ناظمی:پرسپولیس دست ما را خوانده بود

کد خبر: ۳۵۱۹۱۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶ 18 October 2013
|
5575 بازدید
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: برای استفاده از ضد حملات برنامه داشتیم اما پرسپولیس دست ما را خوانده بود و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی در نشست خبری پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس که امروز جمعه رقم خورد در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: پرسپولیس بهتر از ما بود و بازی را برد. می توانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم اما این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس از ما بهتر بود و توانست به پیروزی برسد.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی کنم اما آنطور که همکارانم گفتند گل اول در موقعیت مشکوک به ثمر رسید.

افشین ناظمی خاطرنشان کرد: ما آمده بودیم تا بتوانیم با استفاده از ضد حملات به دروازه حریف نزدیک شویم اما پرسپولیس دست ما را خوانده بود و فضاها را بسته بود. با این حال ما تیم همیشگی نبودیم و در مقابل پرسپولیس نمایش بهتری داشت و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به شعارهایی که تماشاگران پرسپولیس علیه داماشی ها دادند گفت: از آقای حسن زاده می خواهم فیلم این دیدار را مجددا تماشا کند و با این فحاشی ها برخورد کند. اینطور نباشد که فقط فیلم بازی های داماش در رشت را ببینند و با ما برخورد کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...