بازدید 5377

گزارش تمرين استقلال

کد خبر: ۳۵۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲ 09 October 2013
محروميت محسن قهرماني داور بين‌المللي کشورمان به سوژه بازيکنان استقلال در تمرين ديروز تبديل شده بود.

تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به نقل از تسنيم، چمن کمپ امروز کوتاه شده بود با اين وجود امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال از مسئولان خواست چمن را کوتاه‌تر کنند.

*همانند روزهاي گذشته 6 ملي‌پوش استقلال يعني جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، هاشم‌ بيک‌زاده، اميرحسين صادقي و پژمان منتظري به همراه محمد قاضي، احمد جمشيديان، جي‌لويد ساموئل، فردين عابديني و سيدحسين حسيني غايب بودند. همچنين گوران لاوره که در تمرين روز گذشته با مصدوميت جزئي کواجه شده بود امروز در تمرين حضور پيدا نکرد.

*در حالي که ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال عنوان کرده بود که جي‌لويد ساموئل بايد در تمرينات شرکت کند، اين اتفاق نيفتاد.

*تمرين استقلال با سوت مجيد صالح آغاز شد و بازيکنان پس از صحبت‌هاي کوتاه او در اختيار مربي بدنساز اين تيم قرار گرفتند. بازيکنان بعد از تمرينات کششي و عبور از موانع به آقاوسط پرداختند. پس از پايان اين بخش از تمرين مجيد صالح تمرينات ويژه‌اي را براي بازيکنان در نظر گرفت به طوري که يک مدافع را جلوي دروازه‌بان قرار داد و از ساير بازيکنان خواست يک‌به‌يک از مدافع مقابل خود عبور کنند و به سمت دروازه شوت بزنند.

*فرهاد مجيدي کاپيتان استقلال امروز با آبي‌پوشان تمرين نکرد و زيرنظر امير حاج‌قاسم مربي بدنساز اين تيم به تمرينات اختصاصي پرداخت.

*ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال از نامشخص بودن تاريخ بازي استقلال در جام‌حذفي ناراحت بود و عقيده داشت چرا سازمان ليگ در حالي که تاريخ بازي استقلال را مشخص نکرده اقدام به انتشار برنامه مسابقات کرده‌ است؟

*منصور پورحيدري و سيروس دين‌محمدي در تمرين ديروز آبي‌پوشان حضور داشتند. همچنين 30 هوادار از نزديک نظاره‌گر تمرين بودند.

*حميد بابازاده مربي دروازه‌بان‌هاي استقلال تمرينات اختصاصي را براي دروازه‌بانان به خصوص مهدي رحمتي در نظر گرفته بود. در اين بخش از تمرين دروازه‌بان اول استقلال از آمادگي بالايي برخوردار بود.

*محروميت محسن قهرماني به سوژه تمرين آبي‌پوشان تبديل شده بود و بازيکنان درباره اين مسئله نظرات مختلفي داشتند.

*مهدي رحمتي و پژمان نوري با فرزندان خود در تمرين حاضر شده بودند.

*دکتر امين نوروزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم درباره مصدوميت محمد قاضي و احمد جمشيديان اظهار داشت: قاضي همچنان مشغول فيزيوتراپي است و به زودي در تمرينات شرکت مي‌کند. همچنين جمشيديان نيز مشکل خاصي ندارد و به دليل تقويت خود صبح و بعدازظهر تمرينات ويژه‌اي را انجام مي‌دهد.

تمرينات استقلال فردا نيز صبح و بعدازظهر انجام مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات