بازدید 5329

بنگر:انصاری‌فرد‌چطور‌خودش‌را‌پرسپولیسی‌می‌داند

بازیکنان تراکتورسازی طوری خوشحالی می‌کرند که انگار قهرمان جام‌جهانی شده‌اند
کد خبر: ۳۶۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱ 30 November 2013
مدافع پرسپولیس گفت: مانده‌ام انصاری‌فرد چگونه خودش را پرسپولیسی می‌داند که طرفداران تراکتورسازی را تحریک می‌کرد.

محسن بنگر در گفت‌‌وگو با تسنیم، در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: خیلی ساده، دقت نکردیم و بازی را واگذار کردیم. این مسئله که می‌گویند تراکتورسازی فقط 10 دقیقه بازی کرده واقعیت دارد اما از همان 10 دقیقه استفاده و 80 دقیقه دفاع کردند. ما باختیم و مبارک آنها باشد اما هواداران پرسپولیس هم از بازی ما راضی بودند و دیدند چگونه بازی کردیم.

او در خصوص اینکه می‌گویند بازیکنان پرسپولیس تمرکز نداشتند، اظهار داشت: فکر می‌کنم این موضوع تا حدودی درست است. ما بازیکنان خوبی داریم و باید نتیجه بگیریم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم. فرصت‌های زیادی به دست آوردیم ولی متاسفانه خیلی کم ضربه به چارچوب داشتیم و توپ‌ها را به جای چارچوب به در و دیوار زدیم. این را در مورد همه بازیکنان می‌گویم و نباید در بازی‌های آینده این همه فرصت از دست بدهیم.

بنگر تاکید کرد: هیچ تیمی تا حالا اینقدر تراکتورسازی را در تبریز تحت فشار نگذاشته بود. حتی وقتی من در سپاهان بودم و این تیم را در تبریز می‌بردیم، تراکتورسازی اینقدر ذلیل نبود. 
وی درباره درگیری یک نیمه‌ای‌اش با کریم انصاری‌فرد اظهار داشت: انصاری‌فرد تماشاگران تراکتورسازی را با برخی حرکات تحریک می‌کرد و نمی‌دانم دلیلش چیست. فقط مانده‌ام که انصاری‌فرد چگونه خودش را پرسپولیسی می‌داند که طرفداران تراکتورسازی را تحریک می‌کرد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما نمی‌دانم که با چه متر و معیاری خودش را پرسپولیسی می‌داند. 
مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مرتضی اسدی به پرسپولیسی‌ها فحاشی کرده است، تاکید کرد: صددرصد فحاشی صورت گرفته اما نمی‌خواهم اسم بیاورم. ممکن است من با شما مشکلی داشته باشم و به خودتان فحاشی کنم اما اینکه بخواهید به خانواده بزرگ پرسپولیس با 40 میلیون هوادار فحاشی کنید خیلی زشت است.

بنگر در واکنش به شعار هواداران تراکتورسازی گفت: باید ببینیم کمیته انضباطی چه کار می‌کند. شاید کلمه بی‌شرف در زبان آذری معنی خوبی بدهد چون من این زبان را بلد نیستم که 90 دقیقه 40،50 هزار نفر به ما گفتند بی‌شرف. آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی معنی بی شرف را می‌داند؟ اگر ایشان معنی بی‌شرف را می‌داند پس امیدوارم به اتفاقات تبریز رسیدگی کند. تماشاگران ما در بازی با داماش هیچ کاری انجام ندادند ولی محروم شدند و حالا باید دید کمیته انضباطی در مورد توهین‌های هواداران تراکتورسازی چه تصمیمی می‌گیرد.

بنگر درباره عملکرد یدالله جهانبازی در این مسابقه به تسنیم گفت: فکر می‌کنم یک هوادار تراکتورسازی وقتی از خانه هم فریاد می‌زد داور به نفع این تیم سوت می‌زد. خطای پنالتی را هم که کل دنیا دیدند مطمئنا اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد.  

مدافع پرسپولیس در پاسخ به اینکه با از دست رفتن  3 امتیاز بازی با تراکتورسازی کار برای سرخپوشان مشکل نخواهد شد، تاکید کرد: چنین چیزی نیست. تازه اول راه است و مطمئنا به صدر جدول برمی‌گردیم فقط تعجبم از این است که برخی از بازیکنان تراکتورسازی طوری خوشحالی می‌کردند که انگار قهرمان لیگ و یا جام جهانی شدند اما شب دراز است و قلندر بیدار.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار