بازدید 3949

علوی: رویکرد وزارت اطلاعات، فرهنگی است

کد خبر: ۳۵۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲ 19 November 2013
رویکرد اصلی فعالیت های وزارت اطلاعات، رویکرد فرهنگی بر اساس ارزش های دینی و اخلاقی و جاذبه محور است .

به گزارش واحد مرکزی خبر، وزیر اطلاعات در مراسم معارفه مدیر کل اطلاعات استان قم  با تاکید بر اینکه ایجاد و احساس امنیت برای افراد جامعه از اهداف وزارت اطلاعات است گفت : احساس ناامنی به شکوفایی استعدادها و اقتصادی ضربه می زند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود : در نگاه قرآنی اساس شکوفایی اقتصادی استقرار و ثبات امنیت است که ریشه در فرهنگ جامعه دارد وزیر اطلاعات تفاوت نهاد امنیتی جمهوری اسلامی ایران را با دیگر کشور ها فرهنگ محور بودن ان بر اساس ارزش های دینی اخلاقی و قران عنوان کرد .

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نخستین و تنها نهاد اطلاعاتی در دنیا است که بر اساس اخلاق و ارزش های دینی عمل می کند موضوعی که در دنیا عکس آن رایج است

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه نگاه اطلاعاتی در قم باید نگاه فرصتی باشد گفت : هنر مسئولان امنیتی این است که از این فرصت کاملترین بهره را ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر کل سابق اطلاعات استان ابراز امید واری کرد با همکاری و تعامل نزدیک همه مسئولان مدیر کل جدید در ماموریت های محوله توفیق یابد.

استاندار قم هم در این مراسم تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان و اعضای شورای تامین استان را بستر ساز خدمت رسانی عمرانس – اقتصادی – فرهنگی و اجتماعی ذکر کرد.

آقای پیریایی عملکرد مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد.

دراین  مراسم آقای موسوی به عنوان مدیر کل جدید اطلاعات استان معرفی و از خدمات آقای نجاتی مدیر کل سابق قدردانی شد .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست