی صعود به جام یوفا است و به خاطر آن باید تا رتبه های پنجم و ششم بالا بیاییم.

قصد جدایی از فولام را نداری؟
من یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. می خواهم در اروپا بمانم و تمام تلاشم را می کنم این اتفاق بیفتد. در انگلیس راحتم و زبان را یاد گرفته ام. بنابراین ترجیح می دهم همین جا بمانم.

به تیم های بزرگ لیگ برتر فکر می کنی؟
چرا که نه، آدم با آرزوهایش زنده است. اما فعلاً سن و سال زیادی ندارم و باید خودم را در همین تیم اثبات کنم و بعد چشم به پیشنهادهای بهتر داشته باشم.

طلبت را از ابومسلم گرفتی.
در این مورد صحبت نکنیم بهتر است. ممنون.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار