بازدید 28028

عربستان سعودي، پشت پرده شهادت سربازان و پاسداران ايراني

بي‌گمان خون جوانان ايراني پايمال نخواهد شد و ايرانيان همچنان در برابر انيران سربلند و پيروز خواهند شد، مرزهاي ايران را تفنگداران ايراني با خون سرخ خود پاسداري خواهند كرد.
کد خبر: ۳۵۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵ 29 October 2013
دو حادثه خونين در كمتر از دو هفته در شرق و غرب ايران، باعث شد تا شماری از پاك‌ترين فرزندان اين آب و خاك در دايره كينه و حقد وطن‌فروشان، شربت شهادت بنوشند و خانواده‌اي بسياري داغدار شوند.

به گزارش «تابناك»، هر چند نيروهاي امنيتي، اطلاعاتي و نظامي كشور با اشرافي كه بر مسائل امنيتي در منطقه دارند، صدها نوع از اين توطئه‌ها را خنثي كرده‌اند، ‌به سرانجام رسيدن برخي از اين طرح‌ها، نشان از زيادي آنها و حضور يك سازمان اطلاعاتي خاص پشت سر آنهاست.

آنچه دو هفته پيش در منطقه كردستان و روز گذشته در منطقه سراوان روي داد، در واقع ادامه بازي خونين وهابيون سعودي با ايراني‌هاست؛ بازي‌ كه هر هفته جان صدها تن از شيعيان را در عراق مي‌گيرد، شيعيان را در لبنان و سوريه هدف بمب‌هاي پر از حقد و كينه خود قرار مي‌دهد و اكنون كه خاندان آل سعود، مزه شكست را در سوريه، عراق و لبنان چشيده‌اند و مي‌بينند كه ايران و آمريكا در حال برقراري رابطه‌اي اندك هستند، تروريست‌هاي خونريز، كج‌فهم و ديوانه، خود را راهي ايران مي‌كنند تا به زعم خود از ايران انتقام بگيرند.

همه شواهد ‌حاكي از آن است كه آنچه در منطقه كردستان روي داد، با حادثه سراوان ارتباط دارد. در درگيري‌هاي سال گذشته گروهك تروريستي پژاك در منطقه كردستان، افراد دستگير شده اعتراف كردند كه در سازمان امنيتي بلك‌واتر آمريكا آموزش ديده و هزينه اين آموزش‌ها و تسليحات آنها را هم عربستان سعودي و شخص بندر بن سلطان پرداخته است.

آنچه عبدالمالك ريگي معدوم در اعترافات خود گفت نيز گوشه‌اي اندك از بسياري بود كه آل سعود و آل نهيان و آل‌ثاني براي از بين بردن ايرانيان تدارك ديده‌اند. سعودي‌ها كه اين روزها در كنجي خزيده و ميلياردها دلاري را كه در سوريه هزينه كرده بودند بر باد رفته مي‌بينند، به زعم خود مي‌خواهند از ايران انتقام بگيرند!

سعودي‌ها بی‌گمان سربلندي بشار اسد و دولت و ارتش سوريه در سركوب گروهك‌هاي تروريستي و يافتن دست برتر در برابر جريان تكفيري را ‌ناشي از حمايت بي‌قيد و شرط ايران از نظام حاكم بر سوريه مي‌دانند و چون دستشان به جايي بند نيست، بزدلانه ‌باندهاي ترور خود را دوباره فعال مي‌كنند تا در ايران ناامني ايجاد كنند؛ اما آنچه آنها نمي‌دانند، سرشته شدن ايرانيان به روح مقاومت، مردانگي، ايستادگي و جان دادن در راه وطن است؛ امري كه آل سعود در پناه دلارهاي خونين نيز نتوانسته آن را به دست بياورد و هر يك از فرزندان عبدالعزيز براي حفظ جان خود ارتشي تدارك ديده است كه اين ارتش در برابر شبه‌نظاميان حوثي در يمن شكست سنگيني را متحمل شد.

در اينجا لازم است‌ سازمان‌هاي اطلاعاتي و امنيتي، اين افراد حقير و هم‌فكران آنها را در كشور مورد پيگرد قرار دهند. بدون شك مسامحه با وهابيوني كه كشتن شيعيان و ايرانيان را لازمه ورود به بهشت و رسيدن به حورالعين مي‌دانند، بيش از اين كافي است و بايد اين جماعت بدانند كه در كاخ‌هاي خود نيز ايمن نخواهند بود.

فراخواندن كاردار پاكستان و ارائه نامه اعتراضي به وي سودی ندارد. حكومت پاكستان دايره قدرتش به پايتخت، برخي شهرها و در نهايت نيز پايگاه‌هاي نظامي‌اش محدود مي‌شود و بيش از اين كنترلي بر خاك اين كشور ندارد، كما اينكه فساد در سيستم اطلاعاتي و امنيتي اين كشور بيداد مي‌كند و افسران اين كشور را مي‌توان با مشتي دلار خريد.

از سوي ديگر نبايد فراموش كرد دولت جديد پاكستان با كمك چند ميليارد دلاري آل سعود به قدرت رسيده ‌و كاملاً با رياض هماهنگ است؛ بنابراين، بايد سفير و يا كاردار آل سعود در تهران را فراخواند و علاوه بر اعتراض شديداللحن به رفتار دولت اين كشور در حمايت از گروهك‌هاي تروريستي در ايران، نسبت به كاهش و يا قطع روابط با اين كشور نيز اقدام كرد.

بی‌گمان خون جوانان ايراني پايمال نخواهد شد و ايرانيان همچنان در برابر انيران سربلند و پيروز خواهند شد، مرزهاي ايران را تفنگداران ايراني با خون سرخ خود پاسداري خواهند كرد. خاندان «آفت زده» آل سعود نيز دير يا زود گرفتار خشم ايراني‌ها خواهند شد. دستان بلند ايران در همه‌ جاي خاورميانه هست و تاكنون نيز نخواسته افراد بي‌گناه را آماج گیرد؛ ‌اما سعودي‌ها آن اندازه شكاف اطلاعاتي دارند كه بتوان ضربه‌اي جانانه به آنها وارد كرد و به آنها نشان داد كه امنيت نمي‌تواند تنها براي يك طرف باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷۵
انتشار یافته: ۱۱۹
عربستان از نزدیکی ایران و امریکا عصبانی است شاید از این به بعد با استفاده از وهابی ها کارهای بدتری را انجام دهد
دولت باید مراقب باشد
پاسخ ها
الف ر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
بايستي مسببين چه مستقيم چه غير مستقيم تاوان خون جوانان را بدهند مردم قاطعانه حمايت ميكنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
كاملا درست گفتيد عربستان و رژيم اسرائيل با هم هماهنگ شده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
باید مواضع تروریستها در پاکستان طوری بمباران شود که درس عبرتی باشد برای بقیه که خیال باطل به سرشان نزند.... برادران سپاه منتظریم
كورش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
آمريكا در هرصورت با ما دشمنه چون ما با اسرائيل ظالم و جنايتكار دشمنيم . اون خوبي مارو نمي خواد فقط دوست داره ما مصرف كننده باشيم . گول نخوريم
باید مقابله به مثل کرد . زیادی خیالشون راحته و داره بهشون خوش میگذره
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
باید با عقل و منطق تصمیم گرفت نه با هیجان.باید کاری کرد که متوجه نشند که چی شده و کی بوده.باید باهاشون بازی کرد اما به شیوه درست تر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
باید درسی به تروریست ها داد تا دیگه هیچ کدومشون با هر قیمتی راضی به اقدام علیه ایران و ایرانی نشوند.
قطع كامل روابط باعربستان بهترين راه وخواسته بسياري ازمردم آگاه ايران است
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
قهر کردن که راه حل نشد....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
قهر نکنیم ولی یه بلایی سرشون بیاریم که روزی صد بار آرزوی مرگ کنن
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
قطع کامل روابط در این حالت یعنی انفعال. ایران باید از راه مذاکره و غیرمذاکره به عربستان بفهمونه که حمله به امنیت ایران تبعات داره برای اونها.
آفرین تابناک.
سرشته شدن ايرانيان به روح مقاومت، مردانگي، ايستادگي و جان دادن در راه وطن...
و جان دادن در راه وطن..
و جان دادن در راه وطن..
پاسخ ها
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
..... و هزار بار جان دادن در راه وطن .......
به یاری خدا وهابیت خبیث نابود خواهد شد چرا که بنیان آن بر قتل و تجاوز و تعدی بر حقوق حقه انسانهاست.و دولت نامرد سعودی نیز تاوان سختی بابت کینه توزی با ایرانیان و همراهی با ظالمان و ستمگران شناخته شده عصر حاضر خواهد پرداخت. انشاءالله
به اميد روزي كه انتقام اين خونهاي به ناحق ريخته شده را از اين تكفيريهاي كثيف و وهابيون كم فهم بگيريم و حداقل تسكيني باشد بر دل داغديده خانواده هاي عزادار . هر چند كه تمام ايرانيهاي وطن پرست داغدار اين جنايت كثيف مي باشند.
باید طعم ویرانی ترور و نامنی را این تروریست ها ودر خانه خودشان حس کنند تا این قوم جاهل و سفاک بیش از این در کشتار انسان های بی گناه فتواهای شیطانی صادر نکنند . و بدانند که این حماقت هایشان روزی گریبان پلید شان را خواهد گرفت
سعودي‌ها بايد ضرب شست ايراني‌ها را در قلب رياض احساس كنند
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
درود به شرفت هموطن عزیز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
عربستان باید بداند ایرانی با غیرت است پایش بیفتد به خونخواهی برادرانمان ریاض را با خاک یکسان میکنیم
سلام ابتدا" به خانواده محترم شهدا تسلت عرض میکنم ، بنظر بنده ما باید پاسخ سخت و دندان شکن به حامیان این گروهک ها نشان دهیم باید ماهم مرزهای کشورهای حامی این تروریستها را ناامن کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
نا امن شدن مرز همسایگان به ما هم لطمه می زند.بهتر است پاسخ کوبنده تری بدهیم.
مقاله دقیقی بود
ما ايراني ها اهل تروريست و مقابله به مثل اين چنيني نخواهيم بود به اميد خدا هر كس كه به ناحق دستش به خون انساني آلوده است رسوا و بي آبرو خواهد شد.
تنها راه مقابله با اين اراذل بهبود رابطه با جهان و عدم ايجاد بستر براي اين تفرقه افكن ها هست.
همين حالا هم كه چيزي نشده آل سعود به ترس و وحشت افتاده از اين بهبود روابط و داره خودش رو به هر دري مي زنه كه ايران منزوي باشه.
و اين در حالي است كه عده اي تو ايران هم ندانسته دارن به روابط ايران با خارج صدمه مي زنن.
نرمش قهرمانه اينه كه بين دشمن و دشمن تر ، دشمن انتخاب شه و با اون مشكلات رفع شه تا دشمن تر هم به موقع به حسابش رسيدگي شه .
ممنونم از تحلیل به جا و مناسبت تابناک عزیز به وقتش آل سعود که همانا از نسل ابوسفیان ها و ابولهب ها هستند که با شیطان عهدی ناگسستنی بسته اند.
باید عربستان را ترکوند. ممنون
موقع آن رسیده تا در تشخیص دشمنان واقعی بیشتر تامل کنیم
نباید از خون برادرانمان براحتی بگذریم.خدالعنتشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
یه چند نفری به همه منفی دادن من که نمیفهمم میشه توجیح کنن
سلام،سازمان اطلاعات ايران بايد خط درگيري را به كشور عربستان ببرد تا قدرت ايران را متوجه بشوند به آل سعود زيادي بهاميدهيم
بايد در مرزها با وسايل و يا تشعشعاتي كه براي مردم داخل مشكلي ايجاد نكنه و از لحاظ سياسي هم برامون دردسر درست نكنه هركس رو كه مي خواد غير قانوني وارد ايران بشه تهديد كرد . جوري كه ديگه جون جووناي نازنين ما راحت از بين نره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
فیلم هندی زیاد نگاه مکنی
خدا یاور پاسداران و حافظان این بوم باد
دولت ما باید به شدت با توطئه های خونین برخورد شدید کنن تا دیگه به ایران چپ نگاه نکنن.
پس از برقراري رابطه مشروط با آمريكا به خدمت عربستان هم خواهيم رسيد
سلام درود خدا بر شهیدان راه حق.
خدا رحمتشون کنه زنده باد ایران مرگ بر تامین کنندهای مالی وهابیون و سلفی ها
چرا ما نیروها و سربازهای کشور رو تا دندان مسلح نکنیم که حتی کسی جرات نکنه به مرز نزدیک بشه آیا اعتراض فایده ای داره نیروهای مسلح باید پایگاه زرهی قوی در منطقه داشته باشند نه با چند تا وانت کاربرد شخصی فقط رنگ میشن به عنوان خودرو نظامی استفاده میشن این سربازا واقعا جونشون ارزش نداره
نه اتفاقاً باید از پاکستان درخواستی نداشته باشیم چون انجام نمیدهد
باید ساکت و آروم هراز چندگاهی عملیات درون مرزش و همچنین از طریق هوایی داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آقا این پهپاد هایی که سپاه گفت درست کرده برای رصد فعالیت های مرزی پس کجاست؟ پس کی میخوان استفاده کنن؟
ما منتظر عملیات متقابل سپاه قدس هستیم. اینها باید ماستشون رو کیسه کنند
خدا سزاي جنايتكاران و مزدوران را بدهد.مرگ بر وهابيون و جريان تكفيري
متاسفانه در منطقه اي زندگي مي كند كه دوست قابل اعتمادي حتي در ميان سران كشورهاي اسلامي ندارد. در اين شرايط بايد با سياست تنش زدايي و در فضايي آرام رقباي متحجر منطقه اي را در برابر قدرتهاي بزرگ قرار دهيم و ضربات نرم مهلكي وارد كنيم
درود بر تابناک عزیز که باز هم جانانه گفتی. باید و صد البته باید و باید مانیز همانند خود آنها از نیروهای نفوذی خود استفاده کنیم و ضربه های مهلکی به سردمداران آنها وارد کنیم تا درس عبرتی برای آنها باشد چرا که اگر دیر بجنبیم ممکن است این آفت همانند سوریه ما را زمین گیر کند.
اینان با اجازه و اشاره اربابان آمریکاییشان برای گرفتن امتیاز از ایران بر سر میز مذاکره اقدام به حمله میکنند. و ریشه اصلی ترور را باید در خانه شیطان بزرگ جستجو کرد.
در تمام جنایات خاورمیانه بخصوص در مناطق شیعه نشین و هرجا کشتار دسته جمعی صورت میگیرد و تعدادی ازشیعیان به قتل میرسند، دستان سران جنایتکار و خائن سعودیها توی کار است! اگر جواب دندان شکنی به این جنایتکاران سعودی داده نشود، ترس دارم که خدای نکرده شاهد تکرار این جنایات در شهرهایمان بدست این از خدابیخبران کثیف، جانی، خائن سعودی در آینده باشیم. خدا لعنتشان کنه انشاءالله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اینهمه جنایت در عراق و سوریه هرروزه میکنن وقتشه جوانان این کشورها میدان بازی رو ببرن تو زمین خود عربستان
این شهیدان همگی فرزندان و برادران من بودند.
به خون پاک فرزندان و برادرانم قسم دشمن ملحد را قصاص خواهم کرد.
يك گوش مالي نيازاست. هرچنددرسوريه وجنگ باصدام آنان گوش مال شدند ولي مثل اينكه يادشان رفته .
دنیا محل عبرت است ولی نمی دانم چرا ما انسان ها عبرت نمی گیریم:
حکام عربستان باید از سرنوشت ظالمی چون صدام عبرت بگیرند.به وضوح مشخص است خدواند از خون مظلوم نخواهد گذشت.
به فضل خدواند شاهد اجرای عدالت در رابطه با جنایتکاران سعودی و اماراتی و بحرینی خواهیم بود.انشا...
باید با قدرت تمام جلوی این کوردلان احمق ایستاد حال هرشخص و مملکتی باشد باید چنان جواب دندان شکنی بخورند که دفعه ای دیگر چنین غلطی نکنند .
احسنت. من حاضرم بعنوان سرباز کوچکی برای اسلام، در راه احقاق حق و اعتلای خون این شهدای عزیز از جان ناقابل خودم بگذرم و برای ریشه کنی همیشگی این درخت فتنه ( آل سعود) گوش به فرمان ولی امرمان، قیام کنم
افرین تابناک اگر ما امنیت نداشته باشیم این سعودی های خون خوار هم نباید داشته باشن
بهترین متنی که در زمینه تحلیل حادثه تروریستی آدینه خوندم همین بود.
جناب روحانی و شمخانی میدونن با اینا چیکار کنن . به وقتش که سرمون حلوت بشه یک حالی به اینا میدیم زنده باد فرزندان دلیر ایران زمین
آنها کمر به نابودی نفوذ و اقتدار روزافزون ایران بسته اند؛ یقینا راه به جایی نخواهند برد.
امیدوارم که مسئولان نظام برخورد قاطعی با دست اندر کاران این اقدامات جنایت کارانه به عمل آورند.تا اندکی دل داغ دیدگان این فجایع دردناک و مردم داغ دار ایرانالتیام یابد.
کینه عربستان به ما یک کینه تاریخی هست و خیلی به مردم ما بد کردن
البته به لطف نیروهای اطلاعاتی و نظامی خیلی از این کینه ها و عقده ها خنثی میشه. اما باید کاری کرد که جرات این کار ها رو ازشون گرفت. که البته اون هم بوقتش مطمئنا انجام میدن.
تابی جون خوب اومدی
مثلا1نمونه از فوایدارتباط ما باعربستان سعودی کی میتونه نام ببره؟کلاکشوریه که با دلارهای نفتی گیرشون میادصرف ناامنی درایران،بحرین،سوریه وضربه زدن به حزب ا...مینمایند
ما لرها آماده ایم درس عبرت حسابی بهشون بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
شیرمی برار!
انگلیس هم از نزدیکی ایران به آمریکا ناراحت و عصبانی است چرا نمیدونم
دلارهای قطر وعربستان وامارات چند سالی که برای این جور مقاصد استفاده می شود تازگی ندارد از کمک اقتصادی تا نظامی بخصوص مناطق مرزی ؟
پر واضحه دست عربستان تو کاره... تابناک حرف دلمونو زدی... عالی بود... امیدوارم تمام این کارها عملی شه... تا خبر نیاد که انتقام گرفته شده ما دلمون آروم نمی شه... دلم الان پر از نفرته... باید عربستان رو از درون متلاشی کرد... دو تا حکومت هستن که اگه متلاشی شن دنیا یه نفس راحت می کشه... عربستان و اسراییل... دو حکومت افراطی و تروریست پرور...
از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات می خوایم ما رو با اخبار خوش هر چه سریعتر خوشحال کنن...
بنظر وقتشه كه سپاه يه چند تا از او چشمه مانور هاش و اقتدارش رو در مرزهاي ايران و عربستان به نمايش بذاره تا يه رزمايش واقعي رو نشون جهانيان بده والا با توبيخ و نمي دونم اعتارض و كاردار و سفير هيچي درست نميشهزودت بايد بهپاد هي بمب افكنشم بفرسته رو مرزها بخصوص مرز هاي پاكستان و افغانستان تا ببه انتقام خون اين سرباز هاي بي گناه و خانواده داغدارشون خاك منطقه رو به توبره بكشه الان همه اقتدار واقعي مي خوان نه حرف
خاندان آل سعود دشمنیشان با ایران کمتر از صهیونیستها نیست..
سر مار را بايد قطع كرد.
1-بجاي قطع روابط،از ابزارهاي ديگري جهت فشار بر عربستان استفاده شود
2-گفتگو با آمريكا بطور جدي پيگيري شود.ديديد كه ارتجاع عرب،اسراييل و افراد جاهل چقدر خشمگين شدند.
3-حكومت ايران يكبار براي هميشه مساله احترام به حقوق قوميت ها و مذاهب را بررسي کند.
4-اتحاد و همدلي بين كليه مذاهب و قوميتها تقويت شود از جمله برادران اهل تسنن،بلوچ،كرد،ترك،عرب،..
پس سپاه قدس چکار میکنه؟! بره انتقام بگیره دیگه
احسنت تابناک

انشالا که این وهابیون به بلای غیب دچار بشن با این همه وحشی گری .
بايد نيروهاي ال سعود دربحرين هدف قرارداد
عقلا باید مراقب جنگهای فرقه ای و کشته شدن بی گناهان باشند دنیای امروز دنیای ارتباطات و رسانه هست دیپلماسی بهترین راه اثبات حقانیت و جنگ بدترین راه نشان دادن برتری
عربستان از تحریمهای ایران سود زیادی برده، نمیخواد به راحتی این راه آسان درآمد زایی رو از دست بده، به اضافه اینکه در این راه کمک اسراییل رو هم داره
ای آل سعود،بترسید از خشم ملت سرزمین پارس،تمام پست ها و کامنت ها نظر مثبت خورده اند و تقریبا بدون نظر منفی.بترسید از روزی که این کلیک ها تبدیل به مشت های گره کرده و فریاد الله اکبر شود ...
کینه عربستان به ما یک کینه تاریخی هست و خیلی به مردم ما بد کردن
باید هر چه زودتر انتقام خون سربازان عزیز کشور ما در مقابل گرفته بشه ...
هر چند خون عزیزان ما ریخته شده است ویک قطره آن هم نباید ریخته شود ولی همین خون ها موجب رسوایی وهاب ها خواهد شد و ضمنا باید بدانیم که احساسی عمل نشود و سیاست ایجاب می کند به حرمت خانه کعبه و مرقد شریف رسول خدا و بقیع با سیاست مسئل را حل کرد .
می بایست برای دستگیرشون جایزه میلیونی وتجهیزات پلیس برزو بشه
مرگ بر دشمنان ایرانیان و ایران عزیز بخصوص وهابیون عربستانی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
بخصوص شاهان عربستان
اينها يه مشت كودك رو از بچگي روي مخ شون كار مي كنند كه شيعه ها بي دين اند و كشتن آنها به قيمت از دست دادن جان خود بهترين پاداش هاي اخروي رو خواهد داشت.
لذا با كمترين هزينه به اهداف كثيفشون مي رسند. اگر از الان جلوي اقدامات شون گرفته نشه بايد منتظر حضورشون توي مراسمات مذهبي در ايام محرم و صفر و در مراكز استان ها و حتي تهران هم باشيم و ... عواقبش رو نمي شه بيان كرد.
ممنون از متن خوبتون
عربستاني ها اين جنايتها را به جهت جلوگيري از نزديكي ايران با امريكا انجام مي دهند چون مي دانند در صورت رفع موان بين ايران و غرب هم سوريه را باخته اند و هم عراق را.لذا سعي در ايجاد بحران در كشور دارند تا نظام را وادار به گرفتن تصميمي غير منطقي كند. ما باييد هوشيار باشيم و دقيقا" عكس ان عمل كنيم. روح تمامي شهداي وطن شاد بخصوص اين چهارده شهيد والا مقام.
براشون داشته باشین در آینده
نیروهای مسلح باید بااقتدار وبه پشتوانه محکم مردمی پاسخ کوبنده درنابودی اشراررادرهرنقطه ای بدهند وسران دولتهای عربی نیز به خوبی میدانند پاسخ ایران چگونه می باشد .متاسفانه دولت پاکستان هم که درسالهای اخیر به دلیل دریافت کمک ازوهابیون فضای مناسب برای اقدامات تروریستها فراهم نموده باید بداند که پاسخگو وشریک جنایات آنهاست
مرگ بر وهابی های جنایتکار وتروریست ساخته استعمارانگلیس
باید یکبار برای همیشه جواب قاطع و دندان شکنی به سیستم اطلاعاتی پاکستان داد... مگر میشود این همه گروه وحشی در کشوری پایگاه داشته باشند و دولت و سیستم اطلاعاتی اون کشور خبری از اون نداشته باشه و قدرت برچیدن اونها رو نداشته باشه؟؟!!!
این وحشی ها از هر ابلیسی مثل سعودی و اسراییل و غرب و شرق حمایت شوند , تا حمایت پاکستان نباشه جرات استقرار در آن کشور را ندارند

باید حجت را بر پاکستان تمام کرد اگر هم توان مقابله با آن را ندارد باید مجوز بمباران هوایی تمام مواضع این گروههای شیطانی را به ایران بدهد.
اما سعودي‌ها آن اندازه شكاف اطلاعاتي دارند كه بتوان ضربه‌اي جانانه به آنها وارد كرد و به آنها نشان داد كه امنيت نمي‌تواند تنها براي يك طرف باشد.
اینو خوب اومدی
مرگ بر اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
الان چه ربطی داشت آخه؟
پست سر تمام جنایت های استان سیستان و بلوچستان دست وهابی های خائن طرفدار عربستان قرار دارد
دشمن دانا به ازذنادان دوست. دشمن دانا بلندت میکند. بر زمینت میزند نادان دوست روح شهدای عزیز ایران شاد
بابا جان فقط یک مشت آهنین کافی است ولی آنرا نشان بدهیم هر یک جوان ایرانی از کل فرزندان و شاه عربستان سعودی بیشتر می ارزد
باید سپاه مثل آن عملیاتی که چند روزه نسخه گروه پژاک را پیچید دوباره قبل از آنکه مساله شکل بگیرد کار انها را تمام کند.
می بایست همانند سایر کشورها تیم های تخصصی و نیروهای ویژه در مرزها مستقر باشند نه اینکه سربازان صفر به همراه اسلحه های سبک.
از خط لوله گازبه پاکستان صرفنظر کننید.چون لیاقت ان را ندارند.
واقعا عربستان پشت کشته شدن سربازهای بیگناه ماست؟
دمت گرم تابناك، اين نوشته لايك داره خدايى.
حالا كه ايران داره از انزوا مياد بيرون، اين جوجه تروريست ها و دست هاى وهابى طرفدارشون مثل سوسك سر و كله شون پيدا شده. ببينيم بچه هاى اطلاات و ارتش و سپاه چند مرده حلاج هستند در برخورد با انگل ها.
پيشانه مردانه همه اين عزيزان رو ميبوسم
این همه تو وزارت دفاع هزینه می کنید
با پهباد مرز ها رو کنترل کنید
و محل گروهک های تروریستی رو شناسایی کنید و از بین ببریدشون

با سربازهای مرزی جلیقه های ضد گلوله و امکانات پیشرفته ی الکترونیکی بدید

این ساده ترین راه هستش
هر که با آل علی درافتاد ورافتاد. باور نمی کنید خواهیم دید.
پاسخ ها
سیدمحمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
انشاء الله
یک تحلیل واقعا عالی هم در این سایت دیده شد.بدون غرض و مرض. حتی کامنت ها هم عالی بودند و از شما متشکرم.
تفنگم در دست و سرودم بر لب همه ایران را میبوسم..جاوید است ایران من..
خدا این تروریستها و حامیانشون رو لعنت کنه
به عربستاني ها بگوييد از ما عصباني باش واز اين عصباننيت سر به بيابانهاي خود بگذارد.
عزیزم گاز به پاکستان ندیم عربستان از خداشه. تأمین میکنه .باید جوابی در خور شأن وهابیون داد ماهم می تونیم در کشور آنها ناامنی ایجاد کنیم باید مقابله به مثل کرد
بابا اگر اشراف اطلاعاتی و قویترین ارتش خاورمیانه رو داریم پس باید یک ضرب شصتی بهشون نشون بدیم
سربازان گمنام جواب دندانشکنی به آنها می دهند.
ان شا الله
امریکا اینارو اموزش داده پس چرا با امریکا رابطه بر قرار کنیم
هیچ وقت به خاطر ریختن خون عزیزانمون نمیبخشیمشون.یه روز تاوان سنگینی رو پس میدن
مامنتظر پاسخ ارتش و سپاهیم.
بزرگترین دشمن ایران عربستان هست............
ال سعود همیشه دشمن ما بوده اند حال انرا اشکارتر کرده اند
باتشکر از تابناک بخاطر طرح موضوع؛ همه دوستان از سر دل سوزی و وطن پرستی اظهار لطف به مدافعین وطن داشتن، ولی هرعمل ما بایدو باز هم باید با تدبیر وتعقل باشد چرا؟؟ چون تاثیرآن قوی ودر طول زمان و ماندگار بماندواز شتابزدگی نیز پرهیز نمود.......
بزرگترین خطر برای تشیع ,فرقه وهابیون هستند. که منشاء آن آل سعود است .
من بعنوان یک بسیجی هر لحظه که رهبرم دستور بده حاضرم به جنگ این وهابی های کثیف برم.
سعودي ها دشمن شماره يك ايران عزيز در منطقه هستند و اين تحركات پوچ نشان از شكست وهابيون در برابر فرزندان ايران بزرگ است كه مزين به نام علي است
پاينده باد خاك پاك ايران
به نظر من بايد يك گوشمالي حسابي به عربستان داد.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات