بازدید 6005

اثر انگشت، راز سرقت 40 ميليوني را فاش مي‌کند؟

کد خبر: ۳۵۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲ 09 October 2013

رئيس کلانتري 147 گلبرگ از بررسي پرونده‌اي در مورد تعيين نقش متهمي در يک سرقت 40 ميليوني از يک منزل خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرگرد حسن نورآبادي، در تشريح جزئيات اين خبر با بيان اينکه درچهارم مهرماه امسال‌ مردي به نام «مسعود» به همراه فرد ديگري به نام «حسين» به کلانتري 147 مراجعه کرد، گفت: شاکي اين پرونده «مسعود» هنگام بازگشت به منزلش متوجه شد که در آپارتمانش باز و چراغ اتاق‌خواب روشن است و مبلغ 30 تا 40 ميليون تومان طلا و جواهرات از وي به سرقت رفته است.

وي با بيان اينکه «مسعود» در ادامه اظهاراتش عنوان داشت که روزگذشته، چند مرد براي نظافت به منزل وي آمده بودند که يکي از آن افراد «حسين» است، گفت: مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد که به اين فرد (حسين) مظنون است.

رئيس کلانتري 147 گلبرگ با بيان اينکه ماموران از متهم بازجويي کردند که وي عنوان داشت با فرد ديگري به نام «شهرام» براي «مسعود» اثاثيه‌اش را به پارکينگ منتقل کرده‌اند، گفت: حسين عنوان کرد، هنگامي که «مسعود» منزل را ترک کرده، مجدد در ساعت 17 عصربه منزل وي وارد شدند.

نورآبادي با بيان اينکه با توجه به نوع سرقت، اکيپي از کارآگاهان تشخيص هويت پليس‌آگاهي براي اثربرداري به منزل مالباخته اعزام شدند، گفت: براي تطبيق اثر انگشت متهم با نمونه‌هاي پيدا شده، در حال حاضر اين متهم در اختيار پايگاه چهارم پليس‌آگاهي تهران‌بزرگ قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری