بازدید 54407
رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری لهستان پایان یافت

لجبازی‌های آقای رئیس، مانع نواخته‌ شدن سرود ملی ایران در لهستان شد

تیم کشورمان در حالی با چهار مدال در رده سوم رقابت‌های جهانی لهستان قرار گرفت که کره شمالی با ده مدال حتی روی سکو هم نرفت. حسین رضازاده با اشاره به همین جدول معتقد است که کارکرد تیمش مثبت بوده که رده سوم را از آن خود کرده؛ اما آیا عملکرد ما که با هشت وزنه‌بردار، چهار مدال به دست آوردیم، بهتر است یا کره شمالی که با چهار ورزشکار ده مدال گرفته؟
کد خبر: ۳۵۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴ 28 October 2013
لجبازی‌های آقای رئیس مانع نواحته شدن سرود ملی ایران در ورشو شد‌‌آخرین روز رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری‌ برای ورزش کشورمان خوش‌یمن بود. ملی‌پوشان جوان کشورمان توانستند‌ با‌ چهار مدال، آبروی وزنه‌برداری ایران را بخرند؛ هرچند لجبازی‌های مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری، منجر به این شد که در طول دوازده روز برگزاری این رقابت‌ها، سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری رقابت‌ها نواخته نشود و همین ‌طور عنوان «قوی‌ترین مرد جهان» که چند سالی‌ است در اختیار ایران بوده، از کفمان برود؛ مسأله‌ای که البته به ‌هیچ‌ ‌وجه حسین رضا‌زاده و دوستانش در فدراسیون وزنه‌برداری زیر بار آن نمی‌روند.

به گزارش «تابناک»، آمارسازی و اتکا به آمار، البته موضوعی است که در هشت سال اخیر به یکی از نمادهای مدیریتی دولت احمدی‌نژاد تبدیل شده بود؛ اما گویا مدیرانی که از دولت گذشته‌ مانده‌اند، همچنان بر سنت قدیم خود پافشاری می‌کنند و اینچنین است که حسین رضازاده در دفاع از کارکرد خود در رقابت‌های جهانی لهستان به جایگاه سوم ایران اشاره می‌کند و می‌گوید:«‌متأسفانه برخی‌ها که اسم خود را کارشناس وزنه‌برداری گذاشته‌اند، اما هیچ چیز جز شکست وزنه‌برداری آن‌ها را خوشحال نمی‌کند، در رسانه‌ها این‌ طور عنوان کرده‌اند که تیم ایران هفتم شده که این موضوع کذب محض است. در رده‌بندی تیمی رقابت‌های وزنه‌برداری چیزی که اهمیت دارد، امتیاز وزنه‌برداران است نه مدالی که به دست می‌آورند. در همین رقابت‌های جهانی کشورهای زیادی مدال کسب کردند اما در پایان، تیم ایران به عنوان تیم سوم رقابت‌ها معرفی شد و کاپ قهرمانی گرفت. در همین رقابت‌ها کره شمالی 10 مدال طلا، نقره و برنز گرفت، اما چرا به مربی آن‌ها کاپ داده نشد؟» 

هرچند رضازاده می‌خواست با این مثال از کارکرد خود دفاع کند، همین مثال ساده آقای رئیس خود برهان قاطعی است بر عملکرد ضعیف تیم ملی وزنه‌برداری، چرا که همین آمار و ارقامی را که رضازاده گفت، اگر در معرض قضاوت هر عقل سلیمی قرار دهید، خواهد گفت که بی‌‌گمان کارکرد تیم ملی کره شمالی با ده مدال از ‌تیم ملی کشورمان با چهار مدال بهتر و قابل‌دفاع‌تر است.

لجبازی‌های آقای رئیس مانع نواحته شدن سرود ملی ایران در ورشو شد
حسین رضا‌زاده و کورش باقری از زمان اردوی تیم ملی تا کنون با هم رفاقت عجیبی داشتند. به‌گونه‌ای که رضازاده تا کنون همه‌جوره پای باقری ایستاده و حتی استعفای روز گذشته وی را نیز نپذیرفته است. همین رفاقت هم باعث شده تا در دعوای میان ملی‌پوشان و باقری، رضازاده طرف باقری را بگیرد و ملی‌پوشان را کنار بگذارد.

رضا‌زاده البته در بیان آمار خود نگفته که کره شمالی با چهار وزنه‌بردار، ده مدال به دست آورده که متوسط دوونیم مدال برای هر ورزشکار را شامل می‌شود و تیم ملی کشورمان با هشت وزنه‌بردار، چهار مدال کسب کرده که متوسط جالب نیم مدال به ازای هر وزنه‌بردار را ثبت کرده است.

با این حال، رضا‌زاده بر این باور است که جایگاه ایران در این رقابت‌ها، جایگاه سومی است، ولو این که این جایگاه با مدال‌های شب آخر رقابت‌ها به دست آمده باشد و حتی سرود ملی کشورمان یک بار هم در سالن رقابت‌ها نواخته نشده باشد!

حالا بد نیست بررسی کنیم تا بدانیم ماجرای جایگاه سوم کشورمان با این کارکرد درخشان از کجا سرچشمه می‌گیرد.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پس از این که شمار وزنه‌بردارهای شرکت‌کننده در رقابت‌های جهانی رو به کاهش نهاد و این رقابت‌ها در حال افول بود، برای ترغیب کشورها به شرکت در این رقابت‌ها، متر و معیار امتیازی را جایگزین متر و معیار مدالی در این رقابت‌ها کرد. به این ترتیب تیم‌ها به جای این که با سه ورزشکار مدال‌آور خود در این رقابت‌ها شرکت کنند، تلاش می‌کنند در همه رشته‌ها وزنه‌بردار داشته باشند؛ این را هم در نظر بگیرید که صرف شرکت هر وزنه‌بردار در مسابقه، اندک‌ امتیازی‌ برای هر تیمی‌ دارد؛ یعنی اگر شما در میان دوازده وزنه‌بردار شرکت‌کننده در یک دسته دوازدهم هم شوید، امتیازی را برای تیم کشورتان کسب کرده‌اید. اینچنین است که مجید عسکری، جابر بهروزی و سجاد بهروزی، رسول تقیان و علیرضا دهقان در این رقابت‌ها بدون اینکه حتی یک بار روی سکو بروند، در مجموع 244 امتیاز برای کشورمان آورده‌اند.

اشاره رضازاده به جایگاه سومی ایران در رده‌بندی امتیازی از یک جهت دیگر هم محل اشکال است و آن این که از 64 کشور شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، تنها هشت تیم با ترکیب کامل هشت وزنه‌بردار به این رقابت‌ها پای گذاشته‌اند که سوم شدن در میان هشت تیم هم اتفاق عجیبی برای تیم ملی کشورمان نیست.

حسین رضازاده و کوروش باقری در جریان اختلافات یک سال گذشته میان کادر فنی و ملی‌پوشان با کنار گذاشتن قهرمان‌های المپیکی که از شانس بیشتری برای کسب عناوین قهرمانی و جابجایی رکوردهای جهانی داشتند، سعی در تنبیه ‌آن‌ها داشتند و اکنون با پیش کشیدن نتایج امتیازی رقابت‌های جهانی، سعی در توجیه کارکرد ضعیف خود دارند.
جدول رتبه بندی مدالی کشورهای شرکت کننده در رقابت‌های جهانی لهستان که توسط سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری منتشر شده و تیم کشورمان در جایگاه ششم این جدول قرار گرفته است.
جدول رتبه بندی مدالی کشورهای شرکت کننده در رقابت‌های جهانی لهستان که توسط سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری منتشر شده و تیم کشورمان در جایگاه ششم این جدول قرار گرفته است.

تنها اتکا به نتایج امتیازی در این رقابت‌ها از این جهت خنده‌دار به نظر می‌رسد که همه کشورها دو سال پس از المپیک به قصد کسب مدال در رقابت‌های جهانی قدم می‌گذارند و دو سال قبل از المپیک را به قصد کسب امتیاز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. جابجایی شش رکورد جهانی در همین رقابت‌های لهستان، گواه رویکرد کشورهای شرکت‌کننده در این رقابت‌هاست.

دو سال پیش از المپیک از این جهت اهمیت دارد که بنا به قوانین جدید جهانی کسب سهمیه المپیکی کشورها به متوسط امتیاز کشورها در این رقابت‌ها بستگی دارد؛ یعنی برای تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های 2014 آلماتی و 2015 هیوستون، کسب ‌امتیاز اهمیت بیشتری از کسب مدال دارد، چنان‌که در این دوره از رقابت‌ها، کسب مدال از کسب امتیاز اهمیت بیشتری داشت. با همین گواه ساده هم می‌توان ادعاهای رضازاده را یا جوری شوخی خواند یا سخنان او را از سر بی‌اطلاعی دانست.

به هر حال هر چقدر ‌که حسین رضازاده از بی‌خبری دیگران سخن بگوید و جایگاه درست ایران را در این رقابت‌ها سوم بداند، خود او و ما خوب می‌دانیم که وزنه‌برداری رشته مدال‌آور المپیکی است و در مسابقات المپیک دیگر نمی‌توان همگان را به بی‌خبری متهم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۷
انتشار یافته: ۲۳۰
چوب خدا صدا نداره!!! منتظر هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
اون داره اونجا کیفشو میکنه چوب خدا کجاست پسر جان؟! خرافاتی
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
اگر قدری انصاف داشتید این قدر علیه آقای رضازاده جوسازی نمی کردید چون
اولاً با حضور ایشان چه در قالب ورزشکار و چه در قالب رئیس فدراسیون ، وزنه برداری موفقیت های بسیاری کسب کرده است پس اینقدر فراموشکار نباشید.
ثانیاً اعزام این تیم جوان و کسب این مدالها بسیار با ارزشتر است تا اینکه نفرات اصلی این کار را می کردند چون با این کار به جوانها میدان داده شد و دیدید که پشتوانه سازی فدراسیون وزنه برداری هم خوب بوده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
خداچکاربه وزنه برداری داره ؟اخبارسوریه رانمی بینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
چطور اون موقع که تو المپیک اون همه مدال درو کردن خوب بودن
الان بد شدن؟؟
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اون ناشناسی که می گه خدا تو سوریه هیچ کار نمی کنه . یا بره یه دور قرآن با معنی بخونه یا کتاب قضا و قدر شهید مطهری رو .
مرد حسابی اگه قانون خدا این بود که خودش جلوی هر ظلمی رو بگیره که اول باید جلوی واقعه کربلا رو می گرفت.
مبانی توحیدیت رو قوی کن .
اینو به اون ناشناس اولی که میگه خرافاتی هم می گم.
اصلا به وزنه برداری کاری ندارم. حالا حق با هر کی باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
نزول برنامه ریزی شده تیم در بعضی از رقابت های ورزشی در سطح دنیا غیرمعمول نیست. آقای رضا زاده در مجموع عملکرد خوبی در طی چند سال اخیر داشته
ترنم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
چرا در زمان رضازاده به جوانها بها داده نمی شد و در هر مسابقه ای فورا رضا زاده شرکت می کرد؟
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آقا مسعود آدم عاقل نهال می کارد که درخت شود و میوه دهد نه آنکه موقع میوه دادن درخت را قطع کند و بعد نهال بکارد!!!!!!!!!!!!!!!!!
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
واقعآ متاسفم!!!!
بخصوص برای تابناک
چون حسین رضا زاده و امثال ایشون تو این 8 سال اخیر کارکردن یا مقام آوردن باید با چنین ادبیاتی کوبیده بشن.
بيژن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
باتشكر از قهرمانان جوان ايران زمين ومربيان ومسئولين وزنه برداري بهرصورت جاي قهرمانان المپيكي ما در كنار جوانان خالي بود وما ميتوانستيم در صورت شركت آنها جزو 3تيم اول از نظر مدال هم باشيم.
پيشنهاد ميكنم وزير ورزش آقايان را جمع ومديريت نمايد واجازه ندهند نظرات شخصي حاكم شود. شما براي نام ايران زمين وملت ايران وبنام يك ايراني افتخار آفريني ميكنيد.
بهتر است تا ديرتر نشده با همدلي وايثار در كنار هم دور از هرگونه سلايق شخصي فقط بايران فكر كنيد ويك پهلوان باشيد. علي وار عمل كنيد كه پيروزي از آن ماست.نصرومن الله وفتح قريب
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
حق به حق دار رسید دوست خوبم اونم تو مسابقات المپیک که به مراتب مهم تر از جهانی است .
درود بر شکننده ابهت روسها حسین رضا زاده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
وقتی یک بچه را به صرف اینکه قوی هیکل است و زور بازو دارد را در راس مدیریتی بگذارند
نتیجه این می شود که شد
رضا زاده قهرمان ، پهلوان و عزیز مردم
اما آیا مدیر اجرای است ؟
تو اين كشور همه چيز شده لجبازي. هشت سال لجبازي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
نه عزیزم. تو این کشور هر کسی فوتبالیست خوبی هس میذارنش مربی. هر کی کشتی گیر خوبی هس میشه رئیس فدراسیون کشتی. هر کسی خدا یه هیکلی بهش داده و خوب وزنه میزنه میشه همه کاره وزنه برداری. اینو در نظر نمیگیرن که آیا مدیر خوبی هم میتونه باشه یا نه....وای برما
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
بابا لجبازی به این میگن:
اگر مدیریت نداشت اون درخشش توی المپیک از اسمون اومد... چه طور وقتی قهرمان میشه نه مربی نقش داره و نه فدارسیون و نه رئیس جمهور ولی همین که یه اتفاقی بیافته همشون مقصرند... اگر کارشون قبلا خوب بوده شاید حق داشتن بازیکن معترض اخراج کنن و بازیکن جدید بیارن...
تابناک تورو خدا دیگه یکم انصاف تو نوشتن داشته باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
ناشناس اولی عزیز کجاش را دیدی؟ توی کشور ما کشتی گیر یک شبه وزیر اقتصاد هم میشه! اینه که یکضرب وضع اقتصادی ملت را ضربه فنی میکنه و به خاک سیاه میشون!
جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اگر لجبازی نمی‌شد آیا ایشان می‌توانست در سن 31 سالگی رئیس فدراسیون بشود کسی که مدتی از دوران ورزشکاریش رد نشده بود. ایشان با قبول این پست و شخص انتصاب کننده با انتصاب خود دو مشکل را به وجود آوردند ابهت رضازاده که برای کشور چندین مدال طلا را آورد را از بین بردند و ابهت و عظمت فدراسیون وزنه‌برداری که به عنوان یک فدراسیون مدال‌آور به آن نگاه می‌کردیم را از بین بردند.
اما به نظر بنده ورزشکار قهرمان باید پهلوان باشد و خود را وارد بازی‌های سیاسی نکند تا محبوبیت خودش را در بین مردم از دست ندهد مانند تختی
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
راس ميگيا!
خوبه امسال هم با جوون ها رفتيم!
اينطوري مدال هايي كه از دست ميديم فداي سرشون!
4 تا جوون رو ميكنيم و بعد مث امثال كيانوش رستمي . بهداد سليمي و سعيد علي حسيني ريشه شون رو توي وزنه برداري ميخشكونيم
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
یه سر بزنید به سایت جهانی وزنه برداری یا نه صفحه ورزشی روزنامه همشهری رو نگاه کنید .کاپ نفر سومی دست کوروش باقری بود .تابی جون دروغ گو هم شدیا جدیدآ
ایمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آقا مرتضی بازیکن نه، وزنه بردار؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن مقصر اصلاً مهم نیست، مهم اینکه این لجبازی ها به منافع کشور لطمه میزنه
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
من از 8 سال گذشته تا الان یه روند صعودی رو به پیشرفت رو طی کردم و از صفر به جاهای خوبی رسیدم. چیزی که من تا حالا متوجه شدم اینه که رسیدن به پست های مدیریتی اینجا فقط و فقط بستگی به روابط فرد با .... و میزان چرب زبانیش داره. یعنی از همون وقت که اون پاییین پایینا بودم تا الان که با زحمت خودمو رسوندم بالا وضعیت همین بوده.
خیلی موافق نیستم .
اگر بحث های سیاسی رو کنار بزاریم ، راحت تر میشه نگاه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
من هم تایید میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
سیاسی چیه ؟ این اختلافات صنفیه . باید دید چرا مربی می تواند ورزشکاران را حذف کند. چرا هیچوقت اطلاعات شفاف و قضاوت عادلانه نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
از کجا معلوم که حق با ورزشکاران ملی پوش سابق باشد؟ در این مورد چه مدارکی در دست است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
مشکل ایران اینه که همه چی سیاسی یه !
ساعی و رضازاده و خادم و بقیه باید یه سابقه ای داشته باشند یا یه چیزی بارشون باشه که بیان سیاست .
یه روی دیگه قضیه م اینه که کار بهداد سلیمی هم درست نبوده.
لاله از آلمان
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
سلام . خداوکیلی کی ورزشکار های ما شدند مسئول و وزیر ؟ نکنه شما آقای حسینی وزیر اقتصاد قبلی رو با عباس جدیدی کشتی گیر اشتباه گرفتی؟!!!! البته خودمونیم .... بی شباهت به هم نیستند...
سلام به تابناک عزیز
من یکبار شاهد اظهار نظر اقای رضازاده دز شورای شهر بودم و اون روز دلم برای تمامی وزنه بردارها گرامی سوخت متاسفانه ورزشکاران ما حتی الفبای مدیریت را هم بلد نیستند. و محبوبیت اهالی ورزش را هم با این کارها به باد میدهند.
پاسخ ها
کارشناس روانشناسی صنعتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
احسنت. حرف دلمو گفتی
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
اول اینکه هر کسی رابهر کاری ساختند.
نمیدونم مردم تهران در انتخابات شورا فکر هم کردند.
خدا عاقبت ما را به خیرکند.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
خب شهروند عزیز تهرانی، خودتون چشم بسته و فقط بابت معروف بودن ایشون بهشون رای دادین.
متاسفانه خودکرده را تدبیر نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
مردم تهران یا آذری های مقیم تهران؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
من واقعا نميدانم ايشان بر اساس اينکه حالا قهرمان جهان و المپيک شده مدير هم شده يا بخاطر اينکه جنبه هاي ديگري در شخصيتش هست توانسته مدير شود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
اذری ها اصلا از رضا زاده خوششون نمی اد ناشناس غیب گو. زیادی حرف نزن
بابا یه نفر بیاد این رضازاده رو بیرون کنه.. آقای رضازاده خودش رو قبلا نشون داده بود اگه یادتون باشه در موقع ای قهرمان قهرمانان انتخاب می شد بعد 2 سالی که این آقا گرفت سال بعد هادی ساعی این عنوان رو گرفت فقط جا مونده بود فقط گریه کنه. ( به خدا مردم میفهمن .. آقایونی که دم از مردم میزنید )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
جو نده داداش !
از حق نگذریم ، رضا زاده زمان خودش قهرمان ،قهرمانان حقش بود. المپیک داشت ، جهانی رو داشت ، رکورد دنیا و المیپک رو داشت قویترین مرد جهان رو داشت .
استاد این جایزه و عنوان قهرمان قهرمانان رو به کی باید میدادن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
ناشناس آرمان درست میگه.
دوسال این آقا شد قهرمان قهرمانان که حرفی نیست. اما چرا سال سوم که هادی ساعی به این مقام برگزیده شد این آقا گریه ش گرفته بود؟ منظور آرمان اون شیوه برخورد آقای پهلوون شما بود با هادی ساعی.
كافر همه را به كيش خود پندارد فكر ميكند همه مثل خودش.... ..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
آقا گفتی کیش یهو دلم هوای رفتن به جزیره کیش رو کرد که یک سالی میشه قصد دارم برم ولی پولش جور نمیشه !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
ایول ناشناس کیش رو خوب اومدی
برای ایجاد اهرم فشار به ملی پوشان آقای باقری تا عارضه قلبی و بستری شدن در بیمارستان هم پیش رفت. ولی چطور شد که دو هفته بعد سالم و سرحال به ورشو رفت؟
بنظر میرسد حاشیه های رضازاده و تیمش تمامی ندارد.الان هم نباید حاشیه ها و ضعف های شدید ایشان با چهار مدال تحت الشعاع قرار گیرد.نمیشود که این همه ملی پوش که طی این سالها رضازاده و باقری با آنها درگیر شده و به هر یک یک انگ زدند مقصر باشند.یک جای کار ایراد دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
من اشتباها منفی زدم، حرف شما درسته.
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
با سلام
آره حتما ايراد داره. ايرادشم بين تمام وزنه برداراني كه به يكباره ميدان رو ترك كردند مشتركه. اميدوارم همه متوجه شده باشند. قصه ي كه گفته شد براي سرپوش گذاشتنه
اصلاً دلیل نمیشه چون رضا زاده ورزشکار خوبیه پس مدیر خوبی هم باشه
همینه دیگه همه چیزامون وارونه ست :D
پاسخ ها
اقلیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
من هم نظر شما موافقم. ما به مدیری با دانش مدیریتی نیاز داریم
اين اقا فكر ميكنه مردم مثل خودش بي خبرند در صورتيكه مردم ما بسيار باشعورنند به شعور ملت اهانت ميكن
باید رضازاده وباقری را بندازن بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
برادر احمد لطفا مشخصا بفرماييد كجا بندازنشون يه دفعه سر از يه وزارتخانه در نياورند بيچاره ميشيم ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
هزاران مثبت! از اول دنبال این بودم برای تایید
هنگام پخش مسابقه بچه های ایران، برای اولین بار از ته دل دیگه نمی خواستم بچه ها موفق باشند چون بسیاری از جوانان لایق و با استعداد تنها بخاطر باند و باندبازی از تیم ملی کنار رفته بودند. اقای رضا زاده عزیز که معلومه توی شورای شهر کاملا درگیر برنامه های سیاسی خودش هست تمامی برنامه های تیم ملی رو هم انداخته گردن اقای باقری که هر جوری دلش خواست تصمیم بگیره. واقعا اگه بصورت بیطرف نگاه کنیم تمامی ورزش کشور باند و جناحی شده و کافیه که مثل سایر مسایل توی یه باند خاص باشی تا بدون هیچگونه شایستگی و صلاحیتی هر کاری دلت خواست انجام بدهی بدون اینکه به کسی یا جایی پاسخ بدهی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
مشکل بزرگ مملکت
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
واقعا همین طوره
من دلم نمیخواست موفق بشن
تابناک دست درد نکته روی خوب سوژه ای دست گذاشتی
هرچند دیر بود ولی به قول معروف ماهی رو هروقت از اب بگیریش تازه ست
خوب جوری دست این مدیرای نالایق و مربیان نابکار رو رو کردی و از حق قهرمانان مظلوم المپیک دفاع کردی
پاسخ ها
کوروش ب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
درشتش اینه: ماهی رو هر وقت از آب بگیری میمیره!
خیلی ساده‌اس. فقط کافیه این مدال‌ها رو یه مربی که از دولت فعلی سرکار اومده بود به دست می‌آورد.
تیتر تابناک: کار خارق‌العاده مربی با شاگردان جوانش در مسابقات ورشو!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
آقا صدرا، حالت خوشه داداش. دولت فعلی و قبلی نداره. واقعاً کارای رضا زاده و باقری جای دفاع کردن داره، هر آدم منصفی از این کار اونها ناراحت میشه.
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
صدرا جان درود به تو با این بصیرتت.به خدا من هر بار که موافق تابی نظر دادم منتشر شده هر بار که مخالف بودم نظرم رو نمایش ندادن.
خود تابی هم داره جناحی عمل میکنه درست مثل تیتر زدنش
چرا از بهداد سلیمی که میتونست3مدال طلا برای کشوربه ارمغان بیاره استفاده نشد.درحالی که اغلب کشورهاوزنه برداران حتی مسن که شانس مدال دارندهمراه خود میاورند.البته بهادرمولایی نشون دادوزنه بردار آینده داریه.
باید ازمربیانی بهتر برای تیم ملی استفاده شود.کشورمامهد استعدادهای وزنه برداریه ولی به خاطرمدیریت وامکانات ضعیف کشف نمیشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
زمان قدیم مربیان الگوی اخلاق و مانند پدر بودند سازنده و دلسوز آینده ورزشکاران . خودشان با هیچ به همه جا رسیده بودند. البته این همه جا فقط نام نیک بود. الان این مربی و سرپرست مثل هووی ورزشکار است. فقط دنبال منافع شخصی و باند بازی و طعنه زدن و مسدولیت خود را فراموش کردن
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
مسءولیت ؟
دوست عزیز شما فقط اون چیزی رو میگی که تابناک دوست داره ببینه و نشون بده .بچه ای که احترام پدر و مادرش رو نگهنداره دیگه بچه نیست .
تیم ملی جای دوست و رفیق بازی نیست. هرچه سریعتر باید به مدیریت ایشان پایان داده شود.
حالا ما باید با شکسته شدن غرور ملیمون تو المپیک تاوان پس بدیم خیلی وقت داریم یه کاری باید کرد...
اقای رضا زاده بیا از روش پهلوانی و مروت
دور نشو یادت باشه از کجا امدی واز کجا شروع کردی دست جوانترها را بگیر واحیانا اگر اعتراضی دارند بشنو بیا از کبر و خود بینی دور باش هرچقدر هم طلا داشته باشی یادت باشه طلا ئی را که مردم به پهلوانان میدهند تو کوچه وخیابان هم رو سینه ها است میفرماید
افتادگی اموز اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
پاسخ ها
مجید از قائم شهر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
عالی گفتی فرهاد
به امید حذف رضازاده وباقری از عرصه ورزش
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دمت گرم
به نظر بنده اینکه کسی بخاطر بنیه خدادادی قوی که داشته و تونسته برای کشور مدال آور باشه دلیل نیست قدرت مربی گری و دانش مناسب برای مدیریت تیم ملی رو داشته باشه.... بدونه شک آقای رضازاده در جایگاه درستی قرار نداره و کاش هیچوقت مربی تیم ملی نبود ...
به نظر بنده اینکه کسی بخاطر بنیه خدادادی قوی که داشته و تونسته برای کشور مدال آور باشه دلیل نیست قدرت مربی گری و دانش مناسب برای مدیریت تیم ملی رو داشته باشه.... بدونه شک آقای رضازاده در جایگاه درستی قرار نداره و کاش هیچوقت مربی تیم ملی نبود ...
با توجه به اینکه وزنه برداری و المپیک که هر سال در آن می توان و این باعث ورزش که نشاط می آورد پس تا کی میتوان واقعا؟
پاسخ ها
محمدجعفر2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
کاملا درسته. به نظر من هم پس تا کی چگونه باید میشود آیا؟
به نظرم این دو تا با هدایایی که به توماش ایان از بیت المال دادن خودشونو اونجا جا کردن وگرنه حق علی حسینی به این راحتی ها پایمال نمیشد و همینطور حق این المپیکی ها خدا از این دو تا نگذره
من به غیر فیلم حرکات موزونش تا حالا ندیدم تو برنامه زنده صحبت کنه یه بار بیارنش ببینیم چی تو چنته داره
انصاف نیست تابناک که ایجوری مقاله بنویسد و فقط نظرات موافق را بزنی!!
واقعیت اینکه رضازاده تو هرقسمت مدیریتش که ضعف داشته باشه مقابله و برخورد با ورزشکار سالاریش درست بوده و هر مدیر لایقی که جای اون بود همین کار رو باید میکرد.
پاسخ ها
جعفر قلی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
بابا جون ورزشکار سالاری وقتیه که فقط حرف یک نفر در میون باشه نه اینکه کل تیم ملی قهر کنن.
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آقای گ... اگه سرت رو از زیر برف بیاری بیرون میبینی چه خبره...
به این نمیگن برخورد با بازیکن سالاری، میگن برخورد با کسایی که ممکنه رکوردشو بزنن...
چه بلایی سر جوون مردم آوردن...
حسینی رو میگم..یادت که هست؟!!!
تابناک سلام.تمام نظرات رو خوندم به همه اعلام میکنم تا کی ملت ایران باید بخاطر رفیق بازی تست ازمون و خطا ببینن.اقای باقری،اقای رضا زاده همه فهمیدند بخاطر بیماری به باقری حال دادی که بیاد خب برادر چی شد تورو به خدا هم خودت برو هم بزار رفیقت بره بابا جان دیگه جواب نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
معتقدم که بعد از آقای باقری وزنه برداری نابود خواهد شد همانطور که در دوره ای بین ایوانف و ایشان نابود شده بود. ایشان یک استثنا هستند گزارشگران و کارشناسان انگلیس نیز در المپیک از توانمندی های ایشان بسیار یاد کردند در عرصه بین المللی نیز ایشان مربی بزرگی هستند. تردید نکنید
در مورد آقای باقری از نظر مدیریتی و اخلاقی نمیتونم نظری بدم، اما از لحاظ کار مربیگری در این مدت نشون دادند که در کار خودشون توانمند هستند.
اگر تیم ملی و فدراسیون وزنه برداری مدیری کار درست و قوی داشت، با مربیگری آقای باقری شاید می توانستیم افتخارات زیادی کسب کنیم
به نظر مقصر اصلی رییس فدراسیون ناتوان است.
این قا غیر از قهرمانی وچیزهای دیگر مگر در مدیریت چقدر تجربه اندوخته تا یک فدراسیونی را اداره کند چند ساشان است چقدر سردی و گرمی مدیریت را تجربه کرده همه اش مسایل چیزی دیگری است
رضازاده و باقري كار خيلي خوبي كردند كه اين المپيكي‌هاي آسمون جل و گنده دماغ را انداختند بيرون. همه دنيا پس از المپيك جوانگرايي مي كنند. به نظر شما يعني خوب بود سليمي مي ماند و مثل همين رضازاده كه شما داريد ازش انتقاد مي كنيد مي شد يك بت ديگر؟!؟!
نمیدونم چه معنی داره هر کی ورزشکار خوبی میشه سریع اونو به عنوان رئیس فدراسیون یا سرمربی معرفی میکنن بدون اینکه اون شخص صلاحیت اون کارو داشته باشه. این طوری فقط مهره سوزی میکنیم.
ازوزیرورزش می خواهیم که دخالت کندوصلح وصفارادروزنه برداری برقرارکندحتی اگررضازاده غیرمنطقی عملکرده بااوبرخوردشود
حیف است که بزرگان المپیکی رانداشته باشیم ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
كدوم وزير ورزش برادر؟!
یاد آنجاهایی باید افتاد که این فرد سرمایه ملی است این همه تهاجم از باب چه؟ اما حالا فرد دیگر چون در خط آقایان نیست به او تهاجم باید کرد!!!سرمایه ملی چند من است .اجازه به جوان دیگری اگر داده شود که بجای تکیه به یک ورزشکار شش دانگ در واقع جانشین و آلترناتیو وجود داشته باشد مدیریت است یا وجود تعداد محدودی ورزشکار بدون وجود جایگزین
اگه مردونگی دارید آمار تیم رو قبل از کورش باقری بگذارید همه ببیند که فقط دوپینگ بود و محرومیت و بی آبروگی برای ورزش همین آقایونی هم که در تلویزیون به مربیشون توهین کردند شاگرد باقری بودند و با انتخاب باقری به تیم رفتند روح تختی شاد ما به کجا میریم که مربی که با وجود بیماری قلبی داره زحمت میکشه رو اینجوری میکوبیم و سیاسی میکنیم
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
من یک مربی در رشته ای غیر از وزنه برداری هستم ورزشکاری رو که به هر دلیل مربی رو سکه یک پول کنه حتی اگر قهرمان سه دوره المپیک هم باشه باید حذف کرد تا شاهد این همه بازیکن سالاری در تمام رشته ها نباشیم به آقای باقری میگم احسنت به به شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دوپینگ = رضازاده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دمت گرم
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
درود به شرفت .من هرچی کامنت گذاشتم در این مورد تابناک منتشر نکرد.
آفرین آفریناااااا
من با مدرک میتونم ثابت کنم حسین رضازاده دوپینگ میکرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
برو بچه .
متأسفم برای تابناک که همچین نظری رو تأیید کرده .
برو سایت وزنه برداری جهانی ، ببین چه احترامی برای رضازاده قائل هستن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
شما هم دیگه همه چیز رو زیر سوال نبر!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
بیان و انتشار چنین دروغ و تهمت هایی واقعا شرم آوره !!! اگر دلیلی داشتی تا حالا کجا بودی
داش حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خیلی مسخره است.این چه حرفی تو میزنی ؟
چند وقت پیش تابی یه موضوعی رو از کوروش نوشه بود که چون کلمه کبیر توش نبود همه بهش گیر دادن .پسر جون کوروش امروز ما حسین رضازاده و امسال ایشون هست.
حالا ببینید آقای رضا زاده با این تفکرات در فدراسیون که ذره ای انعظاف نداره چگونه می خواهد در شورای شهر برای مردم تصمیم گیری کنه ، خدا به داد ما برسه که این اقا مدیر مملکت ما شده است .
من پیشنهاد می کنم برنامه صندلی داغ رضا زاده که با داریوش کاردان حدود 10 سال پیش از شبکه2 پخش شد را یک بار دیگر ببینید تا به سواد رضا زاده پی ببرید
آدمی که با رانت میشه رئیس وزنه برداری معللومه چند مرد حلاجه
این آدم در یکی از رقابت های قهرمانی جهان با لجبازی خواستار اعزام کوروش باقری به عنوان مربی شخصی خودش بود
متاسفانه عده ای که دم از مرام پوریای ولی میزننددرفوتبال و کشتی و وزنه برداری و....اجازه نمیدن جوانان خودشون رو نشون بدن که رکوردهای آقایان جابجا نشه، چرا بهداد سلیمی که سال قبل برای جابجایی رکورد جهانی اقدام کرد امسال باید تو بیمارستان سیلی بخوره و خونه نشین باشه مگه ما چند نفر مثل بهداد داریم و عمر قهرمانی اونها چند ساله؟؟؟
آقای رضازاده، لطفا دست از سر وزنه برداری ایران بردارید. حیف است کشورهای دیگر از مدیرت شما بهره مند نشوند بویژه کشور ترکیه.
به نظر من همانطور كه آقاي رضازاده قبلاً براي خودش و اطرافيانش پاداش هاي آنچناني وقت و بي وقت و با علت و بي علت در نظر مي گرفت و با پر روئي جواب همه را هم ميداد ،، حالا بايد توبيخ بشود بابت اشتباهات محرضي كه انجام داده است ، اين مملكت براي همه مردم است و ارث پدري كسي نيست كه هر كاري كه خواست ، انجام بدهد ،،البته بايد زحمات اشخاص را در نظر گرفت ،،
آقای رضازاده، لطفا دست از سر وزنه برداری ایران بردارید. حیف است کشورهای دیگر از مدیرت شما بهره مند نشوند بویژه کشور ترکیه.
این هم از مافیای وزنه برداری !!!!!!!
من از سرپرست ورزش خواهشمندم ورزشکاران را از شر مدیران توهمی دولت دهم بخصوص رضا زاده رهایی دهند
در مورد دعوت نشدن وزنه بردار های سابق باید بگم که اتفاقا کار بسیار درستی بود.چون ورزش قبل از مدال اوری داشتن اخلاقه.وقتی یه نفر اونقدر بی ادبه که تو برنامه تلویزیونی به مربی خودش بی احترامی میکنه نبایید دعوت بشه.حتی اگه ما فعلا نتونیم مثل سابق بدرخشیم.بازیکن مدال اور - اخلاق=0
آیا به نظر شما اگر ولاسکو بره باز هم ادعای جهانی ماندن خواهیم داشت داشتن مدیریت مربیگری علاوه بر دانش ، ذاتی است و هرکس توان مربی شدن رو نداره زیاد هم به مدرک دانشگاهی کار ندارد فارغ از گرایش سیاسی آقای رضازاده باید قبول کرذ نتایج خوبی تا کنون کسب کرذه و نکته آخر اینکه ایران هیچوقت در سبک وزن مدعی نبوده
دلمون به وزنه برداری خوش بود که اونم ...
خجالتم نمیکشن ...
در اينكه آقاي رضازاده مديريت بلد نيست شكي نيست.اما نبايد همه تقصيرها رو گردن باقري انداخت.چطور اونموقع كه توي المپيك خوب نتيجه گرفتن همه گفتن دست كورش باقري درد نكنه با اين شاگرد تربيت كردنش؟!بايد قبول كرد كه وزنه برداران المپيكي هم زيادي غرور به خرج دادن.بهرحال هميشه و در همه حال مربي بالاتر از شاگرد هست و هيچ افتخاري هم از پوشيدن پيراهن تيم ملي بالاتر نيست.
شايد اين اتفاقات در پيدا شدن جوان هاي با استعداد ديگر موثر بود.بالاخره تا كي بايد همون چند نفر براي تيم وزنه مي زدند؟مثلا يك نمونه همين بهادر مولايي.نشون داد كه اگه بيشتر كار كنه ميتونه بهتر نتيجه بگيره.حالا اميدوارم وزنه برداران المپيكي هم به اردو برگردن و در كنار اين جوان ها نتايج بهتري بگيرند.
جوانگرایی همینه ، چرا این همه یکرفه قضاوت میکنید.
بهادر در مجموع 4 کیلو گرماز رکورد سلیمی بالاتر زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
بابک جان جوانگرایی را از بازی های کم اهمیت تر شروع می کنند نه بازی های جهانی
برای آقای رضازاده واقعا متاسفم
سلام؛حالا توی یه رشته اومدن جلوی بازیکن سالاری رو گرفتن، مشخصه نباید توی این دوره انتظار بالایی از تیم داشت، برای موفقیت احتیاج به ثبات مدیریت کاردان هستیم صبور باشید، تازگیها ما ایرانی ها نتیجه گرا و عجول شده ایم!
دوستااااااااااااااان, یادتون هست همین رضازاده باسه پول تو ماهواره تبلیغ زمین دوبی میکرد؟ اون اینه
خیلی وقته در کشورهای توسعه یافته زمان اینکه بازیکن ها تصمیم بگیرند کی مربیشان باشه گذشته
ما منکر مدالهای رضا زاده نیستیم ولی همه مردم می دونن ایشون چطوری به این پست رسیدن . کافیه برای اثبات دانش مدیریتی ایشون یه تست در حد مدرسه ابتدایی بگیرید همچی مشخص میشه . در عجبم مردم تهران چطوری به ایشون رای دادن و به شورای شهر راهش دادن . الله اعلم
یادم میاد چند سال پیش در برنامه تلویزیونی صندلی داغ، مجری به آقای رضا زاده گفت یک مصراع شعر می گم شما مصراع بعد را بگویید ولی باور کنید آقای رضا زاده نتوانست مصراع بعدی را بگوید.
مصراع اول این بود:
میازار موری که دانه کش است

حالا خودتان قضاوت کنید مدیریت در این کشور به چه افرادی واگذار می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
اینجوری نبود! مجری اولشو گفت رضازاده کاملشو اینطوری گفت: میازار موری که دانش کش است!
شما بیخود نمیخواد ندونسته بگی که کوروش باقری و رضازاده از سر لجبازی المپیکی ها رو گذاشتن کنار چون اون تیتیش مامانی ها خودشون قهر کردن و شرط گذاشتن که تا باقری سرمربری تیم ملی باشه توی اردو شرکت نمیکنن..
حالا هرچقد افتخار کسب کرده باشه و المپیکی باشه، مگه ورزشکار باید واسه فدراسیون و سرمربی تعیین تکلیف کنه؟!!
بی انصافید که ندونسته نظر هم میدید...
تابناک عزیز
کمی به ارشیو خبریت رجوع کن
در همین روزهای بعد از المپیک پکن بود که هجمه ها علیه باقری و رضا زاده راه افتاد. اما کوروش پدیده هایی که شما از انها نام میبرید را معرفی کرد
بنظر من ما باید به تصمیم بزرگان وزنه برداری کشور احترام بذاریم. چرا خودمون رو متخصص هر کاری میدونیم
چرا ورزشکاران قبل از المپیک اعتراض نکردند
مگرهمین بهداد سلیمی در تلوزیون نگفت که حالا ببینیم کی بجر من میخواد براتون مدال بیاره
این طرز حرف زدنش برا مربی تیم ملی درست بود؟
ایا باید اخلاق اجتماعی رو فدای مدال کرد؟
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
دیدی که حرفش الکی هم نبود
تاریخ مصرف رضا زاده با این کارش تموم شده به فکر تحول اساسی در این فدراسیون مدال آور در کشور با معرفی وزیر ورزش هستیم
آقای رضازاده ورزشکار بسیار عالی و قهرمان المپیک است و از این بابت به ایشان احترام می‌گزارم اما روزی که رئیس فدراسیون شد واقعا تعجب کردم و افسوس خوردم چون باید قبول کرد رئیس فدراسیون شدن دانش خاص خودش را می‌‌خواهد.
هر ورزشکار خوب لزوما مدیر خوبی نیست و بسیاری از ورزشکاران بزرگ دنیا خود دارای مدیر برنامه و مشاورانی هستند که در زندگی ورزشی هدایتشان می‌کنند و قرار نیست همه مدیر شوند. می‌توان در زمینه های دیگر از قهرمانان ورزشی بهره جست.
مگر مارادونا که بزرگترین اسطوره ورزشی آرژانتین است هیچ وقت سمت بالای مدیریتی در ورزش این کشور داشته؟‌نه چون دانش لازم را ندارد.
لطفا بازیکن سالاری را در وزنه برداری رواج ندهید.سرمربی و رییس فدراسیون از سرمایه های این ورزش هستند.جوانگرایی هم هزینه دارد هم بازده.کمی صبر و انصاف لازم است
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
کدام رئیس!!؟
hاقای سلیمی بهترین وزنه زن تاریخ نه تیتیش مامانی
از ناجوانمردی بعضی هاست که او هم مثل سید وزنه برداری که گفتند 2پینگ کرده و....
دوران اوج قهرمانی وزنه برداری بدلیل نیاز به آمادگی بدنی بالا و تمرینات منظم و طاقت فرسا بسیار کوتاه است و عملکرد آقای باقری باتوجه علم دانش وی به این مسئله و همچنین تمرد قهرمانان سابق تیم ملی وزنه برداری از حضور تمرینات. بهترین تصمیم فرصت دادن به جوانان باانگیزه بود که خوشبختانه نتایج قابل قبولی توانستند کسب نمایند و این انتقادات بجز ضربه زدن و صدمه به آینده وزنه برداری سودی به حاصل ندارد و ثمره این عمل نیک باعث شد که ریشه بازیکن سالاری لااقل در ورزش وزنه برداری خشکیده شود !!!
آقای رضا زاده مشکل سنگین وزنی است . باور نمی کنید.!
کجا دیدید که قهرمانان را گوشه نشین کنن بعد چند تا نوجوان میدان ندیده را میبرن میدان جهانی بعد اقای رضا زاده به ریش همه میخندد. این ورزشکار جهانی هستش که باید مربی اش را انتخاب کنه .ورزشم سیاسی بازی ورفیق بازی کردن .
بله قبول که رضازاده ورزشکار خوبی بود اما هر ورزشکار خوب الزاما. ادم خوب و مدیر خوبی نیست این از نتایج اقای مدیر اونم از قهرمانای بزرگی مث علی حسینی که به جرم تلاش برای شکستن رکورد رضازاده به چه سرنوشتی دچار شدن..به امید پایان هر چه سریعتر حکومت حسین و کوروش بر فدراسیون.
از املاک رابینسون چه خبر؟
من هم با رضازاده در خصوص برخورد با بازیکن سالاری موافقم. حرفهای سلیمی رو در برنامه زنده و بی ادبیش به مربی تیم ملی و صحبتهای با غرورش رو مرور کنید.
رضا زاده یک ورزشکار خوب است اما یک مربی خوب نیست اختلاف جدی او با ورزشکاران از همان سال اول مربی گریش شروع شد و تا حالا ادامه دارد فکر می کنم باید عوض شود و از مربیانی استفاده شد که رضا زاده را رضازاده کردند دیگه بس است
سلیمی کجایی که ........؟؟؟؟
دوست عزیزی که از اقای رضا زاده حمایت میکنی همین آقا واسه انکه علی حسینی رکوردشو نزنه چه بلایی بر سرش آورد
نگران نباشيد يه وقت ديديد رضازاده شد وزير ورزش، والااااا
مثل اينكه يادتون رفته دوران طلايي وزنه برداري خودمون با آقاي باقري و رضازاده رو
حالا اين يك سري كه بچه هاي المپيك لج بازي كردن و پشت كردن به مردم و در تيم ملي حاضر نشدن و باز هم البته نتيجه گرفتيم , حالا يادتون افتاده باقري و رضازاده خوب نيستن؟
كمي انصاف داشته باشيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
این رضا زاده بدرد فدراسیون نمیخورد ....تا کی باید تاوان لجبازیهای این بشر و داد..
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
کسی نگفته آنها وزنه بردارهای خوبی نبودن. بلکه مدیر و مربی خوبی نیستند
اولا که این ماجرای چند شغله بودن معلوم نشد به کجا کشید دوما این آقای قهرمان ملی که ما هم دسش داشتیم و داریم چند تا دست دارن آقا به همون کارای شورا برسی خیلی از فدراسیون استعفا بده تا یکی بی غض بیاد تا دیگه از این اتفاقای عجیب تو این رشته نیوفته خونه نشینی قهرمانای المپیکی که اولیش نیست ماجرای دوپینگ و محرومیت تیم ملی و بعضی از ... که یادمون نرفته ....
آقای رضازاده بسته دیگه، می شه لطفتون را کم کنید؟!
آقای رضازاده ورزشکار بسیار عالی و قهرمان المپیک است و از این بابت به ایشان احترام می‌گزارم اما روزی که رئیس فدراسیون شد واقعا تعجب کردم و افسوس خوردم چون باید قبول کرد رئیس فدراسیون شدن دانش خاص خودش را می‌‌خواهد.
هر ورزشکار خوب لزوما مدیر خوبی نیست و بسیاری از ورزشکاران بزرگ دنیا خود دارای مدیر برنامه و مشاورانی هستند که در زندگی ورزشی هدایتشان می‌کنند و قرار نیست همه مدیر شوند. می‌توان در زمینه های دیگر از قهرمانان ورزشی بهره جست.
مگر مارادونا که بزرگترین اسطوره ورزشی آرژانتین است هیچ وقت سمت بالای مدیریتی در ورزش این کشور داشته؟‌نه چون دانش لازم را ندارد.
خداوند آگاه بر همه چیز هست.
انشالله یه روز همه کسانی که به خاطر مسائل شخصی باعث شدن به ورزش این کشور از جمله وزنه برداری لطمه وارد شه چوبشو میخورن، دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره!
کسانی که از ترس جابجا شدن رکوردشون باعث شدن یه جوون آینده دار واسه همیشه از ورزش دور بمون و ده ها مورد دیگه......
اقای رضازاده وکورش خان باقری بدانند بااین افتضاحی که به باراوردند دیگرجایی در این رشته ندارند.
هر کی به رکورد رضا زاده نزدیک شه نابود میشه. چه از لحاظ تعداد مدال چه از لحاظ رکورد وزنه.
علی حسینی تو تمرینات رکورد رو زد دوپینگی شد.
بهداد تو المپیک رکورد رو زد کنار گذاشته شد.
دوست ریی سفدراسیون ای کاش کمی شفاف سازس کنه که چرا سال آخری که وزنه زد، دم مسابقات یه دفه مصدوم شد. اینو که دوستان پیگیر میدونن داستان چی بود.
حالا هم تمام دوستانی که کمی از سیاستهای پشت پرده فدراسیون جهانی برای جذب تماشاگر و اسپانسر و پول دراوردن خبر داشته باشن، داستان براشون خیلی واضح تر میشه. و دست آخر اینکه دوستی عمیق آقای رییس فدراسیون جهانی با آقای رییس ما بیخود نیست.
خدا رحمت کنه پدر و مادر محمد مایلی رو که در مورد ایشنو هم افشاگری کرد. یه سرچی تو نت زده بشه خیلی چیزا از اون دوران بیرون میاد.....
رضازاده هم دوپیتگی بوده
درور بر بهداد سلیمی
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آفرین و درود بر بهدادسلیمی .
سلیمی جان نگران نباش انشاالله این دو تا را میندازن بیرون .
باسلام
شرمنده ميشم درباره رضازاده صحبت كنم.
ولي چون كسي درباره اينكه اين اقا از ترس اينكه ركوردشو كسي نزنه اين بچه ها رو نابود كرد خصوصا اقاي سليمي رو قبل از اونم اقاي حسيني رو كه هر دو شون تو تمرينات ركورداي اين بي سواد و زده بودن اومدم ياداوري كنم ...
جهان پهلواني كه حق جواني مانندحسيني را خورد وبدبختش كرد.امثال سليمي هارو كنار گذاشت تاركوردش دست نخوره . توفدراسيونش واسه خودش پاداش صادر ميكنه.تو مراسم تنفيذ احمدي نژاد باغرور بادي به غبغبش مينداخت .قضيه دوپينگش يادمون نرفته.لاپوشاني واقعيت بعيد نيست.باز مانده همون مديريتي.
ما در ايران يك مدير ورزشي موفق داريمى اونم مربوط به فدراسيون واليبال ميباشد
من کاری ندارم کوروش باقری مدیر خوبیه یا نه . اما بالاخره مربیه. بهداد سلیمی حق نداره با مربی (هر کی باشه ) مخالفت کنه.
ایکل کاسیاس (بهترین دروازه بان جهان) میگه برخی از مواقع از دست مورینیو گریه ام می گرفت.
حتی سرمربی اونو ذخیره کرد و در ترکیب اصلی قرار نداد.
اما هیچ اعتراضی انجام نشد.
ورزشکارهای ما باید بدونن احترام مربی فراتر از تشخیص های سطحی خودشونه.
با سلام
رضا زاده اسطوره است درست ولی نباید سرمایه ملی این مملکت را بخاطر یک شخص که ذاتان مشکل داره خرج کنه . اقای رضا زاده همان بهتر بجای رئیس فدراسیون برود در ماهواره خانه به مردم بفروشد که خیلی ها را همین جور بی خانمان کده و الان هم می خواهد وزنه برداری این مملکت را نابود کند. مثل چند سال قبل دوپینگ.... ولی اگر کامنت من را نمایش دهید این بدانید یک قهرمان هیچ وقت نمی تواند مدیر خوب یا مربی خوبی شود . ولی استثنا هم داریم. بهتر است یک شخص تحصیل کرده و بروز را رئیس و سر مربی تیم ملی کنیم
با تشکر
رضا زاده وباقري به اين ملكت خيانت كرده اند با لجبازي هاي خودشان ظلم بزرگي به ملي پوشان كرده و پول بيتالمال را حدر داه اند
ضمن تشکر از تحلیل کامل ، جامع و مانع ، دقیق و بجای سایت تابناک و اشازه به نظرات خوب عزیزان بیننده بخصوص اینکه مقام و رتبه عالی ورزشی آقای رضازاده دلیل بر مدیر موفق بودن ایشان نمی باشد ، باید دقت کرد در حفظ سربلندی و سرفراز ایران اسلامی می بایست از هر عملی درستی چشم پوشی نکرد .مطمئنا هر مدیر دیگر بجای آقای رضازاده می بود بحران و درگیری بازیکنان و مربی را به طور شایسته مدیریت می کرد به طوری که بدنه تیم ملی وزنه برداری که با همت خود امثال آقای رضازاده به اوج رسیده بود ، به این شکل کنونی نمی افتاد .
امید است با تدبیر مسئولین ورزشی با بکار گیری مدیریت خلاق نه رفاقتی ، شاهد حضور پر رنگ ملی پوشان وزنه برداری در میادین بزرگ جهانی باشیم .در آخر باید به عرض برسانم در مسابقات جهانی جدا" جالی آقای بهداد سلیمی که سلیم النفس هم باشد ، خالی بود .
آقای رضازاده، لطفا دست از سر وزنه برداری ایران بردارید. حیف است کشورهای دیگر از مدیرت شما بهره مند نشوند .
دارم روی یک مقایسه بین دو تیم 2011 و 2013 کار می کنم که هر دو سوم شدند از لحاظ امتیازی. گمان کنم متوسط سنی آن تیم خیلی فرقی با تیم فعلی نداشت ...در ضمن اینکه دو قهرمان جهان هم معرفی کرد رستمی و سلیمی.
نمی شود گفت همه تقصیرها به گردن یک طرف ماجراست ..واقعیت تلخ این است که اگر ترکیب بهترین های تیم فعلی و تیم المپیک در مسابقات شرکت می کرد الان برای نخستین بار در تاریخ قهرمان جهان بودیم. وزنه برداری ورزش رکوردی ست و خوشبختانه همه چیز را می توان با هم مقایسه کرد ولی متاسفانه در حال حاضر همه چیز رجز خوانی شده است...گفتند مولایی سه کیلو بیش از سلیمی المپیک وزنه زده این درست است ولی سلیمی جایی که نیاز بود بیشتر وزنه زد او در سال 2011 به 464 کیلو رسید..بگذریم ..بهرحال حتی المپیکی ها می دانند کورش باقری مربی خوبی ست اما به گمان من نیاز به سرمربی با تجربه تری داریم ...امیدوارم دو طرف ماجرا دور یک میز بنشینند و مسایل را حل کنند ...جوانانی که رفتند ورشو هم بسیار زحمت کشیدند و نباید زحماتشان نادیده گرفته شود خاصه مولایی و بهروزی و تا حدی براری..اما بقیه ضعیف ظاهر شدند.
سلام
این اقا میترسه که اقای سلیمی رکوردهاش بزنه ایشون ودیگر ملی پوشان عزیزرا به اردوی تیم ملی دعوت نمی کنه.
بهتر نيست الباقى وزنه بردارها موقتأ بروند شوراى شهر ويك تيم جديد به دور از حاشيه بيايند ورزش وزنه بردارى را احيا كنند؟!؟!
مدیریت آقای رضا زاده در فدراسیون این بود!!!!!!!!خدا به داد شورای شهر و مردم تهران برسد
مرغ یه پا داره
از آقای رضازاده نمی شه بیش از این انتظار داشت. یک ورزشکار فوق العاده ولی در عین حال بسیار کم سواد.
یادتون هست کدام پهلوان از حقوق نجومی ترکیه ای ها صرف نظر کرد تا بتواند برای کشورش عزیزمان افتخار کسب کند؟
اين رضا زاده اصلا بدر مديريت نميخوره.

يادتونه براي اينكه علي حسيني ركوردشو نزنه چه بلايي سرش آورد؟
يادتونه تو شوراي شهر در عرض يك ربع نظرش 180 درجه عوض شد؟البته با كلي پورسانت.

يكي نيست به اين بفهمونه عزيز : اين تيم ملي است نه تيم ميلي.بهداد ها تو دل مردم هستند و ماندگار. ولي اين تويي كه بايد تو اين چند روز آينده بار و بنديل جمع كني بري دنبال صندلي
ما مدال نمی خواهیم ما جوانمردی می خواهیم یادمون باشه المپیکی ها رو باقری طلایی کرد باید ورزشکار تابع مربی باشه نه مربی تابع ورزشکارش
تابی جون اگر انصاف داری از دولت امید هم انتقاد کن!!!
اگر همان نفرات المپیک را می برد اولین نفر خودت انتقاد می کردی که چرا آینده نگری برای المپیک بعدی نکرده
راستی قیمت خودرو گران شد یا...!!!
چرا جدیدا آدما بزرگ میشن اما اخلاقهای بچیگیشون رو ترک نمیکنند؟
لجبازی های بچگانه اون هم از چه بزرگانی!!
در مصاحبه اي بعد از قهرماني رضا زاده در المپيک در يکي از نشريات داخلي روزنامه ايران به چاپ رسيد:
طرف به رضا زاده مي گويد خودتون را معرفي کنيد
ميگه بنام خدا من حسين رضا زاده هستم قبلا پيکان سوار مي شدم الان پژو پرشيا سوار مي شم!!!
تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
بيخود نيست که آلماني ها براي اينکه سطح سواد فرهنگي بکن بائر روستايي را هم سطح فوتبالش کنند براش کلاس هاي ويژه گذاشتند
راستي يک موقع فکر نکنيد شوخي مي کنم!!
از این فوتبالیست های بدون تعصب که بهتر درخشیدند .
فوتبالیست هامون هد نمیزنن که موهاشون نریزه
شوت نمی زنن که پاهاشون آسیب نبینن
فردوسی پور هم که به دعواهای فوتبال و داوری چنگ میزنه و همه فوتبلیست ها با برنامه های عادل هیچ اتحادی با هم ندارن
آينده علي دايي هم در پرسپوليس همينه عاقبت خودخواهي
اصلا به ورزشکار چه ربطی داره مربی کی باشه
مشكل اصلي رضا زاده است. بي دانش، خودخواه، تماميت خواه. باقري شده سپر بلاي رضازاده. در واقع رضازاده از باقري سوء استفاده ميكند. رضازاده از خودش بهتر را تحمل نميكند. اگر جاي او يك وطن پرست رئيس فدراسيون بود با اين استعدادهايي كه داريم تا حالا به ركورد مجموع 500 كيلو گرم رسيده بوديم.
تابناک واقعا یکطرفه داری به قاضی میری خیلی بی انصافی معلومه دنبال باندبازی هستین .مگه ماکاپ سومی جهان رو نگرفتیم مگه از فدراسیون جهانی کاپ نگرفتیم میخواین بگین از فدراسیون جهانی وزنه برداری بیشتر بلدین تورو خدا دیگه بسه .دست از این ورزشکار سالاری بردارین پس فردا آقای سلیمی میگه حالا که مربی عوض شد بیاین برا دل من رییس فدراسیون و وزیر و ...رو هم عوض کنین . آخه این درسته شاگرد تو برنامه زنده تلوزیونی برگرده به مربی ش بگه من خودم میتونم قهرمان جهان بشم شما مهم نیستی بنظر شما این اخلاق مداریه ؟؟؟ در طول تاریخ وزنه برداری ما بهترین نتایج رو تو این دو سه سال کسب کردیم اینو همه میدونن .همه هم دیدن بهادر عزیز این جوان 21 ساله چکار کرد با بد شانسی مدال طلای مجموع از دستش پرید تازه با اون وزن کمش در فوق سنگین و سن وسال کمترش مطمئن باشین در اینده از بهادرها بیشتر خواهیم شنید.کمی منصفانه و فنی قضاوت کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
مرد حسابي مگه فقط سليمي بوده
پس اون 4 نفر بقيه چي؟؟
باید پاسخگو باشند
من نظرم اینه که باید احترام همه رو نگاه داشت. باید به جوانترها میدان داد و درکنار آن از تجربیات قهرمانان هم استفاده کرد. این یک هنری است که مدیریت این زمانه به آن نیازمند است.
بحث رفاقت نیست بحث اینه که رضا زاده از اول میخواست بهداد را رد کند که کسی رکوردش را جابجا نکند و به اهدافش رسید و حمایت از باقری هم بهانه همان هدفش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
حسن جان ظلم روشنی که در حق سعید علی حسینی همشهری خودش انجام داده را همه مردم یادشون هست.مدیریت به گنده گی نیست شرایط ویژه ای لازم دارد.(البته رضازاده شرایط زمان حاضر را خوب درک کرده که با این ادراک و دانش مناصب بزرگتری میگیره!)
فقط صحبت بهداد نیست سجاد انوشیروانی ودیگران هم مشکلاتی با آقایان دارند یعنی همه دروغ میگند فقط رضازاده راستش رو میگه
تابی جنم قبول نظر مخالف رو داشته باش.
ایران کشوری است با مردمی احساسی که در لحظه قضاوت میکنند حکم میدهند و تصمیم میگیرند و در نهایت ماحصل این میشود که با یک مقاله قهرمانان ملی ، و اسطوره های یک ورزش را به سیب زمینی می فروشند.
از این فوتبالیست های بدون تعصب که بهتر درخشیدند .
فوتبالیست هامون هد نمیزنن که موهاشون نریزه
شوت نمی زنن که پاهاشون آسیب نبینن
فردوسی پور هم که به دعواهای فوتبال و داوری چنگ میزنه و همه فوتبلیست ها با برنامه های عادل هیچ اتحادی با هم ندارن
آقای رضازاده چه سوادی دارند و مدرک تحصیلی ایشان چیست؟
ناشناس عزیز حق را به حقدار بدهید وزیر ورزش حق دایی با اخلاق است که ظاهرا به او پیشنهاد هم کرده اند و نپذیرفته است البته به گفته خودش
سوادش جفدره ؟ دیپلم داره ؟
این اولین حرکت خود خواهانه اقای رضازاده نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود. متاسفانه ایشان هرچه در زمینه قهرمانی لیاقت داشتند در زمینه مدیریت بی لیاقتی خود را به اثبات رساندند.
در اسرع وقت بایستی مربی وسرمربی و.... لجوج از از این مقام اخراج شود سر مربی ورئیس فداراسیون مثل والیبال باعث ارتقا شده و زمانی باعث افول تیم میشوند که بایستی برکنار شوند....
هر کسی اگه نخواد خودشو گول بزنه وکمی انصاف داشته باشه اعتراف میکنه که رضا زاده نمی خواد کسی جاشو بگیره و .....
رضا زاده هر چه سریعتر باید بره کنار تا بیشتر از این ضایع و منفور نشه چون حق مدال آورهای چون بهداد سلیمی رو پایمال کرد.
باید تغییراتی سریع در مدیریت فدراسیون وزنه برداری انجام بشه،قانون نیست هر کی ورزشکار خوبی بوده ،مدیر خوبی هم باشه به هر حال باید پرسید چرا اکثر مدال اوران المپیکی با مربی مخالف هستند
نباید با لجاجت به ورزش کشور خیانت کرد
اقای رضازاده که قهرمان ملی کشورمان است باید این مشکل را به طرز بهتری مدیریت می کرد و سرمایه های ورزشی کشورمان را به همین راحتی کنار می گذاشت نباید طوری مدیریت و رفتار کنند که شایبه پنهان شدن پشت مدال جهانی به دلیل سوءمدیریت به فکر مردم خطور کنه
اقای رضازاده با سختی زیاد قهرمان ملی شده پس برای اینکه در بین مردم قهرمان بمونه باید مثل یک انسان بزرگ و با هوشیاری زیاد رفتار کنه
همگیمون اقای رضازاده را دوست داریم اما سرافرازی و قهرمانی کشورمان خیلی بیشتر از هر چیز و هر کسی دوست داریم و هیچ کاهلی،کوتاهی و سوءمدیریتی را از طرف هیچ شخص و باندی را بر نمی تابیم نباید طوری رفتار کنند که شایبه باندبازی در فدراسیون و ارجح دانستن منافع دوست و رفیقمون به منافع ملی در ذهن مردم خطور کند
باید از اقای رضازاده توضیح خواست باید ایشان در حضور کارشناسان وزنه برداری جوابگوی این نتیجه افتضاح باشند
به هر حال طفره رفتن از پاسخگویی شفاف به خواست و سؤال مردم در شأن یک قهرمان ملی نمی باشد
چند سال پیش هم یکی از استعدادهای شگرف جوان وزنه برداری کشورمان(که از طرف فدراسیون جهانی محروم شده بود) همراه با پدرشان یکسری مسایلی را در مورد اقای رضازاده مطرح کردند که معلوم نشد که چرا مسکوت ماند، در این زمان بهتره اون موضوع هم شفاف سازی بشه
سلام تابناك به نظر من وقتي مردم ما ماليات مي دن تا ورزشكاران براي ايران افتخار كسب اگر موفق بشن نوش جانشون ولي اگر با لجباري بچه گانه آقاي باقري و در پي اون حمايت بي دليل آقاي رضا زاده افتخاري كسب نميشه اون هزينه و دستمزد كه به ورزشكاران ميدن حلال نيست آقاي رضازاده از مردم عذر خواهي كن و اجازه بده اونهاي كه توان مديريت اين گونه مسائل رو دارن بيان و سكان رو بدست بگيرن شما هم در كسوت مربي گري به كشورت خدمت كن
راستي تابناک جانم
مي تونيد لينک صندلي داغ رضا زاده را بزاريد

ممنون مي شيم
باسلام
اين چه لج بازي بود آقاي باقري با اين ورزش كشور كرده بايستي جوابكو احساسات 70 ميليون ايراني باشه
با سلام
داشتن موفقیت ورزشی آقای رضا زاده(که در زمان خود مایه مباهات و خوشحالی هر ایرانی بود) دلیل بر کفایت مدیریتی ایشان نیست.
بهتر است آقای رضا زاده مدیریت را به اهلش بسپارند.و بروند سراغ مربی گری
نباید اجازه داد که فردی که مسئولیت مهمی در فدراسیون دارد به راحتی در انتخابات شوراها شرکت کند و عضو شورای پر کاری مانند شورای شهر تهران شود. واقعا اقای رضا زاده در کدام مسئولیت کم کاری می کند؟ چون امکان اینکه در هر دو پست موفق بود وجود ندارد.
مدال آوران المپیکی سرمایه های مملکت هستند. برایشان خرج شده و راحت مدال المپیک نیاورده اند که راحت بر سر بد دهنی سرمربی کنار گذاشته شوند . آقای کورش باقری ، می بایست خود خواهی را کنار می گذاشت . اگر بگوییم یک نفر از مدال آوران اشتباه کرده و بدروغ ویا حساسیت بخرج داده و تحقیر آمیز برخورد کرده .
آقای کورش باقری ، از خود گذشتگی کن یا واقعاً استعفا بده و یا برای تعالی و پیشرفت خود و کشور ، برخی اشتباهات خودرا بپذیر و از قهرمانان المپیک دلجویی کرده و تیم وزنه برداری ایران را کامل و مقدررانه به مسابقات ببر. باتشکر
من از رضازاده هیچ وقت خوشم نیومده بنظرم بایستی بزارنش کنار
درود بر رضا زاده
سلام بدون تعارف بایدگفت فردی که برای یکنفرحاضرمیشود بهترین هارابه قیمت ازدست رفتن مدال هاکنارخودنگه داردلطفا کمی به ایشان شک کنید .دلیلش چیه اینهمه روی یکفردپافشاری؟
رضازاده هرکی میخوادباشه بایدمدتی کناربذارنش تامصلحت مردم روبه رفاقت ترجیح نده.
ازبرنامه نودخواهش میکنیم دراین خصوص کاملا ریزشده ودلایل راموشکافی کنند.متشکرم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
شورای شهر هم برای آقای رضا زاده زیاده .
رئیس فدراسیون وزنه برداری هرچقدر هم بتواند وزنه زیاد بزند برای این آقا خیلی سنگین است ،چون اینکاره نیست .
به نظر مربیان وزنه برداری از هرگونه رکوردزنی وحشت دارند
رضازاده باید عوض شود
باقری جلوی ورزشکار سالاری رو گرفت اقای سلیمی وبقیه نباید مرتب منت برسر مردم بزارند که ماتابعیت کشور دیگر رو رد کردیم .بنظر من با این همه سختی که مردم تحمل می کنند ورزشکار ان باتوجه به پاداش ها خدا رو شک کنند.نمونه ان اقای سوریان که مجوز 3......
باقری جلوی ورزشکار سالاری رو گرفت اقای سلیمی وبقیه نباید مرتب منت برسر مردم بزارند که ماتابعیت کشور دیگر رو رد کردیم .بنظر من با این همه سختی که مردم تحمل می کنند ورزشکار ان باتوجه به پاداش ها خدا رو شک کنند.نمونه ان اقای سوریان که مجوز 3......
نبايد غيرمنصفانه تيتر زد و نظريه كارشناسي داد. كلا يكطرفه نوشتيد كه اصلا خوب نيست. من هم به مديريت آقار رضازاده در جريان قهر المپيكي ها نقد دارم ولي از آن سو بايد ديد چرا ملي پوش بايد براي مربي تعيين و تكليف كند؟ ملي پوش وظيفه اش تمرين كردن است زير نظر هر مربي كه برايش گذاشتند.
ما در يك دوره مربي گري شركت كرده بوديم و يكي از اساتيد علم مديريت نيز به عنوان مشاور حاضر بود و مي گفت: اگر يم چوب خشك را به عنوان سرمربي شما گذاشتند بايد حرف شنوي داشته باشيد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
ای بابا :
آقای سلیمی و دیگران که کنار گذاشته شدن بخاطر بد دهنی و حرفهای رکیک قای کورش باقری بوده که در حین تمرین و یا جای دیگر بر خورد می شده .
سيد رضا فيض آبادي

ورزش وجه المصالحه دولت و مجلس
از ماست كه برماست


اينبار يك فرد اقتصادي- سياسي را گذاشتند براي وزارت ورزش. بماند كه بسياري از روساي فدراسيونها از همين امروز خواهند گفت اين بهترين گزينه است و فرد باهوشي است اما چرا ورزشي ها يعني كارشناسان ورزش و مديران دستگاه ورزش به اين راحتي غريبه ها را مي پذيرند؟
مگر نه اين است كه وزير بهداشت بايد پزشك باشد، وزير خارجه ظريف باشد، وزير نفتي از همون خانواده باشد، پس چرا وزير ورزش نبايد ورزشي باشد؟
اين قدر گفته ايم مديران ورزشي اينكاره نيستند كه سياسيون هم راحت از اين فضا استفاده مي كنند.
به اين اسامي نگاه كنيد:
دكتر دادكان- دكتر ذوالفقار نسب- مهندس حسين كلاني- مهندس علي دايي- محمدمايلي كهن- دكتر سيد حميد سجادي- سيد امير حسيني- و....
بياييد يك فراكسيون از اين بزرگان براي آينده درست كنيم تا به اين راحتي نتوانند مديران غير ورزشي را وارد ورزش كنند.
البته اين وظيفه مانيست و ما پيشنهاد مي دهيم ولي از كارمندان و مديران ستادي و ارشد و مديران مياني وزارت ورزش و روساي ورزشي فدراسيونها سوال مي كنيم چرا شماها به اين راحتي ميدان را براي حاكميت غير ورزشي ها هموار مي كنيد؟
متاسفيم كه اين نكته را بيان مي كنيم اما به اظهارات روساي فدراسيو نها و مديران دستگاه ورزش در قبال دوسه وزير پيشنهادي ورزش طي سه ماه اخير توجه كنيد تا به عمق فاجعه پي ببريد!
روساي فدراسيونهاي ورزشي در جلسه ايي كه محرمانه بود در زمان رياست دكتر سعيدلو نامه ايي نوشتند و اغلب امضا كردند با اين مضمون كه علي آبادي را در يك مجمع فوق العاده از كميته ملي المپيك بردارند حال اينكه همين روساي فدراسيونها بعد از آن جلسه اغلب شان رفتند كميته ملي المپيك و به علي آبادي گزارش دادند كه مي خواهند چنين كنند ولي من امضا نكرده ام!
همين ها زمزمه مي كردند كه چون سعيدلو ازحميد سجادي دل خوشي ندارد با تهيه طوماري سجادي را هم تقاضاي بركناري اش را بدهند!
وقتي حميد سجادي به عنوان اولين وزير پيشنهادي ورزش از سوي احمدي نژاد معرفي شد باز همين گروه در باب ويژگي هاي وي مقالات و مصاحبه هايي تحرير كردند ولي وقتي راي نياورد و محمد عباسي معرفي شد او را بهترين گزينه دانستند.
دولت عوض شد و سلطاني فر معرفي شد. باز هم آغوش باز ورزشي ها به روي وي باز بود.
سلطاني فر مردود شد تا يك ناشناس به نام صالحي اميري معرفي شود.
بسياري از روساي فدراسيونها و مديران وزارت ورزش از هوش و درايت و ذكاوت اميري گفتند و خيالشان راحت بود كه او راي خواهد آورد اما مجلس باز هم بهتر از ورزشي ها به غير تخصصي بودن اميري واقف بود و او را هم رد كرد.
تصور اين بود كه رييس جمهور مردمي و رييس جمهور تدبير و اميد اينبار يك نام آشنا را معرفي خواهد كرد اما محمد شريعتمداري از قوطي بيرون آمد تا باز هم بي اعتمادي به ورزشي ها از سوي سياسيون مسجل شود.
متاسفانه و شوربختانه بايد بگوييم از ماست كه بر ماست.
اگر با وزارت نفت، خارجه، اقتصاد و دارايي ، بهداشت، و... چنين مي كردند آيا مديران آن دستگاهها هم مثل مديران ورزشي براي هر غريبه و نا آشنايي فرش قرمز پهن مي كردند؟
البته آخرين خبري كه از وزارت ورزش داريم اين است كه تعدادي از مديران مياني و با سابقه وزارت ورزش اتحاد يا فراكسيوني تشكيل داده اند و نامه ايي را به كيومرث هاشمي مديركل حوزه وزارتي و از همكاران خودشان داده اند تا از طريق وي به وزير بگويند كه لازم است از وجود كرشناسان داخلي وزارتخانه بهره بگيرد و براي مديريت هاي ستادي و فدراسيونها دست به سوي غريبه ها دراز نكند.
اينكه اين نامه چقدر مي تواند تاثير داشته باشد و چقدر اين افراد پاي حرف خود بايستند در آينده مشخص مي شود.
محمد عليپور كه اكنون رييس فدراسيون انجمن هاي ورزشي است زماني كه معاون مهرعليزاده بود همواره اين نكته را يادآور مي شد كه چرا ما كارشناسان و كارمندان وزارت ورزش نبايد يك اتحادي بين خود داشته باشيم و چرا به اين راحتي خودمان را براي حاكميت غير ورزشي ها آماده مي كنيم. اگر ما با خودمان متحد باشيم و قوي برخورد كنيم شك نكنيد تعيين كننده وزير ومعاونين وزير خواهيم بود اما افسوس كه در تشكيلات ورزش چند نفر با اين تفكر پيدا نمي شوند.
وقتي به فكر اينكار مي افتند كه از سمتي كه دارند بركنار مي شوند كه آنموقع هم صدايشان به جايي نمي رسد.
هر چه هست تصور ما اين است كه ورزش وجه المصالحه دولت و مجلس واقع شده و متاسفانه هنوز هم معلوم نيست كه رويكرد مجلس به شريعتمداري
باسلام
درآخرین بار اردوی وزنه برداری آقای رضازاده دوپینگی درآمدوفدراسیون در رسانه ها اعلام کردکه اگر ایشان زیر وزنه بروند وی را از دست خواهیم داد حتی آخرین اردوی ایشان زیر سوال است چه برسد به مدیریت ایشان که نور چشمی دولت دهم بودند!!!
همین رویکرد امثال تابناک است که ورزش ما را به این روز انداخته است . شما بازیکن محوری را میخواهید با همین رویکرد شما چند سال دیگکر وزنه برداری هم مثل فوتبال خراب میشود. باید فراری های المپیکی را تنبیه کرد و به باقری آفرین گفت که زیر بار حرف زور نرفت و با چند جوان این نتیجه را گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
چه نتایج توپی هم گرفته خداییش
دو شغله ها جریانش چی میشه ساعی و رضازاده فردا هم دبیر مسخره شده این مملکت کسی که درس نخونده وتا 30 سالگی ورزش میکرده الان به لطف شهرت به همه چی رسیده
قهرمانان المپیکی ما با مربیگری آقای باقری و با حمایت آقای رضا زاده قهرمان شدند و مشهور .هرگز فراموش نکنند. و قدر نشناسی نکنند
رضازاده قهرمانی است باشخصیت پایین! وبه درد مدیریت نمی خورد!
دم رضازاده گرم . ای ول کوروش باقری
رضا زاده حباب تو خالیست فسم به همه کائنات درود بر همه ورزشکاران با شعور
حیف وقت و عمر جوانانی که به واسطه بی سوادی ایشان از بین رفت. تا رشته وزنه بردای نابود نشده باید فکری بکنند.
قای سید رضا فیض آبادی :
هر گردی ، که گردو نمیشه .
اصلا این رضا زاده و باقری بودن که ما را با مدال وزنه برداری اشنا کردن چطوریه که الان همه کارشناس شدین و اونا بدرد نخور که باید برن کی جای اینا بیاد کیو داریم بهتر از اینا چطور هر وقت قهرمان میشیم معجره که نمی کنیم همین تیم مربیان که باعث قهرمانیند دیگه
فراري هاي المپيكي هر چه دارند از آقاي باقري دارند
آنها بايد از ملت ايران و سرمربي خود بابت رفتارهاي عجيب اخير خود معذرت بخواهند.
آثار احمدی نژاد از در و دیوار همچنان در تجلی است یا الوالابصار
عزیز من توی المپیک مدال میخوان نه امتیاز
کسی که به راحتی در برنامه زنده تلویزیونی به مربی خود پرخاشگری می کند شایستگی حضور در تیم ملی را ندارد . اگر بخواهیم در آینده موفق باشیم باید جلوی این حرکت ها گرفته شود .
در ضمن فراموش نشود که همین رضازاده و باقری بودند که موجب موفقیت ایران در المپیک شدند.
کدوم آمار سازی خجالت بکشین
آقای رضازاده بدردمدیریت نمی خورند چون مدیریت ارتباطی به ورزشکار خوب بودن ندارد ایشان بر مبنای غرور وخودخواهی تصمیم میگیرند وحتی برایشان حیثیت ایران وبالارفتن پرپم وخوانده شدن سرودملی اهمیت ندارد اوفقط به اثبات کردن حرف خودفکر می کند
رضا زاده باید بره وزنه بزنه این آقای بیسواد چه به مدیریت .
لطفا بنویسید رضا زاده چقدر سواد داره و کدام دانشگاه درس خونده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام این آقا از ترس شکستن رکوردش همه وزنه برداران بهتر از خودش رو به هر بهانه ای حذف میکنه .یه ادم بد اخلاق تر از خودش رو گذاشته رو سر تیم.
بايد ديد اين آقاي رضازاده به كجا وصله و كي نميگذاره آدمهاي با لياقت بيان جاي ايشون؟
درودبررضازاده و باقري تاحالا هيچ وقت ايران دررده جهاني نبوده كه طي اين چندسال بوده است
هر کی از جاش بلند میشه بشه رئیس فدراسیون همین میشیه دیگه.
مقصر اونایی هستن که این رضازاده باند باز و عوام فریب رو بعنوان رئیس جا زدند. فکرش رو بکنین چه استعدادهایی بابت همین ندانم کاری این آدمای چاپلوس بایستی بسوزند و ضررش رو متاسفانه کل مملکت ببینه. واقعا یکی نیست جلوی این آدما رو بگیره تا با نام و مال این مملکت بازی نکنند.
برچسب منتخب
# نتایج انتخابات # انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات